Verbaast me niks canisia, ken meerdere paarden die bij die fokker hebben gestaan en die hebben er allemaal wel wat aan overgehouden. Moeders wel erg knap overigens!
Mwoh....op ''papier'' kom ik waarschijnlijk nuchterder over dan in werkelijkheid hoor
Doet nog steeds heel veel pijn en vanmiddag stond ik wel weer te shaken. Maar kende het paard ook al een aantal jaren en dat maakt het ook heel erg zwaar. Goede beslissing hoor, maar tjee, het haalt wel wat naar boven..Vooral dat van die holling wilde ik echt weten want zag ik op gezonde rx-foto's steeds niet terug. Ben nu dubbel blij dat ik toen de knoop door heb gehakt. Dat hele been was gewoon 1 grote ellende, nog los van de andere plekken waar 99,9% zeker al flinke artrose heeft gezeten. Wat moet hij verschrikkelijk veel pijn hebben gehad. Wil er niet eens aan denken hoe het moet voelen als de druk in een gewricht zó groot is dat het bot erdoor wordt vervormd
Wandelen is leuk
Doe ik met de prinses ook veel (hoewel...tegenwoordig steeds in de avond op stal en moet nog kerstverlichting halen voor ons). Alleen die loopt vaak errug traag dus weinig training aan
Ik wordt er verlegen van! Moet wel zeggen dat ons dawra clubje ons erg heeft geholpen om op zo'n leuke en positieve manier met paarden om te gaan.

(hoewel ik ook geregeld wel de staart op mijn cap heb horen tikken
).
Wat een prachtige foto van jullie, was geen moeilijke keuze voor een achtergrondfoto 

Compleet mn eigen schuld, moet je maar niet met een ultra-gladde endurancebroek op je paard zonder zadel gaan zitten. Halve stap opzij en roetsjjj, daar ging ik

Zie het me op me gup de komende 10 jaar ook nog niet doen hoor haha!