De toekomstige merrie : moet een mooie lange hals hebben een fijn koppie grote ogen en mooie bovenlijn en lang op de benen maar met een beetje mazzel kan Mo daar ook voorzorgen met zijn ondertussen ongeveer 1.63

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missfcdb schreef:Nu is de vraag wat wil jij show, sport ect dat is wel heel belangrijk wil je gaan fokken
Sieltjuh schreef:Letizia schreef:Ik ben benieuwd wat jullie van Aurilla Gold vind, volgens mij fokt hij wel leuke gebruikers paarden en het is ook behoorlijk vreemd bloed in combi met Djuun.
Ik vind La Margneta (Jet) van Michelle ook zo'n toffe merrieAls je ook ziet wat zij allemaal met haar doet
Tammy_ schreef:Snelle kletsers!! Heb alles doorgelezen, leuke foto's en allemaal fokkerij ideeën, baby djuun, ShiefMo baby, leuke dromen toch?![]()
ik heb gisteren een foutloos parcours gesprongen, ging heerlijk! Nu even afkicken van Noah, morgen en zaterdagmiddag t/m woensdag in Wageningen voor de AIDik ben in jaren niet zo lang zonder Noah geweest... stalgenootje gaat hem longeren en mn bijrijdster rijdt hem een extra dagje, verder heeft ie lekker vrij