[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:43

Ach, als je hebt gehoord hoe Katja Set roept op de wei hoef je je niet meer te schamen... :D
Leuk filmpje, mooi paardje! :j
Waar sta je eigenlijk?

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:43

Welkom nieuw lid, wat een leuk paard heb je!

Remoyo gisteren en vandaag zelf gekoeld, Suus was er niet en had geen vasthouder dus hup touw in de ene hand, waterslang in de andere hand. Op dat soort momenten is het echt zo'n koele kikker, heerlijk <3

Jij ging naar Aken hè Natascha? Heel veel plezier en extra joelen voor Jassehr! *\o/* *\o/*

Hier de link van de livestream:

http://www.all-nations-cup.org/31aachen/index-halle.php

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:46

Hahahahaa oooooh Miran wat gemeen, maar inderdaad ik gil heel hard naar mijn paard en in het filmpje hoor je ook mijn Setel-kreet maar dan zachtjes, een soort heieieij!
In mijn filmpje is trouwens duidelijk zichtbaar dat Set haar staart wat afzijdig houdt (1.45), dit deed ze ook in het weekend dat ze verwierp, maar volgens mij heeft ze nu een beetje last van haar darmen. Maar misschien ook wel nog steeds van de baarmoeder.

Geluid moet eigenlijk aan want ik praat gezellig tegen jullie! :+ setel had volgens mij de illusie dat er nog meer eten zou komen vandaar dat ze bij het hek in de verte staat te kijken _/-\o_

Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 27-09-13 14:50, in het totaal 3 keer bewerkt

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:46

Iloontjeehh schreef:
Welkom nieuw lid, wat een leuk paard heb je!

Remoyo gisteren en vandaag zelf gekoeld, Suus was er niet en had geen vasthouder dus hup touw in de ene hand, waterslang in de andere hand. Op dat soort momenten is het echt zo'n koele kikker, heerlijk <3

Jij ging naar Aken hè Natascha? Heel veel plezier en extra joelen voor Jassehr! *\o/* *\o/*

Hier de link van de livestream:

http://www.all-nations-cup.org/31aachen/index-halle.php

yep gaat ff een kijkje nemen in aken en zal joelen voor Jassehr *\o/*

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:49

MirandaFuego schreef:
Ach, als je hebt gehoord hoe Katja Set roept op de wei hoef je je niet meer te schamen... :D
Leuk filmpje, mooi paardje! :j
Waar sta je eigenlijk?

Ik sta bij Stal Maarse in de Middenbeemster. John en Angeline Maarse zijn de stalbazen. Zij hebben ook lang rondgelopen in de Arabieren-wereld :).

En dankjewel :). Ik vind haar ook leuk!

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:50

set_elkol schreef:
Hahahahaa oooooh Miran wat gemeen, maar inderdaad ik gil heel hard naar mijn paard en in het filmpje hoor je ook mijn Setel-kreet maar dan zachtjes, een soort heieieij!
In mijn filmpje is trouwens duidelijk zichtbaar dat Set haar staart wat afzijdig houdt (1.45), dit deed ze ook in het weekend dat ze verwierp, maar volgens mij heeft ze nu een beetje last van haar darmen. Maar misschien ook wel nog steeds van de baarmoeder.

Geluid moet eigenlijk aan want ik praat gezellig tegen jullie! :+

[ Video ]

Hihi, twee mooie witjes :). Ik vind Set cool. Ik hoop voor jou dat de controle maandag goed nieuws brengt! De papa ziet er namelijk ook wel HEUL mooi uit!

IlonavL

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:52

Leuk filmpje Katja! Volgens mij hebben die twee van jou een heerlijk leven! Huur je het hele weiland of is het van jezelf?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:57

Van mijn ouders :j betaal helemaal niks, echt super. Ze hebben ook het hele stuk dat je kan zien op het filmpje, en genieten er inderdaad enorm van! verwende paarden :D Er is ook nog een ander weiland, nu niet omheind maar ik kan dus ook nog verhuizen als ik zou willen, op die plek is een schuilstal in aanbouw.

Dankje Lilskie! Ik ben ook erg nieuwsgierig.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 27-09-13 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:58

Heerlijk hoor, echt ideaal! :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:02

lilskie schreef:
Ik sta bij Stal Maarse in de Middenbeemster. John en Angeline Maarse zijn de stalbazen. Zij hebben ook lang rondgelopen in de Arabieren-wereld :).

