Alles goed?
Kathink, naast een paard lopen kan heel vermoeiend zijn idd.
Maar dan heb je straks wel een bere conditie!
Hier was Fu ook nog jonger en dat zag er heel anders uit, maar ik vind hem nu mooier qua bespiering.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
canisia schreef:Oeh wat leuk, een arabjes topic welke ik nog niet kende! Afgelopen paar pagina's even bijgelezen en zie een aantal bekenden voorbij komen, maar voor mij ook een hoop nieuwe (paarden)gezichten
Een voorstel ronde door de pony's.
Het aller eerste echte eigen paardje van mijn zus en mij samen. Gekocht toen ze 16 jaar was, maar helaas afgelopen zomer, met haar bijna 19 jaar, moeten laten gaan na een omslachtige en zware periode van ziekte.
Lady Shamit (Shamit x Amurath Atina)
[ [url=m/BhYtLx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel eerder dan ons plan was, kwam onze tweede arab het team versterken. Exact vandaag, 2 jaar geleden gekocht.
M.A. Nadesh (Sivmen B x Lunara)
[ [url=m/dqNDGh.jpg]Afbeelding[/url] ]
En al vrij snel werd duidelijk dat we niet verder wilde met maar 1 paard en na veel paarden te hebben bekeken, kwam afgelopen zomer Raffi erbij. 4.5 Jarige hengst, super terughoudend en kende enkel een halster. Inmiddels geruind, elke dag vrolijk en samen hebben we al zoveel leuke dingen meegemaakt en geleerd. Het plan is om hem verspreid over dit jaar rustig aan te beleren.
Ashraf al Shams (Ajman Moniscione x Esstionia)
[ [url=m/DNplwy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tammy_ schreef:Schrikken van Vegas zeg, zo van zichzelf geschrokken dat ie omvielGelukkig geen grote verwondingen. Moet zeggen dat het niet mijn manier is, ik hou zelf meer van voorwaarts laten gaan als een paard zo gaat schudden ipv aan de lijn trekken.