[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:37

zag al wat op facebook over dat je een shoot had! spannend :j ben ook benieuwd naar het resultaat van je knappe Djunnah.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:38

Djuun was echt ook in een meewerkende mood (not). Wilde NIET dr oortjes naar voren doen :') Werd pas wakker bij de rijfoto's volgens mij haha :')

Afijn, nu snel opfrissen, hebben straks nog een bbq-meeting van.het Zeeuwentopic :))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 15:45

geniet van je bbq!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:29

Sieltjuh schreef:
Thanks voor de tip, Katja :) Ik denk er idd heel sterk over om de Tahooka te kopen, die is prijsgunstig om te proberen.

Maaike, wat fijn!!

Hier ook nog maar de eerste keer dat ik me zo heb kapotgereden hoor, maar is akelig genoeg om over andere opties na te denken. Heb al eerder aan een endurance-broek na zitten denken voor de buitenritten, zeker omdat we nu geregeld verder gaan :)

Ik heb net van een Stud One van de bokt markt overgekocht, vorige week zoveel gewerkt dat het uit kon :D hij zit al heerlijk, beetje sportbroekstof (als in, de dunne soort zoals hardloopbroeken) met een zitvlak. Morgen ga ik m testen op een lange buitenrit dus ik ben heel benieuwd, ook of het wel relaxt is in mijn boomloze westerntje want daar kan ik ook met spijkerbroek in rijden.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:51

Jeetje dames wat gaan jullie weer hard haha

Ik zag een dromerige lieve Set met sproetjes :D

Jessica super dat het rijden al beter gaat!! Jammer dat je knie nog blijft zeuren. Heb je al meer foto's binnen van je knappe vent?? "

Letietz en Ersiel, ben ook heeeel benieuwd naar jullie foto's! Ik wacht ook nog op wat foto's van Shief van de meeting laatst.

Ohh en de tip van de kamillethee heeft super geholpen! +:)+ Oog is weer rustig met minder prutjes en het kale/roze is al niet meer zo roze! Bedankt dus, weer wat geleerd :j

Ik vergeet vast weer een hele hoop om op te reageren :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 23:35

Aah tof Katjah, ik heb nog een broek besteld, maar die is nog onderweg, hoop dat ik goede maat heb besteld!

Shan, wat fijn van shief dr oog :j

Heb ondertussen 1 foto binnen, maar die hebben jullie vast al gespot op FB ;)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 00:20

Jaaa had al gezien idd, mooie foto :j

Ik sta in raalte met stand dus herkenbaar aan het logo van de store :D
Hihi nee idd niet iedereen komt met paard maar aan de hand van de naam van het paard weet ik meestal wie ik voor me heb :')

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 07:59

Fijn van shiefs oog!
Merrie toch niks geworden, had er geen goed genoeg gevoel bij helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 10:34

Gisteren waren we bij onze parel El Cosimo en hebben daar wat foto's genomen <3 <3

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 11:00

Waaaauw!! :+:

Zag de foto van Djunnah op fb ja, mooi!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 11:32

Djunnah en Cosimo, allebei prachtig!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 15:37

Hè wat jammer Roux, maar verstandige keuze denk ik :) Je moet je er wel helemaal goed bij voelen :) En genoeg andere paarden die nu te koop staan.

Mooie foto Victoria, maar ik vind het erg jammer dat je alleen je eigen ding hier in het topic neerzet, reacties erop verwacht, maar zelf zelden op iemand anders reageert....

Thanks Tam en Katja! :D

Ik kom nog ff wat foto's die Letiets heeft gemaakt gisteren showen :D
We waren bij het bunkerpad, zo goed te zien :D
Afbeelding

Hop, hop, hop, paardje in galop :D
Afbeelding

http://imageshack.us/a/img19/173/1i7e.jpg

Knap dier :~
http://imageshack.us/a/img196/2332/yr95.jpg

<3
http://imageshack.us/a/img856/74/2rhe.jpg

Djuun dacht alleen maar aan vreten in het lange gras _O-
http://imageshack.us/a/img441/9508/bzlb.jpg

Lol op je knol :D
http://imageshack.us/a/img202/6113/2qmc.jpg

En deze hadden jullie ook vast al gespot op FB <3
https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hpho ... 7424_n.jpg

Worden jullie al moe van de Djunnah spam? :=
Laatst bijgewerkt door balance op 12-08-13 05:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto topic; max. 2 foto's ter illustratie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:16

Sieltjuh schreef:
Hè wat jammer Roux, maar verstandige keuze denk ik :) Je moet je er wel helemaal goed bij voelen :) En genoeg andere paarden die nu te koop staan.

