[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 10:01

Heerlijk hoor, zonder zadel naar buiten, Kelly! Fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Noah lekker uit z'n plaat! Eigenlijk zonde van die deken bij die draffoto's :)

Asal hard aan het werk aan de pessoa.

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de Efteling, meiden, echt balen dat ik niet mee kon!

Naar huis met een kaart, Katja je bent echt een held, ik leef op TomTom. Leuke foto's van jou en Djuun!

Dayem stout! Ik stopte ook altijd als het goed ging. Soms was dat al na 3 rondjes zo ongeveer, dan stonden m'n stalgenoten raar te kijken, maar goed gedrag moet je belonen toch.

Oei een blauw halster, dat wordt een hengstje, Katja :P Ik had een turkoois halstertje gekocht, dat kon voor zowel een merrietje als een hengstje.

Heerlijk hoor, zo'n relaxte hengst! Wat lijkt hij toch op Umoyo he...

Amy, is het een wond op Nas haar kogel of is het mok? Ely stond ook een keer opeens met een flinke wond, bleek mok te zijn...

Wat wordt Ely mooi rond he <3 Ook zij was gister lekker fris. De paddocks liggen er nog niet zo lekker bij dat erin gerend kan worden, dus ik had haar even meegenomen naar de bak met m'n leadrope zodat ze daar even beentjes kon strekken. Helemaal knorren, hals erop en showen :D Ook nog even op haar achterbenen omdat een vogel bewoog, het blijft toch echt een muts!

Ik hoorde van een stalgenootje dat ze zaterdag Doortje niet te pakken kregen met binnen zetten. Ze hebben Dos maar gewoon binnengezet en Doortje even in haar sop laten gaarkoken. Daarna konden ze haar zo pakken. En het allermooiste: Dos heeft niet 1x gegild naar Door. Stoere meiden!

lilskie

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:12

Ben ik weer... Even een wat hectischer weekend dag verwacht. Kort gezegd: Ses staat sinds gister op haar nieuwe stal :). Weloverwogen besluit geweest. Heb alleen mooi de cross gemist. Maar m'n paard stond te dromen in haar nieuwe box met haar koppie in het zonnetje. En dat vond ik eigenlijk nog wel veel leuker :). Dus ik ben blij! Het is alleen even zonde van het geld.. Maar ach, oliebol happens!

Lekker lol gehad in de Efteling dus meiden? Leuk! Volgende keer probeer ik van de partij te zijn!

Katja, het is juist vragen om een merrieveulen denk ik! Moet wel een stoer veulentje worden, dan past dat blauw prima :).

Jes, wat lekker dat jij en Mo zo goed gaan! Schouderklopje voor jezelf! Enne, leuk die Egyptenaar op de chat :P. Zo krijg ik ook van die berichten van iemand uit Egypte die zegt: 'you want to ride at piramides with me some day?' Haha. Ja tuurlijk, in je dromen alibaba. :D

Amy wat k-lote die wond op die kogel.. En juist nu het zulk prachtig weer is dus even niet naar buiten.. Balen!

Annika, wat een heerlijk buikje krijgt Ely! Ben benieuwd!

Wie ik vergeten ben...sorry!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 12:23

Annnika Ely heeft een mooie buik! :D
Lil fijn dat ze nu op een nieuw plekje stast, en beter dat ze zich er goed bij voelt :D
Mo is echt het spiegelbeeld van zijn papa, en Jes probeert egyptenaren te verleiden? <<)

Ik heb het na de vakantie afgekapt met de jongen uit Rdam, hij had nooit tijd en hij bleef toch teveel een eikel :+ maar heb nu (kwam hem tegen via tinder of all places) met iemand die ik ken van vroeger gezellig wat gedronken in een café vrijdag en dat klikte wel! (Ging om 3 uur naar huis :') ) Zaterdag gaan we weer afspreken :D

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 12:36

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 12:44

Wat grappig Tam via Tinder. Mijn collega's pushen me ook om die app te installeren, maar ik ben echt een schijtbak op dat gebied... Ben als de dood dat ik van die engerds achter me aan krijg!

Hoop dat je je zadel gauw verkoopt Annika! Op Facebook zijn van die tweedehands paardenspullen groepen. Dat gaat altijd erg snel, zou hem er zeker op zetten!

