Shan, wat een leuk filmpje van jullie

Nageven en ontspanning komt vanzelf, vind het er nu al heel netjes uitzien

Kan weinig verbeterpuntjes geven, eerder: ga zo door

Wat is dat nou op die pallets, Nicky? Je stalkast, want dan is die huge

Amy, fijn dat de mok beter gaat

Blehhh, zit echt tegen verkoudheid aan te hikken en mn darmen zijn van slag

Zit dus nu met een kruikje op mn buik

Vanavond naar Djuun, wilde lange lijnen werk doen. Eerst een rondje in de bak (lees: zwembad) gelopen en besloten dat de roundpen een drogere optie was (Djuun keek me ook echt aan alsof ik gek was dat we dáár in gingen lopen

)

Ff lekker aan de hand warm gelopen, toen dr even paar rondjes laten draven, maar ze was relaxt

Dus lange lijnen er aan. En net als ik dit sta te doen gaan de lampen van de tennisbaan van de buren aan (eerste keer deze winter dat ik het zie), tennisbaan ligt op 10 meter van onze roundpen ofzo. Oke, geen probleem, behalve dan dat ze hun twee losgeslagen projectielen van honden rondjes rond de tennisbaan lieten rennen terwijl ze keihard aan het blaffen waren

En corrigeren van je honden?? Wat is dat???
Weg ontspanning, weg concentratie. Heb het nog even geprobeerd, maar was echt geen doen en kon het haar niet kwalijk nemen als je in het half-duister elke keer van die loeiende gevallen langskomen. Afijn, optoming er maar af gehaald, bakje met appel in stukjes gehaald en wat grondwerk/VD-oefeningen gedaan die lekker simpel waren ("rondje" was weer in trek bij mevrouw

). Daar ontspande ze wel weer heel fijn bij

Was net voor de regen weer droog in stal, dus heb lekker droog nog bezig kunnen zijn gelukkig