Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en overdag speelt ze voor Vet Volwassen Paard door zich nooit druk te maken en alleen maar te grazen.
Sluit me wat betreft Jan volledig aan bij Amy.. Hij zoekt precies de grens op en behandeld elk paard anders. Zo zag je dat hij bij Dayem weinig hoefde te doen, terwijl een andere merrie echt 0 reactie had haha daar moest ie meer voor uit de kast trekken. Vind 'm een erg goede voorbrenger (voor zover ik er verstand van heb, haha). Hij heeft Shief vroeger ook in handen gehad volgens de oude eigenaren, maar ze zeggen dat ie t bij Shief niet voor elkaar kreeg
En denk dat dat best zou kunnen, dat hij nét te ver de grens bij haar heeft opgezocht. Zij is ook zon miep die als je te ver bent gegaan, t ook echt niet meer doet
Zo langs de kant ook het een en ander opgevangen, hoorde de mensen achter mij ook een aantal x zeggen dat ze hem erg mooi gebouwd vonden
. Vond hem ook erg op jou gericht, je kon goed jullie band zien!
) Weer lekker aan het groeien. Ben heel benieuwd hoe die is als ie 6 is.
Baukje belde me net wakker. Snapte er geen hol van haha
Hij is al lekker de breedte in
Shanna_ schreef:Hij heeft Shief vroeger ook in handen gehad volgens de oude eigenaren, maar ze zeggen dat ie t bij Shief niet voor elkaar kreegEn denk dat dat best zou kunnen, dat hij nét te ver de grens bij haar heeft opgezocht. Zij is ook zon miep die als je te ver bent gegaan, t ook echt niet meer doet

Zijn er hier een aantal die erg braaf en toch showy zijn. Umoyax weet ook weer precies wat er wanneer verwacht wordt en hij maakt een duidelijk onderscheid tussen weidehalster, werkhalster en showhalster en dit zie je ook terug in zijn temperament en manier van doen. Heel grappig! 

Dus toen hij op het pad opeens weg galopeerde ging bij Djuun de kop tussen de benen en kreeg ik een bokserenade