[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Roux

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:45

*\%/*
daya superpaard in alle opzichten :D
de merrie waar ik heb gekeken was 7. Misschien moet ik idd wat ouder gaan zoeken..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:46

Ja Roux, je beschrijft ook Djunnah in denk ik een paar jaar :D Haha, nee echt er staat genoeg te koop, dus ik weet zeker dat je het juiste paard kan vinden :j

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:47

Roux schreef:
*\%/*
daya superpaard in alle opzichten :D
de merrie waar ik heb gekeken was 7. Misschien moet ik idd wat ouder gaan zoeken..

Ligt een beetje aan het dier, maar ik zou gezien je omschrijving iig niet veel jonger gaan zoeken. Maar soms zul je net zien, dan kom je een superbrave 5-jarige tegen die aan je verwachtingen voldoet!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:50

Super Jolinda!!

Roux

Ja, wil ook niks uitsluiten, maar wat ouder is mss toch verstandiger aangezien ik "oud, traag en tam" ben geworden :+

Jolindaa

Daya is ook nog geen 6!! Ik zou zelf voor een oudere merrie gaan en een ruin van rond de 5/6. Ik denk dat merrie's altijd wat pittiger zijn en hebben meer karakter *denk ik**ik leef al eeuwen in die waan iig*.. Ruinen zijn vaak speelser en ik zie veel rust in de arabische ruinen om mij heen.
Het scheelt ook om je paard een buitenleven te gunnen :j Daar worden ze gelukkig van en daarmee geduldig en lief.

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:52

Bij Calis kunnen ze lekker veel buiten :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:52

setel is 'al' 12 en helemaal wat je beschrijft, als 5 jarige was ze echt nog niet zo als nu := maar ze had wel veel potentie en ik wist dat ze zo kon uitgroeien als dat ze nu is <3

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:53

Jullie zijn lucky bastards *\%/*

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:55

Leuk om te horen Katja, want dat is precies wat ik over Djuun zeg :j
Niet dat ze het nu niet al heel goed doet hoor, ze doet het super voor haar leeftijd :j Maar er zit nog zo veel meer in, daar ben ik van overtuigd en dan bedoel ik niet eens wbt wedstrijden oid :)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:55

Komt goed Roux! Ga voor het paard waar je de klik mee hebt... Je kan alles van een AV vragen: hij zal je antwoorden, zolang je van hem/haar houdt :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:57

Komt echt wel Roux! Ik heb serieus in het begin weleens gedacht waar we in hemelsnaam aan begonnen waren :') En nu wil ik ze voor geen goud kwijt, dat dier brengt zo veel meer plezier in m'n leven, vandaag ook, tijdens de VD, dan doet ze zo komisch (je kan het ook dom noemen :') ) en dan pies ik bijna in m'n broek van het lachen :')

Bren79

Jolinda Super nogeen blij iemand.
Foto's van Djuun vervelen NOOIT dus kom maar op haha
Balen Roux maar het geschikte paardje staat nog ergens op je te wachten succes met je zoektocht.
Hoe gaat het tussen Slettel je oude popje al dikke vriendjes?
Als jullie bij Katja langsgaan zijn jullie hier ook welkom, vind het wel jammer dat er gewoon steeds minder animo is voor shows waardoor ze nog maar op enkele plekken gehouden worden die vaak een heel eind weg zijn.
Jullie kletsen zoveel als ik alles heb bijgelezen ben ik de helft alweer vergeten haha

joysjuh1987

@jolinda super gedaan en merries zijn idd heel anders, met asal nog veel meer beleefd dat al die ruinen bij elkaar, die zijn veel koeler

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:00

Komt helemaal goed Roux! Wat je zoekt is ook precies Shief! En dat had ik 2 jaar terug echt no-way gezegd haha. Nee ik denk dat de Arab echt een super fijn ras is waar je je droompaardje gaat vinden!

En precies wat Jolinda zegt, je kan ze haast naar je eigen hand zetten! Shief was echt heel erg stuiterbal, nerveus, druk, onhandig.. en 2 jaar verder echt een droompony, komt helemaal goed dus! +:)+

Gefeliciteerd met je punten Jolinda :D

Ja kabelhasters zijn zo mooi! Wil er graag nog een bij hihi

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:01

Letizia schreef:
Leuk om te horen Katja, want dat is precies wat ik over Djuun zeg :j
Niet dat ze het nu niet al heel goed doet hoor, ze doet het super voor haar leeftijd :j Maar er zit nog zo veel meer in, daar ben ik van overtuigd en dan bedoel ik niet eens wbt wedstrijden oid :)

leuk he? Arabieren worden gewoon zo laat volwassen, dus je zult merken dat ze alleen maar leuker wordt :D Setel en ik zijn ook echt nog niet zolang het team dat we nu zijn, dat heeft ook tijd nodig. Ze is nu 7 jaar bij me he, lange tijd hoor!

