DMHorses schreef:Leuk filmpje jess! Je weet het zelf al maar je mag best wat trotser op je paard zitten hoor op die kanjer van je!
Na een rotdag kreeg ik net een foto van me bijrijdster, me dag is weer een stuk beter zo
[ Afbeelding ]
image by misssol, on Flickr
Super leuk
Ja jij hebt even ook pech dorinda..hoe gaat het met de andere paardjes?
en maar trainen, is vast een stiekem bierbuikje
Ik wil ook best meer spieren op Sets schouders hoor, zoals afgelopen lente/zomer. Maar als we lekker gaan zwemmen en rijden komt dat wel weer, ik ben zelf ook gewoon heel erg moe de laatste tijd. Gelukkig staat ze altijd lekker buiten, vanmiddag trok ze een enorme sprint door de wei
Ik word met Umoyax ook altijd stik-zenuwachtig als ik hem ga longeren (en hij is juist van begin af aan zo braaf, maar ben als de dood dat ie zichzelf beschadigt zeg maar, hij is zo onvoorzichtig met zichzelf soms...), dat accepteer ik dan maar gewoon, adem een paar keer diep in en ga het doen. Komt wel goed hoor! Beter idd nu het vertrouwen opbouwen en straks verder
Op zich in zo'n vroeg stadium ben ik van mening dat ze in feite niks fout kunnen doen want ze moeten het nog leren. Dat idee stel ik gaandeweg gewoon steeds bij aan de hand van wat ik denk dat ze begrijpen.
Hij toont al zo volwassen op de foto's, denk dat het daardoor komt! Met Moyo en Jas wachten we sowieso nog lekker een jaartje
Niet dat ik toen met hem aan het werk ging natuurlijk maar hij oogt idd erg volwassen. Hij begint nu helemaal mooi uit te zwaren