Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Hij kan zo onberekenbaar zijn, kan ineens opzij duiken voor een vogeltje of een stoel die er al een halfuur staat en als het hagelt op het dak van de binnenbak, nou dan moet ik me goed vasthouden... kan meneer ineens de piaffe 

vooral ook dat ineens snuiven en in piaffe lopen
Shanna_ schreef:Siel nu wordt het wel een beetje creepy haha, wederom hetzelfde haha. Wij fietsen vaak met ShiefLaatst op een recht stuk de galop getest! Ging prima! Shief had het zelfs te druk met m'n mandje opeten
Heb zo'n bakfiets mand haha
Misschien moeten we eens van paard ruilen, kijken of ze het merken 

Mits ze uiteraard niet over je heen denderen
Galopperen naast de fiets durf ik nog niet, met Darmoor deed ik dat wel altijd, maar die kon heel langzaam galopperen.
Fijne manier voor de conditie idd maar ook voor verkeersmak maken! Lekker kilometers maken. Maare, weekje plannen dan voor de ruil?? 

Goede tip 

Heb er hier nog zo eentje.... Mn moeder is een tijdje terug gauw de bak uit gevlucht, die vond m eng
Terwijl ik wéét dat Umoyax niemand omver loopt....hij test alleen hoe standvastig je bent 
Weet wel dat het echt heel goede training is voor paarden idd!
Wauw!
Bleek dat Danielle echt net daarvoor vliegenkap had afgedaan, dat was dus gaan smetten. Schiet mij maar lek... Eergisteren heb ik écht niks gezien en toen heb ik m af gehad om haar ogen te doen. Is dus gewoon in 1 dag helemaal mis gegaan
T is gelukkig niet echt een diepe wond maar het ziet er naar uit en bloedt wel... Arme Nas
Gelukkig waren haar ogen net weer goed, kan ze weer een paar dagen zonder kap
) maar het een paar dagen niet doe (of ze heeft een week geen deken op ofzo) is ze daarna altijd weer heel erg rillerig met opdoen. Doe ik het iedere dag/om de dag, niks aan de hand.. Vanavond was ze dus even alleen in de bak (andere dames in het daaraan grenzende landje) en dikke stress. Ben idd een tijdje niet met haar in de bak geweest, maar alleen zijn in de bak ként ze heel goed en kan ze ook prima! Nu dus niet... En zo heb ik vaker dingen met haar. Ze is beslist niet dom, maar alles moet worden blijven bevestigd, heb dat eigenlijk nooit eerder meegemaakt met een paard...
haha. Wel vervelend van de wond op haar kaak maar dat gaat gelukkig wel weer over 
maar sommige paarden kunnen er slecht tegen