Ik gebruik de hartslagmeterband van Polar met een TomTom Runner GPS horloge. Op dat horloge kan je hartslag, afstand, gemiddelde snelheid, etc allemaal aflezen. Echt ideaal!
jaleesa89
Geplaatst: 16-10-14 17:17
*Is als een gek aan het duimen* 't doet hier nu ook weer regenen, van t weekend weer mooi weer en maandag krijgen we al het goed is zo veel regen dat we genoeg hebben gehad voor dit jaar en aankomend jaar. Regen vind ik helemaal niet erg, bij 25 graden of meer
Edit@Lisa: Hop vol gas naar werk. Douchen kan vanavond wel weer.
YildizArabs
Geplaatst: 16-10-14 17:30
Hier was t vandaag wel droog en zelfs zonnig maar de bak begon net droog te worden, boehoe...
Italiaans douchen?! wat in vredesnaam is dat? Een bidet gebruiken ofzo?
Ik moet ergens tussen 5 en 6 beginnen en hoe eerder ik begin hoe eerder ik klaar ben...logisch...maar ik heb slakjes gegeten vandaag. Wellicht surinaamse slakjes(of beledig ik nu mensen? let op: dit is een zeldzaam moment, kan me zelden tot nooit echt druk maken of ik iemand beledig namelijk )
alsin een synoniem voor ene excuus waarom ik traag als een slak ga
Ah Yildiz...dat probeerde ik laatst op werk omdat ik echt gruwelijk door m'n (nog wel gedouchte) bedeode(be-deo-de) lichaam heen zweette(voor het geval je de zin niet meer snapt, ik was fris maar stonk ineens) en bedacht de eerste bus deo te gebruiken die ik tegen kwam...nivea for men...we doen het er maar mee. Nou stinkt m'n werk shirt naar nivea for men...mensen gaan praten ik weet het zeker...
Dat klopt ook wel. Ze heeft idd pijn in onderrug maar daar weet ik behalve training even niet wat mee te doen. Haar bekken staan scheef en volgens zadelmaker komt daar de rugpijn vandaan. Ik wil inderdaad rechtrichten en nog even niet laten manipuleren door iemand van buiten af. Wellicht door laarakkers maar ja inderdaad had het herstel veel sneller moeten gaan. Ik ken de symptomen niet van leverbot eigenlijk. Rijden werd me juist aangeraden omdat de rest van haar rug pijnvrij is en ze met rijden ook fijn te trainen is. Heb twee filmpje s van het rijden vandaag.. zal ze zo laten zien als jullie het leuk vinden.
Het is ook niet dat ik alleen maar laarakkers wil laten kijken maar ik wil het wel 1 voor 1 doen.
__Nicky
Geplaatst: 16-10-14 18:40
Zou deze hele toestand ook niet door de inteelt kunnen komen Kelly?
Maar goed, balen idd dat het niet zo wilt vlotten Zelf zou ik wel liever eerst goed losmaken voordat ik met rijden verder zou gaan, dit omdat je juist dingen op de verkeerde manier kan forceren, als voorbeeld: als mijn rug helemaal vast zit en ik ga trainen zonder dat het goed is losmaakt, dan heb ik binnen no time weer spit
YildizArabs
Geplaatst: 16-10-14 19:45
Ja dat is wat ik bedoelde met die bezemsteel. Als je rug vast zit kún je nog zo veel trainen dat gaat m gewoon niet worden, gaat alleen averechts werken. Weet t ff niet meer Kel of de osteo nou wel of niet was geweest? Ik laat de osteo elk jaar komen, als zij me groen licht geeft ga ik pas (weer) aan de gang met oefeningen zoals Lisa beschreef, lekker over de rug, rechtrichten, etc. Je weet dan dat wat je vraagt ook kan en zin heeft.
De inteelt of lijnteelt, hoe je t ook wil noemen, hoeft niet altijd nadelig te zijn, maar een fokker moet dan verrekkes goed weten waar hij/zij mee bezig is. Ik waag me er alvast niet aan, alles outcross hiero alhoewel ik bepaalde bloedlijnen dan weer wel (wat verder) graag meerdere keren terug zie.
Smart
Geplaatst: 16-10-14 19:50
Jeetje, wat gaan jullie onwijs hard, niet bij te houden als je het zelf even heel druk hebt haha...
