Fantastische Djuun! Enneh, ik dacht precies hetzelfde over reageren in een huiskamertopic dus ben het 200% eens met Ersilia en ik vind dan ook niet dat ze je excuses is verschuldigd. Je reageert nooit op andermans Arabieren. Ik ben blij dat je het goed oppakt nu!
Roux jammer van de merrie! had er zo overheen gelezen.
Ondertussen druppelen langzaam nog meer foto's binnen, maar die ga ik lekker niet spammen, maar die bewaren we voor een fototopic (tenminste... ik hoop dat ik het kan volhouden ).
Set_Elkol
Geplaatst: 11-08-13 18:39
spam mag altijd maar een topic is ook gaaf! Jullie merrie is zo'n lekker ding, ik denk dat ze een beetje hetzelfde karakter heeft als set als ik zo naar de foto's kijk. Hoop haar een keer te ontmoeten!
Ik ga trouwens naar Raalte met Sok, HE ben ik nog nooit geweest
Dankjewel Katja, echt een leuk compliment. Volgens mij is Set de iets volwassenere versie gewoon van Djuun qua karakter Ik hoop ook ooit zo'n band met haar te hebben als jij met Set hebt
HE ben ik paar jaar geleden wel eens geweest (volgens mij 2010 toen we Djuun nog niet hadden ofzo), toen mocht vriendin mee met paard voor trailerlaad-clinic van Annemarie. Wij zijn toen meegereden met de trailer (heen leeg, Annemarie's team is dr komen ophalen en hebben dr ook die dag ingeladen voor ons). Vond HE wel leuk, erg groot, veel kramen en veel demonstraties, maar vond het ook best wel prijzig
Ja ik heb ook nooit zoveel geld over voor zulke mega-evenementen Ja ik denk ook echt dat Djuun en Set op elkaar lijken soms wat je beschrijft ook, herkenbaar relaxt, maar toch heel merrie-achtig.
Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen Katja, ik zou Set ook heel graag eens willen ontmoeten! Hoewel het voor ons misschien weleens te combineren valt wanneer we weer eens in Friesland zijn
Jaa altijd welkom hier! Zou echt leuk zijn maar dat krijg je op zo'n forum, veel te leuk contact met mensen ver weg als ik weer in Zeeland ben kom ik Djuun bekijken!
Ik ken er geen één in het echt Ik zou er ook graag meer meeten, maar wat Katja zegt, het is wel moeilijk omdat we allemaal niet om de hoek bij elkaar wonen
Ow wacht, ik ken ene Djunnah van bokker Letizia
Eline, hartstikke leuk toch naar HE Enne, gefeliciteerd met je vriendin hè Zag gisteren volgens mij wat voorbij komen op FB
Anoniem
Geplaatst: 11-08-13 19:13
Foto's zijn altijd leuk, Vind ze ook erg leuk om te zien van iedereen Ja dat is een punt. als je wilt meeten niks is om de hoek.
Bij ons staat vosje hier z'n 15 min vandaan met de auto en cos staat in Duitsland.
Hihi jullie trip naar friesland wordt al steeds uitgebreider letietz en ersiel!
Weer super gave fotos van djuun, had al op fb gereageerd enne ook ik herken zo nu en dan dingen van djuun in Shief haha, grappig dat sommige paarden wel wat van elkaar weg lijken te hebben!
Ja, haha Shanna, op de heenweg langs Katja (op de heenweg rijden we altijd via Emmeloord ivm de spits) en dan op de terugweg langs jou (dan rijden we meestal via Amsterdam)
Ik denk dat het niet eens dit jaar nog lukt om naar Friesland te gaan
Mooie foto's voorbij zien komen van Djuun, Set en El Cosimo. Gaaf zo'n shoot, ben benieuwd naar meer foto's van Djuun!
Raalte... hmm... nog geen idee eigenlijk. Is ook een eind rijden hier vandaan.
Hier wat onduidelijkheid over het NK Western, zou in de Uithof zijn (Den Haag) maar hoorde vorige week dat het afgelast werd. Nu wel bekend dat het gewoon doorgaat van 27 augustus t/m 1 september maar de locatie wordt morgen bekend gemaakt. Het gonst van de geruchten, we gaan het zien. Nog een laatste keertje knallen voor Suus en Asiyah!
En verder Rhino in Nieuwkoop Getver, getver weer maar volgens mij hebben ze het goed onder controle nu.
Sieltjuh
Geplaatst: 11-08-13 19:28
Hey Ilona! NK Western is toch altijd in de Uithof (tenminste, dat dacht ik, maar ben er niet echt in thuis)? Waarom zou het verplaatst worden dan? Al reacties gehad op Jassmir trouwens? Ik vind het zo'n heerlijk ventje om te zien
Schitterende foto's van Djuun! (en dat kabelhalster staat wel echt waanzinnig gaaf ook.... )
Ik ben ivm de store op de meeste shows wel aanwezig Wat een rotleven....voor je werk naar show Gaan er eigenlijk nog mensen naar Zottegem de 25e?
Hihi Nas kennen een hoop mensen geloof ik inmiddels wel door St Oedenrode Djuun en Shief ken ik ook..Mish ken ik...wordt toch tijd om de rest ook eens te ontmoeten geloof ik
Roux wat jammer! Maar als je gevoel idd niet goed is moet je het ook gewoon niet doen. Komt gerust een ander paard op je pad! Wat zoek je eigenlijk? (of heb ik er ergens overheen gelezen?) Misschien kan ik op stal eens horen of iemand nog wat weet... Weet sowieso een leuke jonge Papillon maar die is nog niet beleerd oid...