Ik ga in september ook starten in heerjansdam! wie gaat er nog meer?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barcelano schreef:BabiiVeeraa schreef:*Komt ook weer even binnenvallen*
Onze Cuub is zelfs 1.61
Maar soms zie je bij advertenties van hengsten staan 1.60 of 1.58, terwijl als je ernaast staat ze echt zo groot niet zijn..
@Barcelano; schofthoogte is 60% erfelijk, de overige 40% komt inderdaad van de omgeving
En hoe oud is die van jullie.
Hij groeit wel aardig Mo want vorig jaar had ik hem gemeten als 1.57 ongeveer.
En ze kunnen tot de 7e groeien, was met Barc ook goed te merken.
Affijn hopelijk kan ik in september in Heerjansdam AVS starten
jacqueline_Y schreef:Mijn paardje is vorig weekend gemeten op 1.53, terwijl toen ik hem kocht mij wijs was gemaakt dat hij 1.57 was, maar ja ik pas er goed op en daar gaat het om toch![]()
Ik ga in september ook starten in heerjansdam! wie gaat er nog meer?
Michelle_S schreef:Saskia en Jalenka, bedankt voor jullie reactie! Fijn dat jullie zo positief zijn, dit doet mij echt goed! Wie weet gaat het wel wat worden die dressuur carriere van ons! haha! Enne western vind ik Jetje toch altijd nog mooier staan maar dit mistaat haar inderdaad ook niet
Saskia, jij gefeliciteerd met de eerste winstpunt in de M1! Knap paard heb je trouwens ook, hoe groot is hij? Hij toont erg groot!
saskia1989 schreef:Michelle_S schreef:Saskia en Jalenka, bedankt voor jullie reactie! Fijn dat jullie zo positief zijn, dit doet mij echt goed! Wie weet gaat het wel wat worden die dressuur carriere van ons! haha! Enne western vind ik Jetje toch altijd nog mooier staan maar dit mistaat haar inderdaad ook niet
Saskia, jij gefeliciteerd met de eerste winstpunt in de M1! Knap paard heb je trouwens ook, hoe groot is hij? Hij toont erg groot!
dankje ik ben ook nog steeds verliefd op hem! Hij is 1.58 maar ik ben maar 1.60 dus onder mij toont hij nog groter!