Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:We doen inderdaad heeeel rustig aan. Heb sowieso geen haast, inmiddels al 5 jaar eigen paard zonder te rijden dus een jaar meer of minder maakt ook niet meer uit
Shelly gaf al aan dat ik met de ''standaard'' manier van beleren haar echt compleet had verpest dus ben heel blij dat ik steeds naar Nas ben blijven kijken en het kalm aan heb gedaan. Ze heeft weinig balans en is zooo onzeker hiermee dat ze echt heel veel tijd nodig heeft om dit te leren. Dus die tijd krijgt ze gewoon
Aleeneh schreef:amyz schreef:We doen inderdaad heeeel rustig aan. Heb sowieso geen haast, inmiddels al 5 jaar eigen paard zonder te rijden dus een jaar meer of minder maakt ook niet meer uit
Shelly gaf al aan dat ik met de ''standaard'' manier van beleren haar echt compleet had verpest dus ben heel blij dat ik steeds naar Nas ben blijven kijken en het kalm aan heb gedaan. Ze heeft weinig balans en is zooo onzeker hiermee dat ze echt heel veel tijd nodig heeft om dit te leren. Dus die tijd krijgt ze gewoon
Wat versta jij onder de standaard manier van beleren dan?
Ik denk dat je het fantastisch aanpakt, in elk geval. Nas is denk ik echt zo'n paard waar je ten allen tijde naar moet blijven luisteren, en dan gaat ze voor je door het vuur.
Mish is er ook zo eentje. Als ik die zou overhaasten met iets raakt ze echt compleet over de zeik, die is heel snel onder de indruk van dingen en heel onzeker. Maar met geduld en wachten tot ze zelf dingen aanbiedt gaat het juist heel goed.