Puntjes om aan te werken
Rechter op zitten
Ontspannend(erg moeilijk)
uiteindelijk naar minder ondersteunen met been.
Makkelijker in de hand.
Hals langer proberen te maken.
Draf actiever
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Woeste Arabier
.
! 
Ik gebruik mijn zweetdeken daarvoor en dan is hij ook zo droog.
Heb wel ruim een half uur gedaan over mesten, drol voor drol en pauze's tussendoor, daarna meneer nog even lekker gepoetst
Zondag ga ik het weer zelf doen, rustig aan opbouwen
Ben zo blij!
.
haha!
.
. Lekker even een paar uurtjes een frisse neus. Ik ben er helemaal blij mee. Gooide haar gisteravond maar even los in de paddock om te kijken wat ze deed maar zoals altijd rolt ze en gaat ze daarna stom voor zich uit staan kijken... In plaats van dat ze nou even haar benen strekt.. Maar misschien vandaag als ik er niet bij ben dat ze wat vreugdesprongetjes maakt. Ik vind het helemaal fijn!

Baal als een stekker. Na Nas met wond nu Umoyax met mok. Aan 1 voorbeen best pittig, zelfs beetje dik been ervan, andere voorbeen klein beetje. Volgens mij de allereerste die het hier op stal oploopt maar ik vrees dat hij na die heel heftige mok vorig jaar gevoelig blijft. En het weer helpt nu ook weer niet mee om het op te lossen...
.. Was een trotse mama
Adawi schreef:Ik zat toevallig naar de Micklem Multi Bridle te kijken. Het lijkt me een erg fijn hoofdstel, zeker om bij Jim te gaan gebruiken, deze kan ik ook gaan gebruiken bij het longeren.
Maar wat ik dan wel weer begrijp is dat dit hoofdstel niet gebruikt mag worden bij wedstrijden. Althans, zolang dat ringetje op de neusriem zit, klopt dat? *Al duurt dat nog heel lang haha
Lilskie, fijn dat je een plek hebt waar ze lekker naar buiten kan, maar dat je ook terug kan kijken op een plezierige tijd.
Wat een mooie armbanden komen hier voorbij! Wat een creatievelingen! Ik heb hier ook een armband liggen van het haar van mijn shetlander.

Vandaar dat ik dacht, wat tips vragen, kan ik gerichter gaan vergelijken