En Shief staat goed op stem, mocht ze ontploffen (gebeurd zelden) staat ze weer stil op stem of door simpelweg 'voor de voorhand' te gaan staan
We doen ook wel eens freestylen (Emiel Voest), daardoor remt ze al gauw op lichaamstaalMooie auto!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En Shief staat goed op stem, mocht ze ontploffen (gebeurd zelden) staat ze weer stil op stem of door simpelweg 'voor de voorhand' te gaan staan
We doen ook wel eens freestylen (Emiel Voest), daardoor remt ze al gauw op lichaamstaal
__Nicky schreef:Ik zou ook inderdaad voor de groep met de grotere paarden gaan die ze al een beetje kennen
Ziet er goed uit Shanna. Ik zou het alleen nooit durven om zo los in een grote bak te 'longeren'
Volgende week komt onze nieuwe auto! Elektrisch (en diesel), automaat en het mooiste; dan kan ik eindelijk zelf alleen met m'n trailer op pad!
[ Afbeelding ]
Soms dan denk ik; verrek waarom ga je nou langzamer of naar stap Shief
En dan kijk ik naar mezelf, oliebol ik sta voor de voorhand
). Stekketjes in de auto, stekkertje in het stopcontact en hij laadt op
. Met dat teugels langer laten worden klopt deels, ik nodig haar wel wat uit maar niet extreem veel. Shief is een paard dat nooit uit zichzelf naar beneden gaat met de neus over de grond, ook niet met showen. Probeer het nu in hele kleine stapjes te oefenen, steeds een stukje verder
maar wat meer uitnodigen klopt! Ging hier al richting uitstappen want we reden al een poos haha baas was moe 
Shief lijkt dan ook, hoe meer ik afwissel, minder er tussenuit te willen piepen. 
en dan rijden zowel Angela als ik best weinig in de bak. Nu iets meer omdat ik mn proefje aan het oefenen ben, haha spannend!
Umoyax was echt pissig toen ik hem weer uit de bak plukte en ging dravend richting stal en Nas heeft de hele tijd alleen maar met dr hoofd binnen gestaan
Shief houdt er ook niet van, gaat dan met haar hoofd onderste boven lopen 
baldadige peuter 
Nageven en ontspanning komt vanzelf, vind het er nu al heel netjes uitzien
Kan weinig verbeterpuntjes geven, eerder: ga zo door 

Zit dus nu met een kruikje op mn buik 
) 
Dus lange lijnen er aan. En net als ik dit sta te doen gaan de lampen van de tennisbaan van de buren aan (eerste keer deze winter dat ik het zie), tennisbaan ligt op 10 meter van onze roundpen ofzo. Oke, geen probleem, behalve dan dat ze hun twee losgeslagen projectielen van honden rondjes rond de tennisbaan lieten rennen terwijl ze keihard aan het blaffen waren
En corrigeren van je honden?? Wat is dat???
). Daar ontspande ze wel weer heel fijn bij