[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:25

set_elkol schreef:
jeutje beet in je wang! dat is echt niet normaal vind ik.

Annika wat voor werk doe je nu? Ik ben ook meer een werker.

Ik ben nu officemanager voor een stichting.
Na mijn gymnasiumdiploma 3 pogingen tot studeren gedaan (Bedrijfseconomie, Pedagogische wetenschappen en Management in de zorg), maar veel langer dan een jaar hou ik de motivatie niet vol. Ik heb ook nooit een idee gehad wat ik nou wilde gaan doen 'later'.
Deze baan ben ik eigenlijk ingerold en moet zeggen dat ik het erg leuk vind om te doen. Of ik het over 5 jaar nog steeds doe, daar ben ik niet zo zeker van, maar dat zien we dan wel weer :D

Jij studeert toch wel, Katja?

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:34

Ik heb na het gymnasium 3 jaar fulltime gewerkt, toen 1 jaar universiteit (archeologie) en nu MBO bakkersopleiding :+

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:41

set_elkol schreef:
Ik heb na het gymnasium 3 jaar fulltime gewerkt, toen 1 jaar universiteit (archeologie) en nu MBO bakkersopleiding :+

Hihi ik zie overeenkomsten :D

MBO lijkt me ook wel wat, volgens mij ben je dan meer in praktijk bezig dan dat je alleen maar theorie hebt. Of een thuisstudie...

Met mijn hoeveelheid paarden kan ik niet weer fulltime gaan studeren in ieder geval :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:44

Ja ik loop twee dagen stage en twee dagen op school zijn ook praktijk in de bakkerij :D Maar zou me niks verbazen als ik gewoon in de paarden terecht kom, hoewel daar geen moer mee valt te verdienen :+

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:47

set_elkol schreef:
Ja ik loop twee dagen stage en twee dagen op school zijn ook praktijk in de bakkerij :D Maar zou me niks verbazen als ik gewoon in de paarden terecht kom, hoewel daar geen moer mee valt te verdienen :+

Lekker met je handen bezig dus, heerlijk!

Jij hebt in ieder lekker de ruimte daar om met paarden iets te doen hihi

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:50

Haha ja ik vind de opleiding heel erg leuk. En inderdaad, dan ook nog een vriendje met veel ruimte en land, een akkerbouwbedrijf, dus ik zie wel voor me dat ik gewoon wat op zijn bedrijf mee ga helpen, met de paarden bezig en dan misschien daarnaast op kleine schaal (dus niet fulltime) iets met de bakkerij-opleiding doen. Maar wie weet loopt alles anders, maar dat zie ik nu wel zitten zo!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:01

set_elkol schreef:
Haha ja ik vind de opleiding heel erg leuk. En inderdaad, dan ook nog een vriendje met veel ruimte en land, een akkerbouwbedrijf, dus ik zie wel voor me dat ik gewoon wat op zijn bedrijf mee ga helpen, met de paarden bezig en dan misschien daarnaast op kleine schaal (dus niet fulltime) iets met de bakkerij-opleiding doen. Maar wie weet loopt alles anders, maar dat zie ik nu wel zitten zo!

Lucky you!

Al heb ik het ook niet slecht, mijn vriend heeft kantoor aan huis, wat hij verhuurt aan de stichting waarvoor ik werk. Dus ik heb reistijd van letterlijk een trap naar beneden lopen en daardoor de mogelijkheid om een hond te hebben (kan tussen de middag lekker met hem naar het bos).

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:06

Je opleiding klinkt leuk Kat! En ja, toekomstdromen mag je hebben toch :D

Ik hoop ooit ook mijn paard weer aan huis te hebben als ik op mezelf ga. Iig weet ik wel dat ik Jas ergens in volpension wil hebben als ik het geluk heb om na mijn studie een fulltime job te vinden. Kan mijn ouders er niet mee opzadelen. Ik ben natuurlijk super blij dat mijn ouders ons de mogelijkheden hebben gegeven om de paarden hier te houden maar het bedrijf is niet alleen van mijn vader maar ook van zijn broer. En daar gaat het (te) vaak mis, mijn nichtjes hebben ook paarden en hebben een totaal andere visie op het houden van paarden dan wij. Op z'n zachtst gezegd: na weer een aantal aanvaringen deze week ben ik het wel een beetje zat... Daar zou menig pensionhouder knettergek van worden :( Klinkt nu heel verwend en ondankbaar en op een pensionstal heb je ook te maken met minder leuke stalgenoten maar pfff... ik hou dan wel de eer aan mezelf...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:10

mmm wat vervelend Ilona, ik snap het wel hoor als je een geheel andere visie hebt.. Dan ga je je steeds meer ergeren.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:14

