Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Guttegut, alle vooroordelen van de arabier kwam bij dr naar boven vanavond. Moet ook wel zeggen dat het hier behoorlijk hard waait. Zodra ik de wind uit was, was er namelijk niets aan de hand

hij heeft waarschijnlijk een spier verrekt in de wei, wilt zn been niet naar voren strekken op stal en loopt aan de hand de eerste paar passen te strompelen, daarna loopt hij wat beter. ik ga vanavond dus nog maar een keer langs om te wandelen, en morgen ook maar een paar keer naar stal toe om te stappen. als het dan zaterdag middag nog steeds zo slecht loopt laat ik de DA komen. kan ie ook meteen zn tanden doen
). Sieltjuh schreef:Nou, succes met revalideren, Jessica! Ik hoop dat het voorspoedig gaat. Wat betreft dekken, welke hengst (heb je misschien al gezegd, maar ben het beetje kwijt).
Ligt een beetje erg voorhanden en denk dat je er niet 3x over hoef te raden

Ben helemaal van slag ervan. Mijn moeder doet ze nu al twee dagen. Gister was ik pas om half 10 in de avond thuis van mijn werk en vandaag ben ik nu pas thuis, moet ik eerst eten en dan gelijk leren voor morgen. Ben er echt ziek van.
?
Jolindaa schreef:Ja joh! Hartstikke leuk toch! Dan heb je echt een EIGEN gefokt paardje straks
Tammy_ schreef:oeh, baby Montoyo's! fijn dat de DA dekken in ieder geval een goed idee vond. Duimen dat het peesje snel geneest!
Jolinda lastig is dat he? ik heb een bijrijdster, maar ik geef les op de dag dat zij rijdt dus ik ben er wel zo goed als iedere dag.
Beide sterkte en succes met de beentjes!