Joyce maar even bijkomen is nogal een drukte zo'n verhuizing en zeker als je lichaam niet meewerkt, wanneer komen de paardjes thuis? leuke zadelkamer/opslag
Jaleesa oef klinkt allemaal wel leuk maar zou toch ook fijn zijn als je zelf ook wat te zeggen hebt

En Kat heeft weer de voorpagina gehaald

Vind t altijd leuk om te lezen hoe jullie aan het trainen zijn en dat toch ook gelukkig ieder naar het paard kijkt en niet de dingen uit het boekje doen tenslotte geen enkel paard is hetzelfde ze hebben allen een andere aanpak nodig, al lijkt het bij sommige paarden alsof ze al vanaf hun geboorte onder t zadel zijn. maar soms hebben ze ook een uitdaging nodig en moet je soms gewoon wat uitproberen maar dan wel rekening houdend dat de puntjes op de I er nog moeten komen, en moet je al tevreden zijn als ze bedoeling snappen met wat jij bedoelt(en dat is de kunst van het rijden dat het paard snapt wat jij bedoelt want alle oefeningen laten ze tenslotte ook wel in vrijheid zien, wij moeten duidelijk maken welke oefening wij bedoelen. en intelligent zijn die rareabies wel doorhameren op een nieuwe oefening totdat het goed gaat is soms helemaal niet nodig snappen ze wat je bedoelt kan je een volgende keer de oefening weer eens meepakken en ik merk persoonlijk vaak dat ze m dan doorhebben en je tzt de puntjes op de I kan gaan zetten, en zo geef je ze ook eens een uitdaging naast het gehamer op de basis

Met bv Reem ben ik tegen vrij weinig problemen aangelopen het grootste probleem is diegene die erbovenop zit en de boel verprutst

En dank jullie wel voor de leuke reacties over onze(Van Mo en mijn)kuddes

en wij en ik geloof iedereen hier geniet ook nog steeds dat er nog steeds mooie momenten in de dagen zitten zodat niet alleen wij maar ook de paarden nog lekker genieten van het weer