Lekker hoor Siel!
Fijn dat Mo zo lekker op de wei kan Jes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iloontjeehh schreef:Wil je hem voor de keuring ietsje dikker hebben Nicky? Snap het wel hoor, maar ik vond Dayem op de foto's in een super conditie, niet te dik en niet te dun
Lekker hoor Siel!
Fijn dat Mo zo lekker op de wei kan Jes!
Maargoed
Wie ben ik he, heb er toch geen verstand van
Vind ik ook niks mis mee hoor, maar soms zie ik ook echt veel te dikke paarden op show en dat vind ik dan weer niet goed maar ik wilde Nicky even een compliment geven dat ik Dayem er zo goed uit vind zien
Sieltjuh schreef:Ik vind ze op keuringen soms gewoon een beetje te gevuld naar mijn meningMaargoed
Wie ben ik he, heb er toch geen verstand van
Sieltjuh schreef:Ja, buitenom dat het super ongezond is, een dik paard
Heb nu 2 emmers met een 1/2 schep SP klaar staan voor morgen. Krijgt ie over 2 voerbeurten een kilo droog per dag. Gaf hiervoor 3/4 kilo dus moet kunnen!
Maar misschien las ik weer krom 
als ik het geef is binnen 3 min op hoor. Vliegen krijgen niet eens de kans haha!
Dus ik stop er van te voren ook extra voer in (Pavo Triple P met luzerne) en als we thuis zijn krijgt hij een flinke berg hooi, meteen alles weer aanvullen.
Een stalgenootje heeft gefilmd, wel tegen de zon in en vanaf het terras dus niet alles is duidelijk te zien, maar ik zal eens kijken of ik ze op YT kan krijgen

) https://www.youtube.com/watch?v=7noJ8NKeTeM

Dayem liep zo ontspannen, heerlijk om te zien! en wat istie lief en mooi