Jes kan me voorstellen.. Soms is het toch gewoon beter om te erkennen dat je iets niet zelf kunt oplossen en om hulp te vragen, no shame in that Kan me voorstellen dat je alles zelf wilt doen maar nu geef je hem toch de beste basis mee
Amabile gaat toch naar Daan (tenminste, ze stond daar al.... ). Ik heb gewoon helemaal niks met haar merk ik, ze vindt mij volgens mij ook helemaal niet leuk... Danielle ziet er meer in dus voorlopig blijft ze iig daar tenzij er een heeeel goed huisje voor komt. Als ik dan voor een merrie/tweede paard ga wil ik er graag eentje waarmee ik ook de dressuur in kan en dat gaat met Amabile ook niet. Merk toch dat ik dressuur wel erg leuk vind (althans, als mn lijf effe mee wil werken ) Leek een hele mooie kans maar we moeten elkaar natuurlijk ook leuk vinden Wel heel jammer, maar voor Amabile maakt het gelukkig niet zo veel uit aangezien ze toch al bij Danielle stond Voor haar verandert er dus eigenlijk niks dus hoef me niet heel verschrikkelijk schuldig te voelen
Sta idd bij Danielle en Amabile stond daar al op het land. Is na de koop verhuisd naar stal (moesten nmlk sowieso van het land af) en het ging zo vlug allemaal.... Toen ze er eenmaal stond ben ik met haar wezen wandelen etc maar heb gewoon totaal geen klik en geloof dat dat helemaal wederzijds is Dus voor Amabile maakt het gelukkig helemaal niks uit
Oh Amyz kom idd maar eens langs (als ik er ook ben)! Ik moet ook nog keertje bij jou komen maar jeetje ik heb écht geen vrije dagen hoor... ik hoop dat ik ergens richting december of januari eens wat tijd in de agenda heb. Ik was het iig niet vergeten
Jammer van Amabile Amy, maar er komt vast nog wel iets leuks op je pad, zeker als je bij Ylona gaat kijken
Aah, zo herkenbaar, de tijd gaat zo snel! Laatst kwam ik iemand tegen die zei: "ik moet nog steeds bij jullie kleine veulentje komen kijken." Euuhhh.. kleine veulentje is inmiddels al ruim 6 maanden oud en niet meer zo klein
Barcelano
Geplaatst: 24-10-12 14:58
Ik moet eerlijk zeggen dat Ik met Mo ook iets meer heb dan met Mirka. Maar Mirka is een merrie bij wie het echt moet groeien En ik vrees toch dat ik meer een Hengsten mens bent.
Dus ik zeg weleens voor de lol wie weet komt er ooit nog een hengst bij
Ik vind ook dat soms een klik/band moet groeien... Maar als je echt zoiets hebt van dit gaat niet werken is het voor beide eerlijk om te zeggen oke ik stop ermee.
Ik vind dressuur ook super leuk...alleen heb ik weleens me twijfels of Mirka dat ook heeft. Nu hebben we natuurlijk niet echt een stabiel jaar gehad
Haha dat je wat meer met Mo hebt was me op zich wel een beetje opgevallen maar ja dat heb je nou eenmaal. Sommige paarden heb je nou eenmaal net wat meer een klik mee, zul je altijd houden. En Mirka is volgens mij ook niet de makkelijkste, hahaha
Barcelano
Geplaatst: 24-10-12 18:13
Mo heb ik al 2 jaar:P Nou moet ik wel zeggen dat Mirka ook steeds meer naar mij trekt. Dat is wel leuk om te zien:)
Ijzer zit er trouwens weer onder.......dus kan ik het rijden weer oppakken
IlonavL
Geplaatst: 25-10-12 15:46
Loopt Mirka weer goed met de nieuwe ijzers Jessica? Sorry, ik heb het niet helemaal precies gevolgd. Fijn dat je haar weer kunt oppakken!
Jeeeej, Asiyah komt op de dawra kalender, helemaal leuk!
Barcelano
Geplaatst: 25-10-12 20:10
Mirka blijft onregelmatig. Vandaag de DA gebeld. Ze heeft genoeg rust kunnen pakken tot dat de ijzers er onder gingen en had eigenlijk al rad moeten lopen.
Nu gaat ik toch 2 weken door met opbouwen en als ze kreupel blijft gaat ze op de pijnstiller en kijken of het dan over is. Zo ja is het vooruitzich niet vrolijk
Oei, dat is niet fijn Jessica. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt met een paard hier op stal, dus ik weet er niet heel veel van. Zijn er dan nog andere opties die je kunt proberen?