Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 't is een 4 jarige merrie van Eucalyptus, de rest van de afstamming komt eraan. Ze staat nu nog in Abu Dhabi waar er volop met haar gekoerst wordt en met een maand of 3 komt ze hierheen. Dan ga ik verhuizen naar Brasschaat, België want daar word een wedstrijd/fokstal gebouwd en nu weet ik van gekkigheid even niet wat ik moet doen.
das toch wel een verschilletje, merrie of hengst

Balen dat ze zo veel stress had gehad op de trailer. En
nieuw zadel, eindelijk! Ik moest voorlopig ook om het half jaar zadel laten controleren. Heb een pad om de veranderingen op te vangen zodat ik niet steeds voor een korte tijd een duur zadel aan hoef te laten meten..
Hij heeft het echt naar zn zin daar he!
(en lig in een deuk om de verstoppertje-foto, dat koppie erbij
)
Denk dat het daar vandaan komt dus. Ik heb heel erg goede ervaringen met de Marstall Eczem, die helpt in elk geval voor Nas enorm, heeft nog nauwelijks geschuurd sinds ze dat krijgt en kon eindelijk zonder vliegendeken 
We doen inderdaad heeeel rustig aan. Heb sowieso geen haast, inmiddels al 5 jaar eigen paard zonder te rijden dus een jaar meer of minder maakt ook niet meer uit
Shelly gaf al aan dat ik met de ''standaard'' manier van beleren haar echt compleet had verpest dus ben heel blij dat ik steeds naar Nas ben blijven kijken en het kalm aan heb gedaan. Ze heeft weinig balans en is zooo onzeker hiermee dat ze echt heel veel tijd nodig heeft om dit te leren. Dus die tijd krijgt ze gewoon
Kan het niet zijn dat Eukalyptus een deel is van de naam? Pony's moeder heeft een volle zus genaamd Eucalyptus IBN Tazz bijvoorbeeld. Of dat Eukalyptus de vader van de moeder is. Dat een hengst van '74 nu nog baby's maakt lijkt me namelijk wat onwaarschijnlijk.
amyz schreef:We doen inderdaad heeeel rustig aan. Heb sowieso geen haast, inmiddels al 5 jaar eigen paard zonder te rijden dus een jaar meer of minder maakt ook niet meer uit
Shelly gaf al aan dat ik met de ''standaard'' manier van beleren haar echt compleet had verpest dus ben heel blij dat ik steeds naar Nas ben blijven kijken en het kalm aan heb gedaan. Ze heeft weinig balans en is zooo onzeker hiermee dat ze echt heel veel tijd nodig heeft om dit te leren. Dus die tijd krijgt ze gewoon
heb op stal nog ene mega berg liggen die ik eens moet uitzoeken voor eventuele verkoop/weggeef en weggooi...maar ja...ooit
Aleeneh schreef:amyz schreef:We doen inderdaad heeeel rustig aan. Heb sowieso geen haast, inmiddels al 5 jaar eigen paard zonder te rijden dus een jaar meer of minder maakt ook niet meer uit
Wat versta jij onder de standaard manier van beleren dan?
Ik denk dat je het fantastisch aanpakt, in elk geval. Nas is denk ik echt zo'n paard waar je ten allen tijde naar moet blijven luisteren, en dan gaat ze voor je door het vuur.
Mish is er ook zo eentje. Als ik die zou overhaasten met iets raakt ze echt compleet over de zeik, die is heel snel onder de indruk van dingen en heel onzeker. Maar met geduld en wachten tot ze zelf dingen aanbiedt gaat het juist heel goed.
Beleren in 2 maanden zeg maar. Niet eens het idioot snelle maar gewoon het vlot doorpakken.