[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:43

@nicky thanx ja gaat wel stukje beter, is helaas niet alleen de griep mn lichaam laat me ook ff weer wat in de steek. Heerlijk dat je rit geslaagd was en ook nog een oefen endurance top!
@letizia ik rij ook altijd met cap, vooral na mn ongeluk zo dankbaar dat ik die op had anders was er helemaal niet van me over

Hier dan fotos van mn nieuwe paarden rommel opslag hihi
Afbeelding
Afbeelding

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:44

Kelly fijn dat je zadel hebt die ook aangepast kan worden dat is mooi en hopenlijk kan je er lang mee door.
Jaleesa uhhh is idd verschilletje een merrie nou wie weet is t een merrie met ballen haha (zeg ik van Reem soms ook wel )
Nicky leuk die nachtrit
Euf vermaakt zich uitstekend leuk hoor
Katja wat weer een prachtige serie fotos
Aleeneh ben idd ook benieuwd zolang je er uiteindelijk maar wat aan hebt
Amy wanneer word Nas gescanned?
Hier ook 1 die niet zo blij is met een cap, zoals sommige wel hebben ik voel me er niks zekerder door, bij jonkies heb ik m vaak eerst wel even op daarna niet meer en gaat ie natuurlijk op als t moet maar zodra ik af ben gestapt is de cap ook af om hoofdpijn te voorkomen, tis ieder zijn eigen keuze en je moet doen waar je je goed bij voelt

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:49

Ik heb eigenlijk altijd op maar het is dan ook verplicht bij ons. Gister bij de fotoshoot wel er op geweest zonder zadel en dat boeit me dan ook niet zo. Ik reed hiervoor nooit met cap :=

Het kan je leven redden ja, maar ik ken heel toevallig iemand die zonder cap viel en als zij haar cap op had gehad, had haar nek gebroken geweest. Maar goed, dat is natuurlijk toeval. In ieder geval, iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Ik heb hem op en zeker bij vreemde paarden. Bij geisha heb ik er ook niet altijd zin in, maar ik moet wel zoals ik al zei :)

Joyce, leuk zeg! Is dat dan op een zolder?

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:50

@kelly ja klopt boven de paarden, in de schuur kunnen net 2 stallen en dan naast de schuur onder de carpot zeg maar komt de wasplaats. Op zolder heb ik dan een hoek waar ik al mn spullen op kan bergen. Heb nu super licht zadel dus is niet erg om er mee te trap op te moeten

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:55

Ohhh heerlijk Joyce wat een ruimte :D
Hier vandaag het plan gemaakt om zelf een zadelkast te bouwen (nouja....paps mag bouwen :D ) want wat ik nu heb is net niet handig en aangezien maar de helft ofzo op stal vaste kasten heeft zie ik dat voorlopig ook niet gebeuren :+
Balen dat je lijf je in de steek laat -O- even rust nemen, anders gaat het van kwaad tot erger..

Ik heb altijd cap op. Voel me heel 'bloot' zonder. Tsja en je kunt altijd rot vallen natuurlijk maar met cap voelt toch veiliger :) maar het is ieder voor zich hoor ik snap sowieso niet dat een ander zich daar druk om kan maken. Je hebt alleen jezelf er mee als het mis gaat dus doen waar je je zelf het prettigste bij voelt :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 17:57

Vind ik ook amy!
Ik voel me alleen kaal als ik met zadel zonder cap er op ga. Echt stom :')

Joyce, super leuk hoor! Fijn dat je een licht zadel hebt anders sjouw je je te pletter :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:16

Top Eline, ik ben benieuwd!

Joyce, he wat balen zeg, hopelijk voel je gauw fitter! :(:)
Prachtig opgeruimd en wauw wat n linten!

Ik heb in de auto ook geen helm op! :+ :')
Zonder gekheid, ik vind een cap een schijnveiligheid, niet meer niet minder. En ja, ik draag m soms ook, omdat het bv ergens moet en ik respecteer regels als ik op andermans terrein ben of omdat ik op n paard moet dat ik niet ken of (nog) niet vertrouw.
Ik vind het super als je een cap draagt en je dat n prettig gevoel geeft. Helemaal prima! Waar ik echt allergisch voor ben is als andere mensen zeggen wat ik moet doen of moet laten.

