Hopelijk heb je snel een smid waar jij en Mish je goed bij voelen

*hoopt dat de filmpjes lukken, ben benieuwd!*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar Letiets of moeders is dan bij
Ze waren een beetje jolig in het begin, dus heb een paar van draf in vrijheid, en verder nog van stappen op het harde en nog eentje van voetjes optillen (wat ze nu ook echt heel lastig vond terwijl het hiervoor echt goed ging... ze trok nu telkens haar voetjes weg).
Mag hopen dat dit nog niet de geluidsarme pompen zijn?Citaat:Geluidsarm
De pomp die het water uit de vijver haalde wordt dinsdagavond vervangen door vier geluidsarme pompen. Deze pompen blijven de hele nacht water wegpompen. De vier pompen waren dinsdagochtend niet beschikbaar en worden daarom pas aan het begin van de avond neergezet. Op deze manier blijft 's nachts de overlast voor de buurt minimaal, zegt het Waterschap.

Citaat:Ook was de stank van de Lekvijver zo erg, dat voorbijgangers met hun handen voor hun neus en mond voorbij liepen.
Ramen en deuren dichthouden
Porkaputana, cazzo di merda, porka dio, wafankulo, porka miseria, scemo, .....
jaleesa89 schreef:Nou daar ben je dan lekker mee Siel, hoop dat die krengen echt geluidsarm zijn voor je anders is t gedaan met je nachtrust.
Slaap daar gerust doorheen 

Zou niet betalen hoor, wat n prutswerk!
en 2 jaar nog contact met je vakantie liefde, das echt lang joh! jaleesa89 schreef:Hehe jij ook al Siel, ik word zelfs niet wakker als mijn vriend wat later belt dan normaal, of ik neem op en weet dat dan de volgende dag niet meer
Of met muziek op. Val vaak genoeg in slaap met mn iPod en dan wordt ik wakker als de cd is afgelopen ofzo haha.