Weer een nieuw vriendje erbij!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Spannend allemaal zo 

Nee hij lijkt ook zo ontzettend op zn vriendin die een Haflinger is 

).

Toch ene hoop veulentjes waar hij mee samen loopt zo he? Woogy schreef:Ik heb de mazzel dat slechts 1 van mijn arabs altijd wordt gezien als arab...de rest? Quarters, NRPS, Volbloed(vind ik in Tara en Arie's geval geen enkele belediging!!) welsh cob en zou het verder echt even niet kunnen bedenken...maar niemand die ooit over Pony direct zei 'das een arab he?'...zelfs geen arab mensen...zelfs geen ren-arab mensen! die riepen dat ze wat klein was voor een volbloed
Las ook eerst de tekst bij het Friese veulentje op de fotoToch ene hoop veulentjes waar hij mee samen loopt zo he?
Niet overdreven traag, maar wel in alle opzichten zo rustig als voor haar nodig is. Stapje voor stapje. Eerst zoveel mogelijk dingen op de grond bevestigen tot ik erop ga, zodat dat zo min mogelijk overweldigend is. Ik heb er alle tijd voor en die wil ik ook nemen, kun je alleen maar profijt van hebben. Ik denk dat als je met haar te snel gaat/over haar grenzen gaat, ze echt gevaarlijk kan worden
kleine stresskip.
. Nu is het gevarieerder, hier staan ook een paar arabs, dus da's wel leuk
Gaat al de goede kant op
(al scheelt het natuurlijk wel dat Shief al uitgegroeid was, maar alleen nog ging opdrogen en afvallen). Toch in 2 jaar tijd nu al een 3e boom erin
Dus je verkijkt je erop hoeveel ze soms nog kunnen veranderen
Zou anders wel een beetje beledigd zijn haha vind het bij Shief best duidelijk

Ze is netjes geschoren zeg! Beterschap, snel opknappen. Maar dat is zo lezen wel al wat beter
Lekker je zadelkamer inruimen, heerlijk is dat. Alles weer netjes opgeborgen en uitgezocht.
Heeft ie moeite met eten?

En ook jij nog gefeliciteerd
Gaaf Kopenhagen, veel plezier!
Moest haar maar met zoveel mogelijk reflectie spul rijden dan ging het prima
Niet? Ohhh, dit is die ruin dan? Neeeheeee dit is de hengst! Zelfs mn smid vroeg een keer wat ik met die hengst gedaan had. Zei dat ie maar effe tussen de achterbenen moest kijken
Maar goed, vlak daarna kwam de pijn en was dat relaxte weg... Mn Welsh werd wel een keer aangezien voor Anda, maar dat heb ik maar niet serieus genomen, pony was nog geen 1,20m 

dat is mijn ding ook altijd wel Yildiz, heeeel rustig aan en spelenderwijs voorbereiden en daarna even doorpakken. Maar dat gaat m met Nas niet worden dus
Geen idee of het nou een slokdarmverstopping geweest is maar ben meteen gaan masseren en daarna appeltje aangeboden en ineens was het weer goed
Maar ze liet wel aan me merken dat ze zich niet lekker voelde.