Vandaag nog ff aquatraining gedaan met Tie (zonder cap }:) flauw, dat was m'n laatste opmerking over het hele issue O:) ), de bak is daar n ramp! Ligt leem onder de zandlaag dus water kan niet weg. Ze gaan nu andere bodem erin liggen, zijn nog aan t kijken wat, mensen nog tips?
Maar toch lekker getraind en nu geen verzet meer op de back-up! *\o/*
Verder ook nog ff met Jazzy gewerkt ging ook super. Yazahra kreeg de dolle 5 minuten toen ik aan het rijden was. Zo leuk te zien maar steeds als ik m'n camera paraat had stopte ze met d'r gerace... :')
Ze heeft t prima naar haar zin met d'r twee vriendinnetjes! :D

Net m'n zoontje opgehaald en nog ff in de binnenpaddock potje voetbal met Nour gedaan. Waardeloos, wat n egotripper! Zo geen teamspeler! _-:( Gewoon de bal niet afgeven... :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:24

@amy ben nu ook bij huis gewoon doen wat ik kan en wanneer ik kan. Is zon concours kist dan niet wat voor je
@kelly ja heel verschil met mijn vorige deze is daar echt super licht bij
@Yildiz dankje, die mooie grote zijn gewonnen met de minis vind dat super mooie linten, ik kan me dat helemaal in denken. Ik reed eerder ook altijd zonder cap maar merk na mijn ongeluk dat wanneer ik een cap draag ik veel meer durf te rijden dan wanneer ik zonder rij al moet ik zeggen dat ik ook een super fijne luchtige cap heb (GPA speed air) zit bij mij dus echt tussen mn oren
Leuk dat je zoontje zo leuk met hem kan spelen

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:33

Gaat weer hard hier! :wow:

Hopelijk heb je meer plezier van dit zadel, Kelly!
Ga je Dayem tezijnertijd in de endurance starten, Nicky?
Wilde Nour! Jullie ook nog enduranceplannen?
Beetje laat, maar veel plezier in Kopenhagen!
Shief ziet er goed uit!!
Oh en dat van die wilde Arabieren ken ik! Vorig jaar hebben mijn zusje en ik samen een buitenrit gemaakt, maar mijn wilde volbloed Arabier was nuchterder dan haar halfbloedje, haha!
Wauwie, mooie inloopkast Joyce!

Over kasten gesproken... ik heb de mijne vandaag even uitgeruimd en heel wat spullen te koop gezet. Alles is vrijwel nieuw, of enkele keren gebruikt! :)

Advertenties
http://www.bokt.nl/markt/my-ads

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 19:34

Heb mn zusje al blij gemaakt met een fleecedeken en halster *D

Afbeelding

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:11

Die had ik ook wel willen hebben hoor! Super leuk :D

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:13

Ik krijg me eigen advertenties te zien :p

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:18

Kleurtje vind ik zelf ook heel gaaf! Maar in het kader van ruimtegebrek en ´nietgebruiken´, haar er maar blij mee gemaakt! :)
Hmm, geen idee hoe ik mijn advertenties kan delen. Maar je kunt ze ook vinden via mijn profiel! :)

Yusje met dezelfde deken:
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:24

Oef die westernsingel kan ik die reserveren voor 50€? Moet nog ff nameten ivm lengte (weet ik niet uit m'n hoofd :o )
Toffe nieuwe avatar!

Oh en ja, Endurance! Nour zou er zeker geschikt voor zijn! Moordend tempo, enorme economische passen en een wil om ervoor te gaan. Maar kan pas als hij 6 is en ik klasse 2 startgerechtigd ben.
Ik zou eigenlijk op die merrie van Tal gaan starten maar waar ik al voor vreesde, tijdgebrek..: :(
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 13-10-14 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:25

Ja hoor, dat kan zeker! Er komen nog 6,95 aan verzenkosten bij.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:26

Deal! Nog ff nameten, PB je wel! ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:53

Is goed, dan hoor ik het wel! :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:05

Oeh Joyce misschien wil ik dat rode showhalster wel van je overnemen :D

Is bordeauxrood toch? Dat vind ik denk wel chique voor op Pief!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:08

Jep, hij is echt bordeauxrood! Met goudkleurige ketting :) Ik denk dat het heel mooi staat op zwart!!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:09

Ff voor de duidelijk, ik vertel niet wat iemand wel of niet moet doen, dat is ook eigen pakkie an. Maar ik vind het niet verstandig en het viel me toevallig op vanwege de "wilde" foto van stoere Nour :)

Ik ga ff snuffelen Joyce...

