Leuk filmpje, mooi paardje!

Waar sta je eigenlijk?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iloontjeehh schreef:Welkom nieuw lid, wat een leuk paard heb je!
Remoyo gisteren en vandaag zelf gekoeld, Suus was er niet en had geen vasthouder dus hup touw in de ene hand, waterslang in de andere hand. Op dat soort momenten is het echt zo'n koele kikker, heerlijk![]()
Jij ging naar Aken hè Natascha? Heel veel plezier en extra joelen voor Jassehr!![]()
![]()
Hier de link van de livestream:
http://www.all-nations-cup.org/31aachen/index-halle.php
MirandaFuego schreef:Ach, als je hebt gehoord hoe Katja Set roept op de wei hoef je je niet meer te schamen...![]()
Leuk filmpje, mooi paardje!![]()
Waar sta je eigenlijk?
set_elkol schreef:Hahahahaa oooooh Miran wat gemeen, maar inderdaad ik gil heel hard naar mijn paard en in het filmpje hoor je ook mijn Setel-kreet maar dan zachtjes, een soort heieieij!
In mijn filmpje is trouwens duidelijk zichtbaar dat Set haar staart wat afzijdig houdt (1.45), dit deed ze ook in het weekend dat ze verwierp, maar volgens mij heeft ze nu een beetje last van haar darmen. Maar misschien ook wel nog steeds van de baarmoeder.
Geluid moet eigenlijk aan want ik praat gezellig tegen jullie!
[ Video ]
lilskie schreef:Ik sta bij Stal Maarse in de Middenbeemster. John en Angeline Maarse zijn de stalbazen. Zij hebben ook lang rondgelopen in de Arabieren-wereld.
En dankjewel. Ik vind haar ook leuk!
MirandaFuego schreef:lilskie schreef:Ik sta bij Stal Maarse in de Middenbeemster. John en Angeline Maarse zijn de stalbazen. Zij hebben ook lang rondgelopen in de Arabieren-wereld.
En dankjewel. Ik vind haar ook leuk!
Ah, ja, die stal wel van gehoord maar ben er nooit geweest.
Is wel luxe, maar paarden aan huis is veel leuker!![]()
Leuk Kat!![]()
Haar manen zijn ook al gegroeid!![]()
Hoe Pol met haar pootje omhoog staat als 't filmpje is afgelopen.
set_elkol schreef:voor de beeldvorming hoe groot de weide is: in het cirkeltje rechtsmidden is Setel (en de shet ernaast) in een andere wei, even voor de verhoudingen. Vroeger hadden mijn ouders dat geploegde stuk links er ook bij en daar was altijd helemaal achterin de wei van mijn IJslander, moest altijd zo ver lopenAls het ging regenen als ik daar was schuilde ik altijd onder de IJslander
[ Afbeelding ]
MirandaFuego schreef:Fanessa, een uur...![]()
![]()
Mijne doet het wel idd, het is op zich ook goed dat hij zo voorzichtig is, beter zo dan dat ze er al een blinde doorheen knallen.
Maar de hindernis is helemaal niet hoog, ik vind het zo'n tut..![]()
Mijn andere echte 'arabier' doet het toch echt beter!![]()
[ Afbeelding ]