[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:21

Zou dat echt niet kunnen, iemand bewust niet helpen... ik heb geen EHBO maar help altijd als ik in de buurt ben... op stal ook, als een kind gebeten is, pony op de tenen, gevallen oid of er iets met een paard is, ik help wel :j

morgen springwedstrijd met Nootje, BB90 tussen de paarden. Durfde de B toch nog niet aan, wil de dubbels van 1m meer oefenen zodat ik zonder enige twijfel aan kan rijden. En geen onverwachte sliding stop krijg op het laatste moment :')

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:26

Spannend! Leuk he de veelzijdigheid van een AV :). Ik heb gisteravond ook even gesprongen voor de afwisseling.

Ik zou ook niet iemand bewust niet helpen. Mijn werk heeft dan werkelijk niks met zorg te maken (ben marketing manager in de media), maar ik heb veel bewondering voor mensen die zulk onzelfzuchtig werk doen.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 11:42

Noah is een van de meest veelzijdige paarden op stal! Dressuur, springen, cross, vrijheidsdressuur, lange lijnen, voetbal... hij kan alleen niet voor de kar :+
is misschien ook wel omdat ik iets gauw saai vind, doe iedere dag iets anders :))

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 14:56

Spannend Tam!!

Gelukkig bestaat een groot deel van ons werk daar niet uit hoor Jes :))

Vanmorgen lekker buiten gereden met Djuun, rondje bunkerpad, waar we dus zaterdag de shoot hadden, vandaag was het iets spannender want het waaide :P Djuun is een beetje bodemschuw, dus allemaal bewegende schaduwen :wow: Het enigste wat ze doet is dat een beetje lopen met de handrem er op. Hoe dichter we weer bij huis kwamen, des te meer had ze de pas er in. Al met al een heerlijk rondje :j
Daarna nog een klein rondje met het scheurmonster van m'n tante gedaan, die gaat momenteel als een trein, ze was sinds vorig najaar aan het kwakkelen, maar voor mij gevoel was ik de enigste die dat merkte. Uiteindelijk ontdekte ze in april dat ze maagzweren had, arm beest, heb er ook een hele poos niet op gereden, vond het sneu. Maar nu lijkt ze weer helemaal de oude :j Tis geen knappert, een beetje neurotisch en heet soms, maar ze is zo ontzettend vriendelijk en lief :j

Daarna alvast wat boodschapjes gedaan, heb vrijdag eters, heb naar mijn idee een heerlijk menuutje samengesteld, heb er nu al zin in :9

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:24

leuke dag gehad dan letizia :)) houd je van koken? ik vind het zelf erg leuk :D en bakken ook, ik werk nu in een croissanterie in de keuken en mag ook taarten en brownies en quiches maken, zo leuk.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:36

Ik mag graag een beetje uitsloven in de keuken :j :')
Klinkt niet verkeerd Katja, hadden we toch een doe-het-zelf picknick volgende week moeten doen :))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 17:37

haha ja nou ik vind dit wel best, lekker gaan zitten en voor je laten zorgen :))

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:47

Ik ben een keuken heks...in plaats van een prinses...drama dus..
Altijd mislukt het...en heb er zeer weinig geduld voor..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:28

Ik ben gek op koken en bakken, taarten maken en versieren vind ik ook echt leuk!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:36

ik ga morgen een Key west Lime pie maken in de croissanterie :D echt leuk. Taarten maken en versieren doe ik thuis eigenlijk nooit, zoals met botercreme en marsepein enzo.
Ik heb overigens gymnasium gedaan maar begin volgende maand aan de MBO-brood-en banketbakkersopleiding :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:44

Oeh, klinkt goed!!

Je moet doen wat je leuk vind Katja en niet wat de maatschappij van je verwacht, ook als dat inhoud dat je een opleiding "onder je niveau" gaat doen :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:45

Pfff, is Ersiel een topic aan het maken van de shoot, zit ze nu bij de kapper :roll:
Heb je ook niks aan he, dat kind -:(-

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:46

Dat is weer andere koek :+

Als ik in de keuken staat: is of de oorlog losgebroken.
Of er staat wat in de fik.
Of het is zwart aan het worden :+

Kwark taart en tiramisu lukt wel best goed eigelijk :j

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:50

<3
Afbeelding

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:52

Super mooi die foto :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:59

Joh als jij dat leuk vind is dat toch prima? :) ik heb ook een MBO gedaan terwijl dat 'onder mijn niveau' is. Kreeg vrijstelling voor de algemene vakken en kon de opleiding met 2 jaar verkorten, prima naar mn zin gehad :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 19:59

Gaaaaafff!! Prachtige foto :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:00

ik ben benieuwd naar het topic! ersilia kom terug!
en ja ik heb 3 jaar getwijfeld of ik wel mbo moest gaan doen, heb van september tot april afgelopen jaar universtiteit gedaan maar werd zoooo gek van de esays en tentamens en dikke boeken en stress :+ ik ben een echte doener, praktisch als een malle. (snijd wel altijd in m'n vingers :') ) maar heb nu dus wel zin in zo'n praktische opleiding.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:03

Ooh gave foto!!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:14

Super gave foto!! Ben benieuwd naar het topic!

Enne hier ook deels onder niveau hoor :D Vorig jaar afgestudeerd als Interieuradviseur, ook MBO.. Heerlijke doe-opleiding, zou er ook super graag in willen werken! Ook idd een jaar kunnen verkorten door de havo. Maar nu zit ik alsnog op het hbo omdat er geen werk is in interieur branche :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:17

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:19

leuk Shanna, dat je nu alsnog HBO doet is alleen maar leuk, nog meer 'ervaring'. Ik ben heel blij dat ik wel bijna een jaar universiteit heb gedaan, daardoor weet ik heel zeker dat ik dat niet wil :)

en jeeeeeeeeeeej topic!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:26

Ja is het zeker! Doe nu communicatiemanagement, lekker breed en wil het uiteindelijk combineren met interieur :) Bijv de marketing van een architectenbureau ofzo, wie weet hoe je je er dan kan binnen wurmen :D

De opleiding die je gaat doen lijkt me super leuk!! Al ben ik net als Jessica een aardige mislukkeling in de keuken haha

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:27

Haha ik kan ook nog niet zoveel maar weet zeker dat ik het kan leren :j vind horeca heel leuk en probeer ook af en toe wat in de keuken, ik ben geen masterchef maar ook niet waardeloos :P

maar stiekem wil ik natuurlijk gewoon leuke miniSetjes fokken hehe

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:29

Leuk dat je het kan! En het iig leuk vind om te experimenteren :j dan krijg je toch vaak de lekkerste dingen haha

Collega'tje van mij is een turks vrouwtje van 50+ owww die maakt de heerlijkste dingen soms, die maakt ook zo graag lekker eten