[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YamaSaki

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:12

Beetje slordig idd dat ie niet door heeft gegeven wanneer de smid zou komen :\
Hopelijk heb je snel een smid waar jij en Mish je goed bij voelen :)

*hoopt dat de filmpjes lukken, ben benieuwd!*

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:14

Wij hebben al sinds jaar en dag dezelfde smid. Beer van een vent, maar altijd heel erg blij met hoe Darmorah was (megabraaf) en hoe Djunnah is (ook megabraaf), dus dan ook superlief ervoor :)
We hebben een enkele keer wel eens zijn concullega zeg maar, als hij zelf niet kan (vakantie of zoals vorig jaar, zn been gebroken), maar dat is minstens zo'n goede vent :)

Ben er helaas zelden tot nooit zelf bij, omdat ik vrijwel altijd aant werk ben als de smid komt :7 Maar Letiets of moeders is dan bij :)

Sadira

Ze zijn bezig met uploaden :) Ze waren een beetje jolig in het begin, dus heb een paar van draf in vrijheid, en verder nog van stappen op het harde en nog eentje van voetjes optillen (wat ze nu ook echt heel lastig vond terwijl het hiervoor echt goed ging... ze trok nu telkens haar voetjes weg).

jaleesa89

Ja daar ben ik ook benieuwd naar.
Edit: dan is het echt een lompe zak geweest bah :r
Laatst bijgewerkt door jaleesa89 op 14-10-14 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:15

Misschien is ze weer in de groei en is dr evenwicht wat veranderd? :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:18

Omg, geluidsarm zeggen ze? Het lijkt wel alsof er iemand naast mn oor aan het stofzuigen is :') Mag hopen dat dit nog niet de geluidsarme pompen zijn?
http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2014 ... D1oR_l_tYw
Citaat:
Geluidsarm
De pomp die het water uit de vijver haalde wordt dinsdagavond vervangen door vier geluidsarme pompen. Deze pompen blijven de hele nacht water wegpompen. De vier pompen waren dinsdagochtend niet beschikbaar en worden daarom pas aan het begin van de avond neergezet. Op deze manier blijft 's nachts de overlast voor de buurt minimaal, zegt het Waterschap.

Die vijver is dus ehm.. 50 meter van ons huis vandaan ofzo :')

Citaat:
Ook was de stank van de Lekvijver zo erg, dat voorbijgangers met hun handen voor hun neus en mond voorbij liepen.

En jup, dit was dus echt heel erg :x Ramen en deuren dichthouden :x

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:22

Naar scheurtje Eline. Kan je het zelf niet een beetje rond vijlen?

Oke, komt ie, 6 jaar op een stal gewerkt in Italië dus kan het alleen spreken, niet schrijven :)) Porkaputana, cazzo di merda, porka dio, wafankulo, porka miseria, scemo, ..... :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:24

Porka = varken, toch?

Sadira

Hier om te beginnen vast een eerste filmpje. Ze is niet zuiver, vind ik.

Het hoofdschudden is trouwens een tic die ze al heel lang heeft (bij stress) en volgens mij van haar moeder heeft overgenomen, die schijnt dat ook te doen. Dat is in elk geval niet recent/iets nieuws.

Hier kun je vanaf 0:33 ofzo wel heel goed zien wat ik bedoelde met dat ze met haar achterbenen soms een beetje sleept.

Hier stapt ze op het harde. Af en toe net een stapje niet zuiver, voor mijn gevoel. Ze vond dit trouwens superspannend :+

YildizArabs

Nicky!!!! :oo _O-

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:26

Nou daar ben je dan lekker mee Siel, hoop dat die krengen echt geluidsarm zijn voor je anders is t gedaan met je nachtrust.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:27

Oh sorry ik las pver dingen heen eline. Ze zijn inderdaad erg lang!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:29

En dit waren de pogingen tot linker achterhoef optillen. De tweede en derde keer dat ze hem terug trok schopte ze daarbij tegen haar andere achterbeen aan :\ Vandaar dat ik er maar weer even mee stopte daarna.

Sieltjuh

jaleesa89 schreef:
Nou daar ben je dan lekker mee Siel, hoop dat die krengen echt geluidsarm zijn voor je anders is t gedaan met je nachtrust.

Gelukkig ben ik een slaapkop, heb daar echt geen last van met slapen :') Slaap daar gerust doorheen :P

Elien, ze loopt idd op een typische manier. Kan moeilijk zeggen waar het nou precies in zit...

__Nicky

Ze is groot geworden zeg! Dat hoofd schudden is een tik die heel veel AV's hebben ;) Ik zou je trouwens niet te veel zorgen maken over haar manier van lopen. Ze is jong en in de groei :)
Laatst bijgewerkt door __Nicky op 14-10-14 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:30

Eline, vind haar zoekende in haar beweging en alsof ze soms een been vergeet ofzo.
En nicky wat kan jij schelden!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:31

Ze was trouwens in het begin echt onzuiver, toen viel het meer op dan toen Desiree eenmaal aan het filmen was. Het trok dus later wel iets weg en aan het eind zagen we het bijna niet meer.

Edit:
Oh enneh... Nicky :oo
Laatst bijgewerkt door Sadira op 14-10-14 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:32

Hehe jij ook al Siel, ik word zelfs niet wakker als mijn vriend wat later belt dan normaal, of ik neem op en weet dat dan de volgende dag niet meer :+

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:34

Elien je moet Brian morgen gewoon ff bellen, als hij zelf niet kan stuurt hij je ws door naar mijn oude smid waarvan ik alleen nog weet dat die kei vriendelijk is voor mens en dier. Rio was gek op hem, ging altijd aan hem knagen idioot paard.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:37

Wauw wat word ze groot inderdaad! Maar dat hoofd schudden doet geisha ook maar wel in veel mindere mate. Ze loopt inderdaad apart maar ik zou me daar nu ook niet druk om maken.. balans wat er nog niet is? Ze is nog zoekende, dat zie je. Is ook niet gek toch voor een puppy? :)

Haha ik heb alleen 2 jaar spaans gehad op school. Italiaans vind ik ook ggeweldig! Ik heb ooit een italiaanse vakantie liefde gehad. Als die lieve woorden tegen me begon te praten smolt ik :')
Nog zeker 2 jaar contact mee gehad.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:37

Mmm, ze loopt wat gevoelig maar goed dat kan na de smid... Maar man! Wat zijn ze lang! :oo Zou niet betalen hoor, wat n prutswerk!

Wat betreft hoefjes optillen, vind dat nu niet direct zorgwekkend. Wel zou ik zeker de hoef vast blijven houden totdat ze ontspant en dan pas loslaten! Absoluut niet eerder!

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:39

Jaaa errug he Kel, als die van mij Italiaans begint te praten ist echt van <3 en 2 jaar nog contact met je vakantie liefde, das echt lang joh!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:42

jaleesa89 schreef:
Hehe jij ook al Siel, ik word zelfs niet wakker als mijn vriend wat later belt dan normaal, of ik neem op en weet dat dan de volgende dag niet meer :+

Nah, zo erg ist bij mij niet hoor. Maar monotone geluiden val ik gerust bij in slaap. Kan ook op het strand gewoon pitten :j Of met muziek op. Val vaak genoeg in slaap met mn iPod en dan wordt ik wakker als de cd is afgelopen ofzo haha.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:43

Ja echt hoor. We wilde graag afspreken en hij heeft serieus engels leren praten want dat kon die niet.. en nederlands ook een beetje. Was heel lief. Was echt leuk. Het verwaterde maar hij bleef vragen stellen of ik een nieuwe liefde had enzo. Was echt aandoenlijk hahaha :')
Nu heb ik hem nog op fb en heeft ie een vriendin.
Ja romantisch is dat. In bed ook :=

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:44

Haha heb t als klein kind zelfs gepresteerd om tijdens een bruiloft naast de boxen in slaap te vallen op 2 stoelen.
Heb dat Love at first kiss op staan, ik vind het heel bijzonder.