Mooie foto Victoria, maar ik vind het erg jammer dat je alleen je eigen ding hier in het topic neerzet, reacties erop verwacht, maar zelf zelden op iemand anders reageert....

Thanks Tam en Katja! :D

Ik kom nog ff wat foto's die Letiets heeft gemaakt gisteren showen :D
We waren bij het bunkerpad, zo goed te zien :D
[ Afbeelding ]

Hop, hop, hop, paardje in galop :D
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Knap dier :~
[ Afbeelding ]

<3
[ Afbeelding ]

Djuun dacht alleen maar aan vreten in het lange gras _O-
[ Afbeelding ]

Lol op je knol :D
[ Afbeelding ]

En deze hadden jullie ook vast al gespot op FB <3
[ Afbeelding ]

Worden jullie al moe van de Djunnah spam? :=

Heel erg bedankt allemaal voor de complimenten :D

Ik denk dat hier iemand even zijn excuses moet gaan aanbieden ;)
Ik reageer zo nu en dan op een post, Zoals tips over het oog van de zwarte merrie over de hoef.
Daarvoor heb ik ook nog gereageerd enkel ik gaat niet reageren op onzin. En dat ik veder niet mee banketstaaf over de dagelijkse dingen, mag ik nog wel dingen plaatsen. jullie keuze of jullie reageren of niet.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:22

Ik verwacht echt niet dat je op elke post een reactie geeft, maar prima, dan zal ik voortaan niet meer reageren op je, omdat ik het totaal niet sociaal vind overkomen ;)

En dankjewel dat je foto's van andere mensen onder onzin vindt vallen :D :D :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:25

Gsus :')
Ik denk dat inderdaad iemand excuses moet aanbieden, wauw, al die onzin die hier gesproken wordt :=

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:28

Dat staartje bij die galopfoto :+: en zie toch veel Djuun- oortjes er op op de meeste foto's, is dus toch nog goedgekomen!
:D
Vind excuses moeten maken een beetje overdreven, Letiets geeft alleen aan dat ze het jammer vindt. Een HK is immers voor het dagelijkse geklets en alle 'onzin' die daar bij hoort :Y)
Laatst bijgewerkt door Tammy_ op 11-08-13 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:30

Sieltjuh schreef:
Ik verwacht echt niet dat je op elke post een reactie geeft, maar prima, dan zal ik voortaan niet meer reageren op je, omdat ik het totaal niet sociaal vind overkomen ;)

En dankjewel dat je foto's van andere mensen onder onzin vindt vallen :D :D :D

Ho, dat heb ik niet gezegt!!
Ik vindt de foto's die voorbij komen van anderen prachtig. Ik doel meer over de gewone dagelijkse discussies.
Daarnaast gaat het ook zo hard, dat het niet bij te houden is. Ik ben dat betreft gewoon iemand die meer meeleest en geniet van jullie dingen dan dat ik om de 5 minuten gaat reageren. Over de meeste dingen heb ik geen verstand dan doel ik weer op het stuk rijden, zadels. Dan ben ik toch gewoon eerlijk.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:31

Jaaa, dat staartje is cool hè :D Ben ook benieuwd naar de galopfoto's van de fotograaf, volgens mij had ze er best een paar gave bijzitten :j
Met rijden werd Djuun wel (iets te?) fanatiek :j Dus toen kwamen die oortjes wel :j

Haha, denk dat Letiets het sarcastisch bedoeld, Tam ;)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:31

Ja, haha Tam, ze vond het ook pas leuk toen we gingen rijden, beetje mooi gaan staan voor de foto's vond ze echt maar onzin :')
Lekker ding ook he :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:35

missfcdb schreef:
Ik vindt de foto's die voorbij komen van anderen prachtig. Ik doel meer over de gewone dagelijkse discussies.
Daarnaast gaat het ook zo hard, dat het niet bij te houden is. Ik ben dat betreft gewoon iemand die meer meeleest en geniet van jullie dingen dan dat ik om de 5 minuten gaat reageren. Over de meeste dingen heb ik geen verstand dan doel ik weer op het stuk rijden, zadels. Dan ben ik toch gewoon eerlijk.

