Terwijl Prins alles behalve lui is, maar hij is gewoon niet altijd zo stuiterig als sommige paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:dan heb je het eigenaarschrift niet. ik had het ook niet omdat de vorige eigenaar het had die niet te vinden was. Mailen met het stamboek die kunnen je alles vertellen wat nodig is
Helaas is de cyclus van pony nog niet in orde. Ze was bij het schouwen alles behalve geïnteresseerd en stond alleen maar een beetje maar haar staartje te zwieren en de hele andere kant op te kijken dan naar black beauty. Gisteren zijn we langs geweest om haar wat beweging te geven stonden er een boel auto's bij het erf, was er een veulentje geboren. Niet zonder slag of stoot. Het wijffie is staande ter wereld gekomen en dus even anderhalve meter naar beneden gestort. Vervolgens is ze onder een balk door gerold de paddock uit waarbij ze een fikse schaaf op haar rug opliep en een dik oog. Maar verder maken moeder en dochter het goed. Heeft dezelfde mooie lange benen als haar broertje en een heel lief mooi koppie. Heb nu twee van de drie Baby Daartjes gezien en moet zeggen dat ik alleen maar nog meer zie in black beauty en echt nu al niet kan wachten op mijn eigen baby Daartje die nog niet eens in de maak is