De grote koppen zijn er niet bewust in gefokt
Rechte snuiten kunnen meer zuurstof verplaatsen en door hier en daar een volbloed erin te stoppen als zijnde 'desert bred' verkloot je het type wel. Maar krijg je wel snellere completere ren arabs die zich onderscheiden van hun knappe neefjes en nichtjes. In de zandbak word nog veel gekoerst met SE's erg leuk om te zien al die staartjes op de ruggen en neusjes de lucht in 
Angst is het wat me tegen houdt weer te gaan rijden. Angst om ze weer m'n hart in te laten. De laatste draversstal waar ik werkte trainde ik ze volledig zelf zonder dat er iemand zei wat er moest gebeuren of over m'n schouders mee keek. Sindsdien kan ik de paarden waar ik mee werk niet meer zien als zijnde van een ander. Ik maak mezelf gek met het piekeren over tekorten of fouten. Heb destijds slapeloze nachten gehad omdat ik er maar niet achter kon komen hoe ik één van de dravers aan het werk kon krijgen. Thuis ging het in mijn handen prima, zodra hij op duindigt kwam trok hij z'n benen bij elkaar...Dat wil ik voorkomen...Heb destijds m'n hart en ziel verloren op de baan, het valt niet mee om door te leven zonder die twee dingen...
Laatst bijgewerkt door Woogy op 15-10-14 16:14, in het totaal 2 keer bewerkt