Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sieltjuh schreef:Thanks voor de tip, KatjaIk denk er idd heel sterk over om de Tahooka te kopen, die is prijsgunstig om te proberen.
Maaike, wat fijn!!
Hier ook nog maar de eerste keer dat ik me zo heb kapotgereden hoor, maar is akelig genoeg om over andere opties na te denken. Heb al eerder aan een endurance-broek na zitten denken voor de buitenritten, zeker omdat we nu geregeld verder gaan
Sieltjuh schreef:Hè wat jammer Roux, maar verstandige keuze denk ikJe moet je er wel helemaal goed bij voelen
En genoeg andere paarden die nu te koop staan.
Mooie foto Victoria, maar ik vind het erg jammer dat je alleen je eigen ding hier in het topic neerzet, reacties erop verwacht, maar zelf zelden op iemand anders reageert....
Thanks Tam en Katja!
Ik kom nog ff wat foto's die Letiets heeft gemaakt gisteren showen
We waren bij het bunkerpad, zo goed te zien
[ Afbeelding ]
Hop, hop, hop, paardje in galop
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Knap dier
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Djuun dacht alleen maar aan vreten in het lange gras
[ Afbeelding ]
Lol op je knol
[ Afbeelding ]
En deze hadden jullie ook vast al gespot op FB
[ Afbeelding ]
Worden jullie al moe van de Djunnah spam?
Sieltjuh schreef:Ik verwacht echt niet dat je op elke post een reactie geeft, maar prima, dan zal ik voortaan niet meer reageren op je, omdat ik het totaal niet sociaal vind overkomen![]()
En dankjewel dat je foto's van andere mensen onder onzin vindt vallen![]()
![]()
missfcdb schreef:Ho, dat heb ik niet gezegt!!
Ik vindt de foto's die voorbij komen van anderen prachtig. Ik doel meer over de gewone dagelijkse discussies.
Daarnaast gaat het ook zo hard, dat het niet bij te houden is. Ik ben dat betreft gewoon iemand die meer meeleest en geniet van jullie dingen dan dat ik om de 5 minuten gaat reageren. Over de meeste dingen heb ik geen verstand dan doel ik weer op het stuk rijden, zadels. Dan ben ik toch gewoon eerlijk.
Sieltjuh schreef:missfcdb schreef:Ho, dat heb ik niet gezegt!!
Ik vindt de foto's die voorbij komen van anderen prachtig. Ik doel meer over de gewone dagelijkse discussies.
Daarnaast gaat het ook zo hard, dat het niet bij te houden is. Ik ben dat betreft gewoon iemand die meer meeleest en geniet van jullie dingen dan dat ik om de 5 minuten gaat reageren. Over de meeste dingen heb ik geen verstand dan doel ik weer op het stuk rijden, zadels. Dan ben ik toch gewoon eerlijk.
Dan interpreteerde ik dat misschien verkeerd
Maar hé!! Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten hoor, ik zeg alleen dat ik het jammer vind en bij deze ook gezegd dat als jij niet de moeite neemt om op ten minste een paar dingen te reageren voordat je iets plaatst, ik ook niet meer op jou ga reageren als je hier een foto neerzet van je paard.
Ik vind het veel leuker als je meekletst en dat hoeft echt niet altijd te gaan over dingen waar je verstand van hebt. Ik heb ook geen verstand van shows, maar als hier een paard het goed heeft gedaan, dan kan ik toch ook zeggen dat ik het fijn vind voor die persoon?
En volgens mij kost het heel weinig moeite om even de laatste pagina door te scrollen en op een paar mensen te reageren. Komt een stuk leuker overIig bij mij
![]()
Maar, zoals ik al zei, je hoeft niet hoor, maar dan hoef je dus voortaan ook geen reactie meer van mij te verwachten
Sieltjuh schreef:Leuk Vic, want volgens mij deed je dat voorheen ook
Ik ga niet naar Raalte, helaas iets te ver weg voor ons
Ik pleit nog steeds voor een Zuid-West Nederland Show (ergens in omgeving Roosendaal ofzo). Of Zeeland natuurlijk, maar daar komt ws geen hond op af