De schimmelmerrie is prachtig inderdaad!
Spannend, voor het eerst op Azim!
Barcelano
Leuk he merries
Paraplu
Djuun helemaal uit dr doen

Och, ik denk dat een hoop ook opvoeding is. Biscuit (ik noemde m altijd mini-arabier
Ben dus ook een valsspeler
) was altijd perfect te hanteren (na stevige opvoeding, eerlijk is eerlijk
), ongeacht de situatie. Kon met hem pal achter een hengstige merrie wandelen. Niet dat het echt een makkie was, maar t ging wel en hij liet zich prima leiden. Denk dat zeker mensen met Arabieren daar gewoon iets meer aandacht aan besteden dan eigenaren van veel andere rassen. Zie het ook veel aan de Iberische paarden, zijn in karakter vergelijkbaar met Arabieren (voor zover ik weet dan) en zeker bij Andalusiers zie je toch ook vaak dat het heel hanteerbare, eerlijke en trouwe paarden zijn. Ook paarden die dicht bij de mens staan en erg trouw zijn aan hun baas.. Umoyax is een vreselijk monster
Terroriseert Vijoy steeds dus die heeft al een heleboel plekken op zn rug. Ik snapte het alleen nooit want hoorde Tamara er steeds over dus ik was er altijd enorm alert op als ik het spul buiten zette of op stal was, maar dan waren ze gewoon lief aan het spelen. Inmiddels hebben we geconcludeerd dat als ik op stal ben, Umoyax gewoon kipmak is en als ik er níet ben is hij een vreselijk monster
Merk nu ook precies aan hem wanneer hij wat heeft uitgevreten. Soms kom ik op stal en gaat hij vreselijk bij me slijmen, dan heeft ie streken uitgehaald. Als hij zich gewoon netjes heeft gehouden is hij namelijk niet half zo aanhankelijk
Oh oh oh wat een monstertje is het toch ook... Niet dat ik er last van heb verder, want bij mij issie mak. Maar vind het wel vervelend voor Vijoy en Tamara want ik kan er echt niks aan oplossen, dat is dan een groot nadeel..
Heb al jaren een merrie, dus heb met echt speelse paarden niet zoveel ervaring, zijn toch meestal de mannen die clown uithangen 
Ben heeel benieuwd naar de friezenfoto's! Lijken me ook niet echt speelpaarden idd als ik er zo over nadenk...
). Maar denk niet dat ze terror is naar de andere paarden, vrij onderdanig karakter

Alleen een paar stalgenoten die oefenden met trailerladen waren wel héél interessant