Iloontjeehh schreef:Oei, dat is niet fijn Jessica. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt met een paard hier op stal, dus ik weet er niet heel veel van. Zijn er dan nog andere opties die je kunt proberen?
Ja maar dat vind ik eigenlijk absoluut niet paard vriendelijk.
je kan namelijk de zenuwen doorsnijden.
Ze voelen dan geen pijn meer.
nadeel vind ik en daarom voor mij een no go is dat ze dus dan als ze in iets scherps staat dus niks voel.
Verder zijn er mensen die zweren bij Antione de bodt....maar vind die stijl ook eigenlijk uhh niet mijn stijl.
het is een soort artrose idee...

Geplaatst: 25-10-12 19:23
               Geplaatst: 25-10-12 19:23				         
 Probleem ligt ook volledig bij mij
 Probleem ligt ook volledig bij mij 

Over een paar jaar kan ik volgens mij geen showhalster meer zien
 Over een paar jaar kan ik volgens mij geen showhalster meer zien  
                                                          Hoef alleen nog de authentieke halsters, de rest allemaal al geïventariseerd... Das overigens alleen voor de foto's een lijst hoor.... Ik moet nog aan de slag met alle prijzen.... Berekenen.... Opzoeken.... Word er nu al moe van
 Hoef alleen nog de authentieke halsters, de rest allemaal al geïventariseerd... Das overigens alleen voor de foto's een lijst hoor.... Ik moet nog aan de slag met alle prijzen.... Berekenen.... Opzoeken.... Word er nu al moe van 
 We hebben gewoon weer even een stapje terug gedaan, uitleg gekregen in het waarom, ze was eigenlijk vanaf de eerste stap heerlijk ontspannen en bijna heel de les zo kunnen rijden, ze was alleen nog even zuur toen ik een paar pasjes wilde verruimen, dan denkt ze gelijk aan galop, dus gaf een klein kriebeltje bij met de zweep, voelde hem al aan komen, en ja hoor, bok, zwiept ze zo hard met d'r staart die in een vlecht zat, dat die boven op m'n cap knalde
 We hebben gewoon weer even een stapje terug gedaan, uitleg gekregen in het waarom, ze was eigenlijk vanaf de eerste stap heerlijk ontspannen en bijna heel de les zo kunnen rijden, ze was alleen nog even zuur toen ik een paar pasjes wilde verruimen, dan denkt ze gelijk aan galop, dus gaf een klein kriebeltje bij met de zweep, voelde hem al aan komen, en ja hoor, bok, zwiept ze zo hard met d'r staart die in een vlecht zat, dat die boven op m'n cap knalde