Dan interpreteerde ik dat misschien verkeerd :roll:

Maar hé!! Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten hoor, ik zeg alleen dat ik het jammer vind en bij deze ook gezegd dat als jij niet de moeite neemt om op ten minste een paar dingen te reageren voordat je iets plaatst, ik ook niet meer op jou ga reageren als je hier een foto neerzet van je paard.
Ik vind het veel leuker als je meekletst en dat hoeft echt niet altijd te gaan over dingen waar je verstand van hebt. Ik heb ook geen verstand van shows, maar als hier een paard het goed heeft gedaan, dan kan ik toch ook zeggen dat ik het fijn vind voor die persoon?

En volgens mij kost het heel weinig moeite om even de laatste pagina door te scrollen en op een paar mensen te reageren. Komt een stuk leuker over ;) Iig bij mij :)

Maar, zoals ik al zei, je hoeft niet hoor, maar dan hoef je dus voortaan ook geen reactie meer van mij te verwachten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:43

Sieltjuh schreef:
missfcdb schreef:

Dan interpreteerde ik dat misschien verkeerd :roll:

Maar hé!! Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten hoor, ik zeg alleen dat ik het jammer vind en bij deze ook gezegd dat als jij niet de moeite neemt om op ten minste een paar dingen te reageren voordat je iets plaatst, ik ook niet meer op jou ga reageren als je hier een foto neerzet van je paard.
Ik vind het veel leuker als je meekletst en dat hoeft echt niet altijd te gaan over dingen waar je verstand van hebt. Ik heb ook geen verstand van shows, maar als hier een paard het goed heeft gedaan, dan kan ik toch ook zeggen dat ik het fijn vind voor die persoon?

En volgens mij kost het heel weinig moeite om even de laatste pagina door te scrollen en op een paar mensen te reageren. Komt een stuk leuker over ;) Iig bij mij :)

Maar, zoals ik al zei, je hoeft niet hoor, maar dan hoef je dus voortaan ook geen reactie meer van mij te verwachten :)

Ik zal bij deze, proberen om mee te discussiëren ;)
Of je nu wel of niet op mijn post reageerd moet ieder voor zich zelf weten natuurlijk ;)

Bij deze wie gaan er allemaal naar raalte met of zonder paard *\o/* *\o/*

Wij komen zonder paard een aantal mensen aanmoedigen :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:48

Leuk Vic, want volgens mij deed je dat voorheen ook :)

Ik ga niet naar Raalte, helaas iets te ver weg voor ons -O-
Ik pleit nog steeds voor een Zuid-West Nederland Show (ergens in omgeving Roosendaal ofzo :') ). Of Zeeland natuurlijk, maar daar komt ws geen hond op af _O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:53

Wij wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:54

Sieltjuh schreef:
Leuk Vic, want volgens mij deed je dat voorheen ook :)

Ik ga niet naar Raalte, helaas iets te ver weg voor ons -O-
Ik pleit nog steeds voor een Zuid-West Nederland Show (ergens in omgeving Roosendaal ofzo :') ). Of Zeeland natuurlijk, maar daar komt ws geen hond op af _O-

Dat is wel jammer.
Zou niet zo gek zijn. Ik weet dat er vroeger in het land van ooit en in tilburg shows werden gehouden.
Wel lekker dichtbij huis. Nu is alles zo ver weg pff

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:00

Raalte is voor mij zo erg om de hoek dat ik dat wel wil overwegen :) Wanneer is het ook al weer? Zit namelijk heel veel weekenden wel vol? :P