Italianen en Belgen, pasta en chocolade!! Begrijp ik dat we gaan meeten in een Italiaans restaurant waar ze chocoladetoetjes serveren?
Yildiz, wauw!!!! Dat zadel is geweldig.... .... Waar ga je passen? Training iets uitbreiden is dan misschien wel handig inderdaad. Hij is in goede handen bij Krista en zij (net zoals jij dat doet) let echt wel goed op...! Daarnaast denk ik dat hij die maand iets minder lang (??)buiten komt en zal hij ook wel iets meer energie hebben die hij toch kwijt moet... Oef, die benen van Tie haha! Varkentje.... Dat streepje voor heb je toch zeker wel... Bren, fijne info over de hoefsmid... Ik zag trouwens hele fijne plaatjes voorbij komen op FB, zo leuk dat ze vriendjes worden... Kelly, werk je inmiddels bij Neville? Komen mooie foto's voorbij! Leuk dat je naar een meeting bent geweest... Verschil zie ik nu niet bij Geisha, maar goed ze is veranderd en voor ze nu weer gaat veranderen gaat ook wel even overheen. Ze is al een tijd wat slechter en dat duurt het denk ik ook gewoon langer voor ze volledig hersteld is. Ben benieuwd wat Margot zegt... Kel, laat maar zien die filmpjes, altijd leuk! Irma is ook bekend met rechtrichten toch? Annika, wat heerlijk dat Ely vandaag zo rustig was en je er bijna op bent gaan zitten. Gelukkig voelt ze zich zo goed op jullie nieuwe plekje? Hoe gaat het met de dames samen? Joyce, lijkt me een heerlijk plekje! Goed over nagedacht en wat een luxe om de binnenhal bij een vriendin te kunnen gebruiken. Een binnenbak mis ik echt nog weleens... Lisa, wat fijn dat hij zo goed is! Hoe is het gegaan? Als ik jouw tekst zo lees MOET je dat zadel van 2,5 kg gaan gebruiken Tineke, gefeliciteerd! Wat geweldig.... 25 pillen per dag, jeetje, daar moet je een hele administratie voor hebben.... Siel, Djuun is soms ook echt een spook he haha! (love it) Amy, ik snap je wel hoor haha, was vorige week ook ineens een hele dag (in het weekend) mobielloos. Na een paar uur vond ik het best lekker, die rust... Miran, luie Fu! Nog lekker naar buiten geweest? Hoe werkt je nieuwe/aangepaste feeder (of is de bovenkant nog niet dicht)? Nicky, fijne trainingsrit zo te zien!! Zag op FB een horloge voorbij komen? Welke hartslagmeter gebruik jij? Jaleesa, een klein beetje warme regen bij 25 graden vind ik inderdaad ook niet erg.... Al meer bekend over je paardje?
Bah, bah, bah, die wormen vind ik altijd maar eng!
Dat dacht ik ook Letiets, daarom ook de vraag of Geisha een ongelukje is, want dat kan gebeuren. Maar over dat losmaken heb je zoooo gelijk in he. Als ik eerder hoeven wou uitkrabben en t paard kwam zachtjes aan mijn rug zakte ik er gewoon doorheen, toen maar is naar de masseuse gegaan. Die heeft wel wat kunnen doen en had daardoor ook minder last met lieve paarden.
Haha vader op moeder, heel schrikbarend Ze is meerdere malen bij de chiropractor geweest.. ik wil graag naar michael hamerslag maar ik heb geen vervoer . Er komen 2 personen hier standaard op stal. Amber koppen en leonoor.... (nogwat) uit België. Bij amber is ze een paar keer geweest maar had het er niet meer zo op.. ze word wel om de week gemasseerd maar dat is niet voldoende denk ik.. al raad zij me af haar bekken echt recht te "zetten".
Baukje.... voor je post! Djiez, waarom kan ik dat nou niet? Ik vergeet altijd weer de helft wat ik wilde zeggen...
Paulette komt naar mij dus dan gaan we passen en bijkletsen! Als het zadel dan nog niet weg is natuurlijk... Oh en Nour mag van Kris naast de ruinen buiten. Maar ik weet natuurlijk niet hoe lang ze daar gaan? Hier staan ze toch wel minimaal 6 uur buiten elke dag en dan s avonds vaak ook nog paar uur met z'n beste vriendje. Maar idd hij zal wel niet samen met andere paarden mogen.
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 16-10-14 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt