[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:21

hier al de hele dag prut koud en miezerig :( Welke dag kom je naar het EK of kom je beide??

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:25

Pff, juist hoe harder ze moet werken, hoe meer kabouters en boven de grond komen kijken, zo jammer want als ze loopt... :9 :wow: Ze kan zo waanzinnig mooi sjouwen <3 Vandaag aan de longe ook weer, ach ooit :Y) Ik doe het gewoon te weinig :)

Wie kwamen er allemaal naar het EK en dan ook nog mensen met paard? Ik ben er met Siel en Shanna :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:27

Lijkt me leuk om te komen kijken, maar het is zo'n eind weg!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:29

Voor eens 'n keertje niet, net aan 'n uurtje :)) :D Ben wel benieuwd wat ik er van moet verwachten, is dit echt the top of the bill, of kan iedereen zijn paard hier voor opgeven?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:38

Fu leek nogal last te hebben met eten, maar de de tandendokter vond het meevallen gelukkig, beetje golvend ook maar das nu weer in orde.
Zos was ook goed achterin, alleen zijn voorste kiezen moest een stuk af maar ik had verwacht dat hij een slechter gebit had.

Haha Jaleesa, een caaf met rhythm. :D

Oh Letiz, dan moet je haar dus laten slapen tijden het rijden! :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:38

't schijn aangeschreven te zijn als een van de beste kampioenschappen ter wereld, denk niet dat iedereen erheen kan. Ik ga 1 of 2 dagen, zijn we nog niet uit, maar er komt zowieso een overnachting bij omdat we ook bij t huis in Brasschaat willen kijken (heb t al gezien paar maand geleden maar toen was t nog niet af) en t is zo'n takke eind rijden vanaf hier.
Weet iemand prijzen van tickets? kan t niet op de site vinden

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:42

Miranda fijn dat t allemaal mee viel. Ik kan trouwns ook met de caaf praten, is zoooo leuk :D
Mijn buurkoe is weer van de wap af, gister liep die ook al als een idioot bij t hek te loeien terwijl de rest gewoon rustig staat.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:57

volgens mij gratis entree anders zal het niet gek duur zijn.

Wij komen op de dag van de veulentjes, merrie van een vriendin start namelijk.

EK is wel een behoorlijk niveau, maar verbaas je niet dat de paarden mooier worden...en de voorbrengers grover als het gaat om hogere niveau's. Vind dat altijd spijtig maar denk toch dat het dan de spanning is die toeslaat...dat hoop ik in elk geval

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:02

't is voor mij ook een behoorlijk end weg :D Maar een leuk tripje naar de zeeuwse dames :)) En Djuun ontmoeten :D
Dan daarna naar het EK! Ben heel benieuwd, leuk om nog ff wat mee te pakken qua shows

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:05

wanneer moeten de veulens lopen dan? Vind ik altijd wel leuk en idd wat kunnen die voorbrengen sjorren aan die hoofden, denk dat t niks te maken heeft met spanning want hoe doen "gewone" mensen het dan op grote evenementen? Als die en public zo doen worden ze er op af gerekend.

Edit: voor shanna: en shoppen!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:30

Met wie ga je mee Lisa? Baal toch beetje dat ik Yazahra niet heb aangemeld, ze is prachtig en kai goed op t moment. <3 Maar Stijn zit nu ook in de States en eigenlijk wil ik ook geen andere voorbrenger ivm bovenstaande redenen. Al zijn er natuurlijk ook wel andere fijne handlers
Als t meezit wie weet Tulip weer volgend jaar! *\o/*
Iedereen die gaat, veel plezier!!!! :)F

Jaleesa, je mag m'n bankrekeningnummer wel geven hoor aan je schoonpapa, totaal geen moeite mee geld uit te geven heb m er binnen mum vsn tijd van z'n geld af! :+

Alles ok met gebit van Fu? Fijn dat het zo lekker gaat!

Joyce succes vanavond!

Zojuist weer op Jazzy gezeten en zelfs rondje gestapt met hoofd braaf en relaxed naar beneden! Bit indoen is nog steeds lastig (ga toch maar eens stroop meenemen) maar ze reageert nu perfect op stemcommandos. Weer een stapje verder en morgen verder.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:43

Hahaha daar wens ik je dan veel succes mee Yildiz, t lukt m niet eens zelf om t er allemaal doorheen te jagen. Moet wel zeggen tis helemaal een nieuwe wereld voor me, ik kom gewoon van karretjesvolk en dan is dit wel heeeeeeeeeeeel anders.

En zonde joh dat je voorbrenger in de States zit, anders hadden we een mooi onderonsje gehad :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:54

Ah joh, dan had ik al maanden bezig moeten zijn met d'r, dekentjes, training etc. En dan nog de vraag met dat jonge spul of ze op moment suprème wel net goed genoeg zijn voor zon show. Ik heb er zowiezo een neus voor net op t verkeerde moment te showen hihi. Maar misschien volgend jaar weer, tis er wel t paardje voor.
En potdikkie wat wordt ze lief en knuffelig, was ze eerst totaal niet, was echt n klein heksje. :x

Ik denk dat ik de uitdaging wel aandurf Jaleesa! _O-
Lekker toch die luxe? Als je schoonfamilie ook nog es aardig en goed voor je is, zou ik zeggen, geniet er hard van! :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:05

leuk dames, naar het NK! :D
Fu en Zos bij de tandarts, ik zag de foto op fb :)) lekker slaperig :Y)
Yildiz, fijn van Jazzy!! en ik snap je helemaal over t showen, gaat een flinke voorbereiding aan vooraf natuurlijk! :+

mijn cap zet ik altijd trouw op. Is er ingeramd door instructie, mama en het is verplicht op alle stallen waar ik heb gereden :+ heb er ook weinig last van, cap past prima krijg er alleen een beetje een zweethoofd in (HH pro plus). ben aan het sparen voor een nieuwe, een GPA of een BR. maar ik moet ook nog een nieuwe laptop en die is eerder aan vervanging toe dan mijn cap... -O-

assessment dossier is gewoon heel veel feedback over mijn stages en project, ik moest heel veel schrijven wat ik daarbij heb gedaan, en vertellen waarom ik mijn propedeuse zou mogen halen :+ valt best mee hoe lastig maar t was best veel werk... en het is heel spannend.
als het niet goedgekeurd wordt mag ik dus niet op voor mijn P, en moet ik het na de kerstvakantie nog 1x proberen. als ik het dan niet haal dan moet ik de opleiding verlaten :x

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:08

Oh mijn god, heeft dat zo veel voeten in aarde ja?
En het is en blijft een moment opname.
Haha gewoon over je eigen kind zegge dat het een heksje is/was en ik vind dat ook zo schattig die kleine bolletjes wol <3

Ik ga de uitdaging graag samen met je aan Yildiz, want jij weet wat mooi en kwalitatief hoogstaand is met western tuig enzo en ik niet :+ 't is gewoon heel anders al die luxe, ben best een simpel mens, maar mijn schoonfamilie is echt leuk, echt Italiaans heel gezellig en kei lekker eten :D

Edit @ Tammy: aha, voel me ter plekke een stuk slimmer :)*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:17

Italiaans?!!!!! Oh my.... M'n favo keuken en favoriete vakantieland! Geef me hierbij op voor adoptie hahaha!
Lisa heeft veel verstand van renpaarden, ik voel een coöperatie opbloeien! _O-

Tamara... Soms droom ik wel eens dat ik t allemaal opnieuw zou moeten doen...word dan altijd zwetend wakker. :x
Als ik t zo lees en wat ik al wel wist, is het echt allemaal mega aangescherpt, echt kei hard blokken nu? Wij vonden de tempobeurs al een godgeklaagde uitvinding van de inhalige staat der Nederlanden.
Dus... Petje af (wij konden van onze beurs nog lekker op stap) en zet m op! +:)+

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:22

Hahahaha heb gewoon echte tranen in de ogen van je Yildiz.. Hij ziet ons aankomen :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:33

Just make him an offer he can't refuse!
Zolang ik de kop van Nour niet in m'n bed vind, vind ik alles best! :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:35

Haha god wat zal je schrikken als dat gekke dier ineens echt in je kamer zou staan, toen de tijd een handelspaard liep altijd zo achter me aan en heeft een keer bijna in de kantine gestaan. Oeps.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:38

_O-
Maar uhm..waar heb je die gozer gevonden en heeft ie nog leuke single familieden? O:)
Doe mij ook maar zo een schoonvader hoor, geen problemen mee :P

Lekker van genieten zou ik zeggen, heb je echt geluk mee! Geld maakt niet gelukkig, maar t helpt wel :j

Hopelijk wordt je assessment goedgekeurd Tammy :D Zou fijn zijn als je lekker voor je p kan gaan :)

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:42

Haha zijn zusje is nog single :P Ik heb hem gevonden op werk, hij was mijn leidinggevende. Oeps.
Geld helpt wel idd, maar ik moet er niet aan denken om het alleen om de centen met hem te doen, das toch best ver van mijn bed show.
Dat ie Italiaans is levert wel hele leuke situaties op, als ik een Nederlands spreekwoord gebruik kan hij me echt aankijken van eeh... wat betekent dat??

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:49

Mijn vader (ook Italiaan) heeft dat al met gewone Nederlandse woorden :') Maar ach, neem het de man kwalijk, hij woont nog maar iets van 40 jaar in Nederland _O-

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:53

Jammer...ben hetero :')
Maar idd om t geld moet je t zeker niet doen, dan is t niet leuk ook, tenminste lijkt mij niet leuk.
Je valt op een persoon en niet op een bankrekening :)

XD zijn Nederlandse (spreek)woorden zo vreemd dan? :+

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:54

@miranda fijn dat je paardje zo braaf waren en lekker gereden met fuego
@letizia heerlijk is dat he, als je paardje zulke heerlijke moves heeft
@tamara ik vind zelf heb gpa speed air en br voor op cc dat je net zo goed voor een br kunt gaan. Had een gpa carbon voor op cc maar de br zit precies hetzelfde alleen iets aantrekkelijker qua prijs
@jaleesa goed voor elkaar hoor, geniet er lekker van

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:56

Ik heb een boekje dat heet "I always get my sin", dat gaat oa over letterlijke vertaling van Nederlandse gezegdes en zinnen in het Engels, dat gaat gewoon niet :') ( I do not want to fall with the door in house _O- )
Laatst bijgewerkt door Letizia op 14-10-14 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt