daya superpaard in alle opzichten
de merrie waar ik heb gekeken was 7. Misschien moet ik idd wat ouder gaan zoeken..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haha, nee echt er staat genoeg te koop, dus ik weet zeker dat je het juiste paard kan vinden
Roux schreef:![]()
daya superpaard in alle opzichten![]()
de merrie waar ik heb gekeken was 7. Misschien moet ik idd wat ouder gaan zoeken..

Daar worden ze gelukkig van en daarmee geduldig en lief.
maar ze had wel veel potentie en ik wist dat ze zo kon uitgroeien als dat ze nu is

Maar er zit nog zo veel meer in, daar ben ik van overtuigd en dan bedoel ik niet eens wbt wedstrijden oid

En nu wil ik ze voor geen goud kwijt, dat dier brengt zo veel meer plezier in m'n leven, vandaag ook, tijdens de VD, dan doet ze zo komisch (je kan het ook dom noemen
) en dan pies ik bijna in m'n broek van het lachen

Letizia schreef:Leuk om te horen Katja, want dat is precies wat ik over Djuun zeg
Niet dat ze het nu niet al heel goed doet hoor, ze doet het super voor haar leeftijdMaar er zit nog zo veel meer in, daar ben ik van overtuigd en dan bedoel ik niet eens wbt wedstrijden oid
Setel en ik zijn ook echt nog niet zolang het team dat we nu zijn, dat heeft ook tijd nodig. Ze is nu 7 jaar bij me he, lange tijd hoor!

Setel en oudje lopen lekker samen in de wei, gaat heel goed. setel is duidelijk de baas maar niet op een vervelende manier. Nu de shetlander weg is is het ook beter, ze wilden eerst allebei hem opeisen. En setel is heerlijk aanhankelijk dankzij de olijf in haar buik
Letizia schreef:vandaag ook, tijdens de VD, dan doet ze zo komisch (je kan het ook dom noemen) en dan pies ik bijna in m'n broek van het lachen
) en ze rende weg, schudde met hoofd, maar het uiteinde van dr touwhalster kwam toen tegen dr oor. Deed ze helemaal spastisch, omdat dat ding tegen dr oor kwam!!!!
Dus stel je voor... een raar paard wat weg galopeerd, met een hoofd helemaal uitgestoken, half verticaal gehouden schuin en oren plat in nek en vervolgens vergeet dr poten op te tillen...
Vervolgens ging ze 5 meter verder weer eten, krijgt ze een skippybal tegen dr aars aan, die ze gewoon letterlijk negeert
Ze vertrok geen spier 
Briljant spelletje vindt ze dat
Sieltjuh schreef:Letizia schreef:vandaag ook, tijdens de VD, dan doet ze zo komisch (je kan het ook dom noemen) en dan pies ik bijna in m'n broek van het lachen
En als je dr opjaagt, komt ze met oren straks naar voren recht op je af gerend, om vervolgens weer heel hard de andere kant op te racenBriljant spelletje vindt ze dat
![]()

Hahahah, ik zeikte bijna in mn broek toen hahaha
Oren plat in nek, mond open en boos doen naar de tak, omdat die op hoofdhoogte in de berm hangt en je daarvoor moet bukken
Echt werkelijk 
Laatst op een recht stuk de galop getest! Ging prima! Shief had het zelfs te druk met m'n mandje opeten
Heb zo'n bakfiets mand haha
Ik nam Setel wel als ongereden handpaard mee achter mn Ijslander, als ik niks deed lag ze constant met haar hoofd in mn schoot
en dat roepen en dan heel onschuldig kijken is bekend, Setel hangt hier altijd in de wilgenboom