Ik ken helaas niet veel Italiaanse woorden (voornamelijk over het eten ), zou heel graag een cursus willen volgen, gezien mijn familia amper Engels spreekt en ik het een prachtige taal vind
Haha ik heb dat boekje nooit voorbij zien komen en ik wist niet dat ie centen had. Kwam ik later pas achter toen die me kwam ophalen met zijn nieuwe auto... *jawdrop*
Ja idd, hij (complete idioot) heeft een Porsche Panamera gehaald en dan ook nog een lelijke zilver grijze. Staat nu bij de spuiter en word zwart, veel beter.
Ik moet me zowieso diep gaan schamen, mijn Engels is beter als mijn Nederlands Panamera is heel gaaf, in het zwart of donker antraciet en anders niks. Weet iemand dat hier eigenlijk? Ik wil heel graag een paardenwagen ipv trailer, maar kun je daar ook veulens in vervoeren?
ja das wel zo en ik kan hem zo laten maken dat het tussenschot verstelbaar is.
YildizArabs
Geplaatst: 14-10-14 19:34
Ja hoor is prima, kun je ook meer veulens in kwijt!
Ik ga ook niet meer reageren ook op die Italiaanse posts, de enige schunnige opmerking na de andere komt in me op... Heb op de middelbare school jaaaaren in de Keuken gewerkt bij een Italiaan. Ken nog wel wat nuttige scheldwoorden enzo helpt je natuurlijk ook geen drol verder in de wereld en al helemaal niet bij een ontluikende liefde
Ik hoor het al Jaleesa jij hebt het helemaal voor elkaar!
Wie wilden er nou allemaal filmpjes van Mish zien? Ben ze op youtube aan 't gooien. Kan eventueel ook hier in het topic als mensen er geen probleem mee hebben als ik het topic daar even voor kaap maar kan ook via pb.
Wie zei dat nou van roze op een vos? Roze kan op élke kleur!!
Tam, succes met je assessments! Herken je situatie (al was die van mij wel minder streng), dus succes ermee!
Jaleesa, als je eenmaal gesettelt bent, verwachten we natuurlijk wel een house-warming party hè! Bedoel, met die grootse plannen zijn we natuurlijk wel heel benieuwd
MAG IK EVEN ZEGGEN DAT IK HET HEEL ERG KOUD HEB?
En dat mn ouders het overdreven vinden om de verwarming aan te zetten En dat als straks mijn huisje klaar is en ik daar woon ik dat wel gewoon zou doen nu