Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je houdt niet meer van me!
je kindjes krijgen het wel goed 
Shine(de vos van de foto) was er zo één. Zodra ze aangalopeerde wilde ze vliegen, kontje zakte een halve meter en ze gooide alles naar voren. Ze had zo'n geweldige loop, lang en vlak met zoveel power. Niet te vergelijken met een Engels Volbloed, dat zijn werkelijk de koningen van de paarden...waarom ik in vredesnaam arabs heb, i dunno...
kippenvel paarden. derde plaats staan of tekes of harddravers...de laatste eveneens door de blik in hun ogen, de uitstraling van moed en doorzettingsvermogen
ik hou van power paarden.
...nou komt de aap uit de mouw
Ik vind de renarabs eerlijk gezegd mooier als die showers, hou niet zo van die ontzettende dish.
heb er zat vanaf zien knallen 'maar renpaarden hoor je toch met korte beugels te rijden?'...korter ja, en als je balans en kracht goed genoeg is...Je staat immers op een bewegend object met je voeten op twee centimeter brede steuntjes...

Rechte snuiten kunnen meer zuurstof verplaatsen en door hier en daar een volbloed erin te stoppen als zijnde 'desert bred' verkloot je het type wel. Maar krijg je wel snellere completere ren arabs die zich onderscheiden van hun knappe neefjes en nichtjes. In de zandbak word nog veel gekoerst met SE's erg leuk om te zien al die staartjes op de ruggen en neusjes de lucht in 

Kan een goed gebouwd renpaard ook absoluut waarderen, met name als ze doen waar ze voor gemaakt zijn; rennen
Ik vond dat bij Umoyax ook altijd zo mooi, die enorme drive in alles wat hij deed en de manier waarop hij vlak trok als hij écht hard ging (hoewel ik vaak ook niet durfde te kijken ivm de hekjes
). Die had echt het race-hart van opa. 

Amy wat mooi, dat je het hardop zegt is zoiets belangrijks!! Een hele grote mijlpaal!
ik mag dus niet in je stal wonen en dan ook nog eens geen stro bedje...