morgen springwedstrijd met Nootje, BB90 tussen de paarden. Durfde de B toch nog niet aan, wil de dubbels van 1m meer oefenen zodat ik zonder enige twijfel aan kan rijden. En geen onverwachte sliding stop krijg op het laatste moment
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb gisteravond ook even gesprongen voor de afwisseling. 

Djuun is een beetje bodemschuw, dus allemaal bewegende schaduwen
Het enigste wat ze doet is dat een beetje lopen met de handrem er op. Hoe dichter we weer bij huis kwamen, des te meer had ze de pas er in. Al met al een heerlijk rondje 
Tis geen knappert, een beetje neurotisch en heet soms, maar ze is zo ontzettend vriendelijk en lief 
houd je van koken? ik vind het zelf erg leuk
en bakken ook, ik werk nu in een croissanterie in de keuken en mag ook taarten en brownies en quiches maken, zo leuk. 

echt leuk. Taarten maken en versieren doe ik thuis eigenlijk nooit, zoals met botercreme en marsepein enzo.

ik heb ook een MBO gedaan terwijl dat 'onder mijn niveau' is. Kreeg vrijstelling voor de algemene vakken en kon de opleiding met 2 jaar verkorten, prima naar mn zin gehad
ik ben een echte doener, praktisch als een malle. (snijd wel altijd in m'n vingers
) maar heb nu dus wel zin in zo'n praktische opleiding.
Vorig jaar afgestudeerd als Interieuradviseur, ook MBO.. Heerlijke doe-opleiding, zou er ook super graag in willen werken! Ook idd een jaar kunnen verkorten door de havo. Maar nu zit ik alsnog op het hbo omdat er geen werk is in interieur branche
Bijv de marketing van een architectenbureau ofzo, wie weet hoe je je er dan kan binnen wurmen 
dan krijg je toch vaak de lekkerste dingen haha