Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ken ook wel iemand die z'n paard steeds arabier is terwijl het een halfbloed is. En dan vervolgens: 'Ja, arabieren zijn altijd van die heethoofden, kijk maar naar die van mij'
of ze vinden die van mij maar een bange pony, 'die andere arabier is helemaal niet zo'
Woogy schreef:LOL zulke mensen ken ik ook ja. evenals iemand met een donker bruine die hem altijd 'die zwarte van ons' noemde...ik bleef het vragen wie ze ermee bedoelde, ik kon echt de link niet leggen met dat paard.
maar ja...waarom heet mijn arabier pony? Omdat ik het VEEL te leuk vond om iemand te stangen die altijd geïrriteerd raakte als ik het had over de arabieren en kleine paarden op stal als zijnde pony's. Elke keer als ik lang haar heen liep moest ik het gewoon zeggen 'Ik heb zooooo'n geweldige POOWNIE' en dat blijft het hangen :S
Sttttttttt
Maar dan beweerde ik dat die van mij niet bepaald een heethoofd is te noemen.
Gisteren tegen het hysterische aan, maar dan blijft ze wel hanteerbaar
Denk dat je met weinig paarden die zo uit hun doen zijn van een verhuizing gewoon met een halstertje kan gaan wandelen
Ze moet heel erg wennen, vind dr buurman iets te leuk (en hij haar ook, wordt het niet echt samen in de wei: zij stond te piesen en zijn piemelorus kwam naar buiten, ehh.. hoef niet persé een dekkende nog-niet-zo-heel-lang-ruinenpony op mn merrie
Maar Djuun heeft wel smaak, echt een geweldig leuk dingetje is dr buurman).
En in de roundpen heeft ze al héérlijk gelopen! Zal van het weekend eens kijken of ik wat foto's kan maken van dr nieuwe huis
En dat bekkie, lekker ding hoor. Hoe oud is ze?
)....
Braaf hè
Jeannette schreef:Deze week gaan we voor het eerst ( althans voor ons dan, niet voor Azim) op Azim stappen, na misschien wel een jaar?
Hij is heel erg opgeknapt, ziet er echt supergoed uit.
Hij is zo ontzettend lief.( hoe penny kun je zijn als oude muts)
En al helemaal niet met z'n heerlijke hengst onder je kont dadelijk 
Sieltjuh schreef:Waarom is Azim een jaar niet gereden, Jeanette, als ik vragen mag?
Enne, er schuilt een penny in elke paardenliefhebber hoor

z'n piemelorus
Die van Dragan kwam gister naar buiten toen ik net gelongeerd had en ik m'n BP en cap aantrok. Ik weet niet of ie er iets mee bedoelde, maargoed
Stond ook alleen een ruin in de buurt, verder geen merrie oid
Ach, zolang ik er niemand kwaad mee doe, maakt het niet uit 
echt van 'aaaaah ik zit erop ik zit erop, hij is hartstikke braaf'

Terugweg ging ie ineens lopen steigeren en bokken en probeerde 'm te peren
Heb 'm even in de bak gedumpt en besloot toch maar even te gaan rijden (wilde m eigenlijk vrij geven) anders zou ie met m'n les van vandaag zo druk zijn. Dus ik leg er een zadel op, en ineens is het driftige gedoe over
Hij heeft ook werkelijkwaar geen stap verkeerd gezet onder het rijden, zelfs met warmstappen/draven niet.