Siel wij doen 1 a 2 keer per jaar mestonderzoek en adh daarvan ontwormen. Verder heeft geisha meer paarden besmet. Die zijn eventjes op stal gegaan, ontwormd en later weer de kudde in. Die krengen overleven niet op steen en zand, dat scheelt..
Ik overleg het met laarakkers wel. Vind het moeilijk. Ergens zegt me dat dst een puntje is wat nog niet goed is omdat ze bijv. nog steeds mijn been niet accepteert maar het kan ook zijn dat het gewoon merriegedrag is of pijntjes die er niet meer zijn maar in dr hoofd wel. Op de zweep reageert ze namelijk hetzelfde. Als ze met rijden eenmaal los is, accepteert ze het veel beter maarja ook dan denk ik weer: of is dat omdat ze moe word..
Vandaag gelongeerd. Ze liep zo zalig!! Had al die tijd een oude longeersingel OF een maat full. Nu heb ik een cob en ze liep nog veel lekkerder ook. Dat dat verschil kan maken zeg.. lekker schuimbekkie en heb het bij 20 min. Gelaten
Hmm.. mestonderzoek is niet zaligmakend Kel... Wordt er nooit tussendoor alles preventief ontwormd dan?
jaleesa89
Geplaatst: 15-10-14 22:29
kellaxy schreef:
Letizia schreef:
Ooh, je hebt de censuur aan staan
Kun je die uitzetten dan, seriously??
Ja dat wil ik dan eigenlijk ook wel weten. Word alles een stuk minder oliebollerig van Mooie foto trouwens en ik hoop echt voor je dat je dame overal vanaf is, bloedworm is gewoon zwaar k*t
kellaxy
Geplaatst: 15-10-14 22:31
Sollyy
Week 5
Week 6
Wow, ik ben echt slecht in vergelijkingsfoto's maken De ene is van schuin genomen, de ander van voor.
YamaSaki
Geplaatst: 15-10-14 22:34
Bij forum instellingen kan je de censuur uitzetten Wijzig weergave staat t bij volgens mij
Jaa wel! Had een heel verhaal getyped maar toen viel me telefoon uit Komende maand worden ze allemaal preventief ontwormd. Ik heb geisha eerder gedaan op advies van DA omdat ik twijfel of ze er last van heeft en ze toch 3 maanden beschermd is dan. Degene die bloedworm hadden worden ook met pramox gedaan. Het rare is dat de koudbloeden die op het land stonden, nergens last van hebben gehad. Behalve de belg maar die was al niet gezond.
Ow, toch wel dan ook allemaal ter gelijkertijd Sorry, zie niet heel veel verschil tussen de twee foto's, daarbij staat ze idd nog eens met dr been anders.
Ik vind ze toch minder opgetrokken in de flanken, ontspannender ogen, kan natuurlijk het moment zijn en mss wat te maken met d'r stand, maar dat is wat ik zie