Ja dat is het ook meer, natuurlijk moeten ze lekker zelf weten wat ze doen maar ik erger me dood... Nouja pff... dacht dat ik er wel aardig overheen was maar het zit me echt hoog na afgelopen week. Kan wel het een en ander toelichten per PB, lastig lastig...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:17

Ik ben heel benieuwd ;) ik wil wel een pb'tje, ik denk dat ik me helemaal in jou ga kunnen verplaatsen :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:21

Wat vervelend Ilona!

Ik heb de havo gedaan, toen bijna een jaar verpleegkunde, maar mee gestopt. Jaar erop begonnen met Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek (HBO). En ben nu 3,5 jaar aan het werk op een.kleinschalig lab :)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:31

Goedemorgen,

Ik meld me ook maar weer eens.. Hoop gedoe gehad, meeleesproblemen etc.. Nu is dat allemaal achter de rug..

Efteling is leuk geweest zag ik, lekkere broodjes Unoxworst.. Jammie... :D...

We hebben allemaal goud in handen toch, allemaal een prachtige Arabier (of meerdere)... :P...

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:35

Teveel :P

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:35

Goede morgen
@kelly das niet lief idd dat ze zo in je wang bij
@Nicky wow wat veel ik ben echt blij als ik klaar ben in november, hoop dat alles me lukt ook vanwege me gezondheid
@Ilona dat is erg vervelend hier mijn schoonfam een paarden familie hun zijn topsport gericht en ik niet(meer) maar laten elkaar gelukkig wel in de waarde

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:39

Welkom terug Baukje!

Fijn Joyce, zo hoort het ook! Maarre ik ga weer terug in de boeken :evaw:

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:39

Jeetje Kel, in je wang gehapt? Pff... Niet leuk! Is ze gewoon een beetje nukkig? Princesa had namelijk ook al een maand last van een verkeerd zittende tampon denk ik. Maar die werd afgelopen vrijdag hengstig en nu is het weer helemaal over.

Iloon, niet fijn als je op je eigen stekje niet fijn staat. En ergernis is echt iets heel naars, dat weet ik inmiddels. Ondanks dat er op mijn kantoor een vaste zin luidt: 'erger u niet, verbaas u slechts' kan ik me ook vreselijk irriteren tot het moment dat de emmer vol is en dan is de maat ook wel direct vol :).

Welkom terug Smart :). Ik heb je geloof ik nooit gesproken via het forum.. ;)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:17

Thx!

Ilona, idd fijn dat je in je waarde gelaten wordt!!

Lilskie, zou zomaar kunnen... Ik ben Baukje en Silver Thaqib is van mij..
Afbeelding

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:31

:roll: >;) :r ^) #) _-:( -:(-
Pest pokke weer -:(-
Vanmorgen op stal alleen maar gieten van de regen en nu komt vrolijk het zonnetje door...
*frustratie modus uit*

Niet elke MBO opleiding is praktisch ingesteld, ik heb de verpleging gedaan, 1e jaar theorie, 2e jaar, 1 blok stage, 2 blokken theorie en 3e jaar 2 blokken stage en 1 blok theorie. Wel heb je 'n paar praktische vakken, maar dat was er 1 of 2, weet het niet meer, zo lang geleden :')

Hoi Baukje :wave:

M'n pa komt zo m'n foto ophangen, plaats wel even een foto als hij hangt (de foto, niet m'n vader :') )

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:34

Letizia schreef:
M'n pa komt zo m'n foto ophangen, plaats wel even een foto als hij hangt (de foto, niet m'n vader :') )

:') :') :') :') :') :')

Hoi *\o/*

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:49

Knappe schimmel! Hoi Baukje :)!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:57

@Ilona zo hoort het wel maar weet dat het lang niet overal gebeurt helaas
@baukje wat is die toch ook knap zeg <3
@letizia regen???? noooo straks komt dat hierheen, hier is het de hele dag al mooi weer

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:00

Hier is het ook vreselijk weer.. :(

Dank je, vindt hij zelf ook 8-)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:05

dan denk ik dat ik maar snel ga rijden voordat dat vreselijke weer onze kant opkomt

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:15

Wat een leuk schimpie Baukje! Hoe oud is ie?

Inderdaad vies weer. Ik ga straks maar even longeren, eerst de boeken in..