Welke baby Djunnah? Dan mag je áls het ooit komt sowieso nog een paar jaar wachten
Zou het ook heel moeilijk vinden om een hengst uit te zoeken hoor, ik vind het nog steeds jammer dat Mo en Djuun niet helemaal een match zijn (hoewel je zoon op moeder en halfbroer op halfzus ook ziet langskomen, zou het mijn keuze niet zijn ).
Set_Elkol
Geplaatst: 14-08-13 20:55
hee wist niet dat djamal een halfbroer was van Djuun! Volgens mij werd hij in een van de eerste avs magazines die ik ooit kreeg omschreven als pony-achtig
leuk als je een merrie weet te vinden jessica!
Barcelano
Geplaatst: 14-08-13 20:56
Djuun is nog jong:P
Mss moet ik maar eens kijken voor nog een hengst
Sieltjuh
Geplaatst: 14-08-13 20:57
set_elkol schreef:
hee wist niet dat djamal een halfbroer was van Djuun! Volgens mij werd hij in een van de eerste avs magazines die ik ooit kreeg omschreven als pony-achtig
Haha als je op Black Velvet KSI googled kom je hoeverder je naar onder gaat ook foto's van jullie paarden tegen
Barcelano
Geplaatst: 14-08-13 21:03
Vind niet alle zwarte mooi...maar een mooie goeie zwartje wil ik best in me collectie. Heb al als merrie een mooie bruine gespot en een plaatje van een schimmel maar buiten me budget..
Ik ook niet. Al kunnen Arabieren die in de wei 'saai' aandoen wel onder het zadel opeens heel mooi worden. Arabieren kunnen wel (althans die van mij) heel goed een ezel nadoen!