In 2007 liepen we er nog zo bij:
Afbeelding

Afbeelding

Brenda, ik kom ook graaaag een keer bij je langs! Leuk :D Setel en oudje lopen lekker samen in de wei, gaat heel goed. setel is duidelijk de baas maar niet op een vervelende manier. Nu de shetlander weg is is het ook beter, ze wilden eerst allebei hem opeisen. En setel is heerlijk aanhankelijk dankzij de olijf in haar buik :D
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 11-08-13 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:03

Letizia schreef:
vandaag ook, tijdens de VD, dan doet ze zo komisch (je kan het ook dom noemen :') ) en dan pies ik bijna in m'n broek van het lachen :')

Ik vond het voornamelijk ook dom hoor _O-
*Omschrijving*
Djuun stond takken te vreten langs de rand van de bak en negeerde Letiets ff. Letiets jaagde dr een beetje op (vindt ze praaaachtig :)) ) en ze rende weg, schudde met hoofd, maar het uiteinde van dr touwhalster kwam toen tegen dr oor. Deed ze helemaal spastisch, omdat dat ding tegen dr oor kwam!!!! :') Dus stel je voor... een raar paard wat weg galopeerd, met een hoofd helemaal uitgestoken, half verticaal gehouden schuin en oren plat in nek en vervolgens vergeet dr poten op te tillen...
Ja, ik vond het dom :') Vervolgens ging ze 5 meter verder weer eten, krijgt ze een skippybal tegen dr aars aan, die ze gewoon letterlijk negeert _O- Ze vertrok geen spier _O-

En als je dr opjaagt, komt ze met oren straks naar voren recht op je af gerend, om vervolgens weer heel hard de andere kant op te racen _O- Briljant spelletje vindt ze dat :D

En dit vind ik ook wel redelijk geniaal (was ook vanochtend):

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:05

Sieltjuh schreef:
Letizia schreef:
vandaag ook, tijdens de VD, dan doet ze zo komisch (je kan het ook dom noemen :') ) en dan pies ik bijna in m'n broek van het lachen :')

En als je dr opjaagt, komt ze met oren straks naar voren recht op je af gerend, om vervolgens weer heel hard de andere kant op te racen _O- Briljant spelletje vindt ze dat :D

Prècies Shief! Haha wat grappig

Geniaal filmpje _O-

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:06

Gekke Djuun! Set galoppeert ook wel eens recht op me af, dan houd ik echt mijn hart vast! Oh Oh en dan op het allerlaatst op d rem. Grapjas. Of juist achter me rennen, samen, met haar neus op mn schouder en hoeven op mn hielen, en als ik dan ineens stop gaat ze keihard in de ankers om niet mij te raken en dan duwt ze haar neus in mijn oor, HEERRRLIJK!

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:13

_O- :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:13

Fietsen jullie ook wel eens met je paard? Tenminste, zelf op de fiets, paard ernaast? Djunnah gaat altijd het fietsstuur aanvallen _O-
En laatst toen ik ging fietsen met dr, ging ze takken van bomen en bosjes aanvallen in draf _O- Hahahah, ik zeikte bijna in mn broek toen hahaha _O- Oren plat in nek, mond open en boos doen naar de tak, omdat die op hoofdhoogte in de berm hangt en je daarvoor moet bukken _O- Echt werkelijk _O-
En het mooiste is, als je dan zegt "Djunnaaaah!", dan kijkt ze echt zo van "Waaat?? Ik deed helemaal niets!!!" :')

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:14

ik niet dan kom ik in het ziekenhuis terecht met asal, als ze het spannend vind gaat ze altijd erg kort op mij lopen of boven op mijn fiets springen

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:14

Siel nu wordt het wel een beetje creepy haha, wederom hetzelfde haha. Wij fietsen vaak met Shief :j Laatst op een recht stuk de galop getest! Ging prima! Shief had het zelfs te druk met m'n mandje opeten :') Heb zo'n bakfiets mand haha

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:16

Ik fiets nooit, puur omdat ik rijden en door de rennen leuker vind :D Ik nam Setel wel als ongereden handpaard mee achter mn Ijslander, als ik niks deed lag ze constant met haar hoofd in mn schoot :D en dat roepen en dan heel onschuldig kijken is bekend, Setel hangt hier altijd in de wilgenboom :+
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 11-08-13 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:17

Ik skeelerde vroeger wel met day!
Daya was vanmiddag in KWB ook heel vindingrijk. Er was een pad waar laaghangende takken hingen... Hij deed braaf zijn hoofd overal tussendoor en onderdoor en ik kreeg alles in mijn gezicht :')
Af en toe gingen die oren zo naar achteren van: gaat het nog wel goed? Je zegt niet meer dat ik braaf ben.. Lol.