Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Oke
Ik hoop iig dat het allemaal meevalt
Jalenka_Kiya schreef:Jessica wat een stoere foto's van de friezen pesten!Maar balen dat Mirka de drinkbak eraf heeft geslagen en nu geblesseerd is. Dan heeft ze flink getrapt als die bak in stukken lag! Ik hoop dat het been snel weer in orde is.
Jalenka_Kiya schreef:Jalenka_Kiya schreef:Jessica wat een stoere foto's van de friezen pesten!Maar balen dat Mirka de drinkbak eraf heeft geslagen en nu geblesseerd is. Dan heeft ze flink getrapt als die bak in stukken lag! Ik hoop dat het been snel weer in orde is.
Dit moet natuurlijk aan jou gericht zijn Jessica en niet aan Ersilia! Lastig als je op zoveel berichten wilt reageren![]()
Wat ontzettend balen deze hele situatie, ik duim heel hard mee dat er snel verbetering is! Misschien ben je te ongerust maar ik zou dat ook zijn, heel begrijpelijk dat je ook de situatie met Barcelano in je achterhoofd houdt.
Sieltjuh schreef:Jessica, spannend. Welke kliniek ga je naartoe als ik vragen mag?
Jolinda, wil je Daya helemaal onder narcose laten behandelen? Of bedoel je gewoon een verdoving? Bij Djuun is een paar weken geleden voor de tweede keer in een half jaar ongeveer dr gebit bijgewerkt. Van de zomer nog een keer door de gewone TA en de laatste keer bij het enten meegenomen. Ze had er toen echt last van.
Donderdag komt trouwens een oud-stalgenootje van ons langs om haar eerste behandeling accupressuur te geven aan Djuun. Ben heel erg benieuwd. Vorige week is ze langsgekomen voor de anamnese en nu dan behandelen als ik het goed begreep (mijn zus is er elke keer bij, ik kan helaas niet: werk).