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 21:21

Fijn te horen Nicky! :)
Pic is net op juiste moment genomen, daarom vond ik m zo funny, meneer was t er ff niet mee eens niet voorop te mogen en huppelt 3 sec (net toen ik als n echte toerist foto's van de prachtige zonnestralen aan t maken was) ik lag op dat moment echt in n deuk om die halfslachtige poging! Doet ie ook es wat stoers. :')
Anyway, no hard feelings en ieder z'n ding! ;)

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:56

Ja een beetje geleefd als in dat mijn schoonpa de kolder in de kop heeft en allerlei wilde plannen voor me bedenkt en t ook al helemaal af heeft in zijn hoofd. Verhuizen naar Brasschaat ja, België is leuk, ze hebben daar een huis met 16 hectare grond dus ken daar mooi n beetje an knooin met de peerdjes en schoonvader wil daar eventueel/waarschijnlijk een renstal uit de grond stampen, die heeft denk ik de koorts te pakken ;). Daarnaast ben ik niet enorm gehecht aan Nederland, dat scheelt dus.
Teleurgesteld niet dat de woeste hengst een merrie bleek te zijn, eerder verrast. Ben ook heel blij met een merrie, want daar komen veulentjes uit en die kunnen iets gemakkelijker op de wei met anderen ^^ Maar ik kijk t wel ff aan wat t word, dat is denk ik het verstandigste.

Caps.. Je krijgt er zo'n zweethoofd van.. Rij/Reed ook het liefste zonder maar respecteerde het wel als een ander van me verlangde om op zijn terrein zo'n ding op te hebben. In Duitsland hoef je hem alleen in de ring op, niet op het losrijterrein, ideaal :)

Joyce, wat een ruimte op zo'n zolder he. Zal mij benieuwen hoe snel je het weer veel te vol hebt staan ;)

Amy, fijn he van die handige vaders, moet t nu allemaal zelf in elkaar knutselen. Niet altijd even makkelijk maar zorgt na de tijd wel voor een ontzettende egoboost :D

Andere Joyce, ik ga ook even spieken. You never know.

Kelly die zaderpasser/versteller/maker van jou klinkt me goed in de oren, fijn iemand die zo betrokken is en mee denkt.

Eline ben benieuwd hoe Mish er nu bij staat en ook wel naar wat je precies gaat doen :o

Voor de gene die ik ben vergeten, excuse e moi (ofzoiets)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 07:57

Zo dan! Wat een suiker schoonpa! Zou er n moord voor doen, alhoewel... Snap wel goed dat het niet fijn is als mensen voor jou denken, ook al zijn de plannen nog zo mooi en groots. Heeft hij uberhaupt aan jou gevraagd wat jij wil?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 08:09

Jaleesa, voor hetzelfde geld is het straks een kamelen ruin, denk dat je nu alles wel kan verwachten haha!!

Mijn helm is me heilig! Iets teveel situaties meegemaakt waarin ik hier niet meer had geweest zonder. 1 zwaar ongeluk gehad zonder en dat had ook ene heel stuk beter af kunnen lopen, sindsdien draag ik m'n helm ook altijd op de kar :)

Ieder z'n ding, mijn grootste zorg in gevallen van moeders is 'als je nou over de kop gaat door een misstap kunnen je kinderen jouw luiers verschonen...als je mazzel hebt anders hebben ze een uitvaart'. Verder ben ik er een stuk minder fel op dan vroeger. Sommige mensen doen het gewoon niet, en dat is het goed recht van die persoon :)

Mijn meiden stonden gisteren wel zo heerlijk op de nieuwe wei! Lekker aan het schooieren en struinen <3 Hou van die pluizige(nauwelijks nog eigenlijk...) dametjes <2

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 09:52

Ik hoop ook nog steeds op zwart hoor, Shanna, maar ook bruin is hij fantastisch!

Top dat ie zo fijn gaat, Nicky!

Ik stap ook nergens op zonder cap (en op m'n eigen gek niet eens zonder bodyprotector :Y) ). Heb helaas teveel dingen zien gebeuren, die zonder cap toch minder rooskleurig waren afgelopen...

Mooi, je zadelzolder, Joyce!

Mooie spulletjes heb je te koop, Joyce, helaas geen geld over nu haha.

Fijn dat je meiden het zo naar hun zin hebben, Lisa!

Gisteren meisje langsgeweest voor verzorgen van de dames. Op zich een lief ding hoor, maar weet het niet...