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 12:48

Thanks voor de tip, ga ik doen!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 12:49

Mn zusje heeft laatst ook een date via Tinder gehad. Was wel een (op het eerste oog) leuke, normale jongen.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 13:07

Ik heb al zo lang niet 'gedate'... Ik heb geen idee meer hoe het werkt. Ik ben echt binnen 1 seconde op iemand afgeknapt. Al is het alleen al een loshangend knoopje aan een overhemd.. Ik ben echt erg.. Haha!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 13:42

Dat daten heb ik geen last meer van :D
Maar vond het altijd juist heel leuk, hoe het ook afliep _O-

Umoyo is echt een ruige arabier, heb hem natuurlijk in het echt gezien.
Maar de complimenten over Mo maken me wel trots op me ventje :o

En net als iedereen en inclusief de merriehouders ;) zijn we zeer benieuwd naar zijn veulens :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 13:45

Wanneer worden de eerste veulens van Mo geboren? :)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:22

@lilian fijn om ze zo te zien genieten
@tamara wat leuk, hopen dat je met deze meer geluk hebt

Daten nee dat hoef ik ook niet meer, gelukkig maar niks voor mij

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:27

Bonjoy schreef:
Wanneer worden de eerste veulens van Mo geboren? :)

Op 16-04-2014 het veulen van DM Samara van Dorinda x Montoyo
en op 12 mei Senna Mara van Kathinka x Montoyo

*\o/*

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:38

Spannend!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:48

Hai!

Fijn dat jullie het leuk gehad hebben in de Efteling! :D

Annika, lekker buikje hoor!

Kelly, lekker hoor zonder zadel rijden :)

Lilskie, lekker dat je eindelijk verhuist bent! Fijn ook dat het goed gaat daar! :D

Tamara, gezellig! Klinkt erg leuk :D

Annika, hopelijk verkoop je je zadel snel! als ik het geld had gehad had ik het serieus overwogen :j

Morgen voor het eerst in 8 weken Ludo zijn stal weer zelf mesten, hopelijk gaat het goed en kan ik ook dat langzaam opbouwen :j

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 15:20

Het is raar, ik ga vanavond gewoon naar een andere stal toe om te rijden.. Omdat ik zo abrupt ben vertrokken is het nog niet helemaal tot me doorgedrongen...

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 15:20

Haha Lillian dat niet weten hoe je ookalweer moet daten had ik ook hoor, ben al dik 3 jaar single :+ maar de tinder matches kan je ook gewoon blokken hoor!
Lijkt me ook gek, als je paard ineens ergens anders staat :P

met deze jongen klikt het wel goed, hij sleept me eind van de maand al mee naar Blackout in Utrecht, en wilt dan dit weekend ook weer wat afspreken, tot veel te laat in de avond appen... Ik vind het wel gezellig :D :o

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 15:22

Ja dat kan ik me voorstellen! Mijn liefdesleven staat al een tijdje on hold.. En eigenlijk zou ik het wel weer leuk vinden een kerel naast me op de bank zo af en toe.. Op stal ontmoet je ze niet zeggen mijn ouders altijd.. Haha..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:09

Nee op stal vind je ze meestal niet! Hoewel wij een tijdje terug wel een leuke vent op stal hadden maar die was weer net iets te oud en had al een vriendin :+

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:29

Op stal heb ik ze ook nooit gevonden :P de huidige kende ik al een tijd van werk, duurde even voordat de vonk oversprong.

Ik knap ook heel snel op mannen af hoor Lilian, als ze verkeerde schoenen aanhebben, ben ik er al snel klaar mee :D

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 17:57

Ik ben al bijna 22 jaar getrouwd, we kennen elkaar al 27 jaar. :=
Niet bij de paarden leren kennen. Bij ons ook geen mannen hoor Lilian, een is er nu weg, en die viel al niet op vrouwen, de ander. Ach ja. ( snotneusje) :')

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:00

Nou Jeannette, ik denk ook niet dat ik een relatie zou beginnen met een stalgenoot.. Stel je voor dat zoiets spaak loopt, sta je dan.. Lijkt me niks!

Ach, mijn prins op het witte paard komt nog wel. Ooit... Ergens... In een volgend leven ofzo.. :D.

Straks lekker rijden, nu al zin in!

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:30

Mss zien we elkaar. En anders rij ze!!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:52

ik ben 26 getrouwd en wel met een paardenkerel, kende zijn broer al langer ook een paarden man maar nooit geweten dat hij zon leuk broertje had ;-)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:53

Gelukkig ben ik nog steeds heel blij met mijn man, scheelt een hoop gedoe!
Fuego vandaag gelongeerd en wat balkjes gelopen en een sprongetje.
Het makkelijke sprongetje wilde hij zijn hoeven niet optillen dus toen maar een dubbel neergezet, toen vond hij het waardig genoeg om een mooie sprong te maken. :+

Dat halstertje, wat schattig he, ik heb mijn eerste halstertje van mijn veulen nog uit '83..die was toen nog wat groot. :D
Afbeelding

Lilian, lekker dat je nu een goede stal hebt.

Die Ely is echt huge!

Mo is een scheetje!

Vervelend Amy, ik hoop dat het snel dicht is.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:56

@miranda fuego met verborgen talenten?