Ah, ja, die stal wel van gehoord maar ben er nooit geweest.
Is wel luxe, maar paarden aan huis is veel leuker! ;)

Leuk Kat! <3
Haar manen zijn ook al gegroeid! :j
Hoe Pol met haar pootje omhoog staat als 't filmpje is afgelopen. :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:03

haha ja daar slaat ze net naar een vlieg, daar is ze erg goed in :+ goeie manen al he, eindelijk.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:04

MirandaFuego schreef:
lilskie schreef:

Ah, ja, die stal wel van gehoord maar ben er nooit geweest.
Is wel luxe, maar paarden aan huis is veel leuker! ;)

Leuk Kat! <3
Haar manen zijn ook al gegroeid! :j
Hoe Pol met haar pootje omhoog staat als 't filmpje is afgelopen. :+

Ik zou ze zo graag aan huis willen. Maar hier in De Randstad moet je praktisch miljonair zijn wil je dat redden.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:05

ik ben special verhuisd naar belgie toe om ze aan huis te kunnen hebben staan ;)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:05

Daarom ben ik ook hierheen verhuisd! :j

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 17:53

voor de beeldvorming hoe groot de weide is: in het cirkeltje rechtsmidden is Setel (en de shet ernaast) in een andere wei, even voor de verhoudingen. Vroeger hadden mijn ouders dat geploegde stuk links er ook bij en daar was altijd helemaal achterin de wei van mijn IJslander, moest altijd zo ver lopen >;) Als het ging regenen als ik daar was schuilde ik altijd onder de IJslander :')
Afbeelding

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:11

set_elkol schreef:
voor de beeldvorming hoe groot de weide is: in het cirkeltje rechtsmidden is Setel (en de shet ernaast) in een andere wei, even voor de verhoudingen. Vroeger hadden mijn ouders dat geploegde stuk links er ook bij en daar was altijd helemaal achterin de wei van mijn IJslander, moest altijd zo ver lopen >;) Als het ging regenen als ik daar was schuilde ik altijd onder de IJslander :')
[ Afbeelding ]

das een mega stuk meis voor je paardenkinders *\o/*
wij hebben zelf 1.15 hectare grasland :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:42

Ziet er super uit Katja!!

Ik hou wel een beetje van de luxe van een pension stal :o Voeren wordt gedaan, buiten zetten, dekens op en af etc best makkelijk :')

Vanmorgen voor de verandering wezen wandelen met Djuun :') Eerst nog even geprobeerd trailer te laden, ze zetten braaf twee voetje op de klep en ging daarna volledig in de staak, niet echt iets voor Djuun, dus rustig door geoefend, maar 2 voetjes en dam BAM stil... Uiteindelijk het tussenschot 10 cm op zij verplaatst en hop, ze rende er bijna op :') Tis ook zo'n lekker doos af en toe he :')
Was eerst nog naar de fysio geweest, rug gaat met de dag beter :)
En na Djuun naar m'n werk gegaan, vanuit daar zijn we met een paar collega's naar het /mbo uiterlijke verzorgingsklas geweest voor uit (zeer) uitgebreide gezichtsbehandeling, was nice *D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:01

Haha klinkt herkenbaar :') asi is inmiddels al zo vaak mee op stap geweest maar probeert toch altijd nog ff om onder die trailer uit te komen (op vreemd terrein dan, thuis loopt ze er zo op) Meestal even 5 minuten overtuiging nodig dat ze er toch echt op moet, dan kijkt ze heel beledigd en gaat ze mee :') Wel vervelend dat er dan altijd meteen mensen zijn die (goed bedoeld) willen helpen maar dat werkt zooo averechts, ze laat zich echt alleen laden door suus en mij en inmiddels zijn we er heel handig in geworden met haar, ze heeft er een hele trucendoos voor :')

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:06

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:08

Ohh wat leuk zo met je dochter! (althans: ik denk dat dat je dochter is ;)) Een echte eenhoorn :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:15

Djuun heeft sowieso nog niet vaak op de trailer gestaan. De eerste keer was met dr moeder voor stamboekopname geloof ik en de tweede keer toen wij dr gingen kopen (toen stond ze er in 3 minuten in _/-\o_ ) Was ook gelijk een traumatische rit van 3 uur :')

Katja, leuk filmpje :j En wat een weiland heb je zeg :j Das echt veel, lekker hoor :j

Whaha Margot _O-
Maar het gaat goed dus, neem ik aan?

Fanessa, welkom!

Zo, ik heb mezelf op zolder geïnstalleerd, vader is nieuwe vloer aan het leggen beneden :')

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:18

Vluchten voor kluspappa :D

idd met dochter, nu wordt mijn haar eindelijk met rust gelaten hihi. Gaat prima. Hij is superlief *D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:21

Ja en commentaaroppapa-mama :')

Fijn dat het zo goed gaat :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:31

MirandaFuego schreef:
Fanessa, een uur... :') :=

Mijne doet het wel idd, het is op zich ook goed dat hij zo voorzichtig is, beter zo dan dat ze er al een blinde doorheen knallen.
Maar de hindernis is helemaal niet hoog, ik vind het zo'n tut.. :+
Mijn andere echte 'arabier' doet het toch echt beter! :))
[ Afbeelding ]

vliegende shetlander!~ :wow:

Katja ik dacht bij het kijken van je filmpje even dat ik dronken was, zo rond 0.14 _O- leuke rondleiding, ik vind Polly er al een stuk beter uit zien :j je hebt echt een prachtig plekje voor ze!

-blablabladramablablabla -knip :Y) -
Laatst bijgewerkt door Tammy_ op 27-09-13 19:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:34

Lekkere situatie Tam, maar omdat je zo ga editten, zal ik wel dit zeggen: :(:)