? Of komt dat na je opleiding:D? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Of komt dat na je opleiding:D? 
Gister onderuit gegaan op het grint, en nu heeft iee een wond in z'n been
Loopt ie wat stijf op en het is opgezet, maar hoop eigelijk dat het binnen een paar dagen al minder is.
Jolindaa schreef:Urm ik heb een acceptgiro gehad van 190 euro! Dat komt niet overeen met het lidmaatschap à 80 euro en overschrijving à 40. Das dan ff makkelijk 70 euro teveel.
Je krijgt er ook een verplicht abonnement bij op de magazine van het AVS dacht ik.
in het bezit van 3 paarden, waaronder mijn volbloed Arabische ezel DA Hadaya
Barcelano schreef:Jolindaa schreef:Urm ik heb een acceptgiro gehad van 190 euro! Dat komt niet overeen met het lidmaatschap à 80 euro en overschrijving à 40. Das dan ff makkelijk 70 euro teveel.
Je krijgt er ook een verplicht abonnement bij op de magazine van het AVS dacht ik.
Die avs magazine zit gewoon bij je lidmaatschap:P
Wat staat er op het witte blaadje waar de bedragen vandaan komen?
En welkom mixje!

maar anders raakt hij zo snel verveeld en dan gaat hij klieren...
Dit alles ging er echter heel snel in. Het ene zat erop en toen door met het andere. Hij is ook erg snel verveeld, verliest concentratie en gaat dan kijken naar de mensen die de paddocks aan het mesten zijn enzo....

(maar eigenlijk altijd).
Ze kan wel stofzuigen als een nilfysk
Ach aan de longe loopt ze super zoet keurig op de loodlijn dus uiteindelijk moet het ook echt wel gaan lukken onder het zadel. Wellicht een lesje tussendoor
Day kan geen wissels springen
maar in 1 les leer ik een hoop en krijg ik huiswerk mee waar we mee verder kunnen.
Maar dat komt wel weer en wie weet gaan we wel starten in de grand prix in december HAHAHAHA
Tammy_ schreef:ik les ongeveer 1x per 2 weken, soms 1x per week en soms 1x per 3 weken, hangt er maar net van af of mijn instructrice tijd heeft, en of ik geld hebmaar in 1 les leer ik een hoop en krijg ik huiswerk mee waar we mee verder kunnen.
ik heb het hem allemaal zelf aangeleerd