Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joysjuh1987 schreef:@Jessica het is jou paard jij moet er plezier van hebben en je er veilig op veilen rijtechnisch of niet boeiend....als ik kijk hoe ver ik nu met asal ben reed ook zoals jou door de wei en durfde echt geen been te geven wand stel je voor..jou tijd komt ook nog wel
set_elkol schreef:Wat is Silver al wit man! Knapperd.
Mo loopt mooi maar wel wat strak in de krul of niet, maar vind hem wel knap hoor
Een stukje van Set heb ik wit kunnen makenTenminste het deel wat wit moet zijn:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
buikie
MirandaFuego schreef:Set lijkt wel wat minder in de bespiering te komen, ze krijgt op het moment zeker vooral kaakspieren?![]()
En weer netjes hoor, haar staartje, over een paar dagen alleen weer overnieuw beginnen.![]()
Bij Fuego laat ik het fftjes met die staart, het is elke dag een modderbadje.
__Nicky schreef:Knappe Mo! Hij loopt heel anders dan ik verwachtte. Vind hem wat weinig tact hebben maar verder ziet het er lekker relaxt uit!
Set heeft weer een mooie witte staart
Ik heb toevallig net een lesje longeren en rechtrichten gepland met m'n instructrice voor dinsdag. Wilde ik al doen maar het longeeronderwerp hier herinnerde me eraan
set_elkol schreef:Beter minder spieren door niet rijden dan te dik door niet rijdenZe is inderdaad niet gespierd maar heeft een beetje vakantie, dat krijgt ze elke winter eigenlijk
Alleen haar buikje is rond, en schouders en billen zijn wat platter dan normaal. We gaan het rijden wel weer oppakken maar alleen lekker buitenritjes. Zolang ze maar lekker in haar vel zit.
__Nicky schreef:Ja dat snap ik maar zolang je het kan onderbouwen is er niks aan de hand toch?