Sieltjuh schreef:Sfeerplaatje uit Aruba! Ben de vierde vanaf links gezien (en vanaf rechts dus ook).
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6058_n.jpg
prachtig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Sfeerplaatje uit Aruba! Ben de vierde vanaf links gezien (en vanaf rechts dus ook).
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6058_n.jpg
Sieltjuh schreef:Heb foto's op mn facebook gezet van mn vakantie, weet alleen niet of jullie die kunnen zien (denk het niet, als je niet bevriend met me bent), maar wat een selecteren! We hebben ruim 2000 foto's geschoten![]()
Heb zo'n fantastische vakantie gehad. Normaal heb ik zoiets van: "Het was leuk, maar ben blij dat ik weer thuis ben." Maar nu had ik echt zoiets van "Ik wil weer!!!"Maar echt onwijs genoten.
Woogy schreef:Pony is vandaag voor het eerst gedekt. Ze was dood benauwd voor die grote geile neger die bovenop d'r wilde klimmen LOL!
Uiteindelijk kwam hij half hebben ze snel z'n piemel erin gehangen en kwam er nog wat op de juiste plaatst terecht. Morgen wordt ze weer gedekt voor haar vertrouwen voornamelijk en woensdag wordt ze dan hopelijk volledig afgedekt en dan vrijdag weer. Was wel geweldig om te zien zeg, zo'n woest geweld de passie tussen de paarden helemaal gaaf. Heb wat foto's maar mijn kerel moet daar even voor zorgen. Woensdag gaat een vriendin mee en maken we een hele berg foto's
Jolindaa schreef:Ja ik ben ook bang dat day straks uit die hulsebos groeit... Ik weet nog niet wat ik eraan uit moet gaan geven, maar tussen de 700 en de 1000 euro voor een tweedehands hulsebos is niet raar, mits hij in goede staat is.
Laat deze nou er prachtig uit zienEn hij is pas 4 weetje, deze zomer 5... Dus dat is wel wat balen, maar een niet-verende boom vind ik veel enger. Had jij ook Adrie van Giesbergen?
Sieltjuh schreef:Gaaf zeg zo'n baan! Die zou ik ook wel willen hebbenMaar wij hebben strand om de hoek, dus eigenlijk mag ik al niet klagen
Zadeltroubles toch hè. Het lijkt wel het grootste dilemma! Ik had zadelmaker en passer moeten worden denk ik, goudmijntje