Gelukkig heb ik in deze senario wel een hele brave hengst
Die is altijd op vakantie haha
Hij doet eerder druk als die ons ziet van hey heb je mijn baasjes weer
ow wat leuk ze komen me opzoeken
De vorige keer was die zo blij dat die bijna de deur eruit liep haha
Maar die merrie die verzint van alles met haar vriendjes.
Zo hebben ze de hek van de wei open gemaakt. En zijn ze over het erf gaan wandelen.
Met zijn 4e!
Lagen ze eind van de middag voor de deur bij de boer op het gras veld. De boer reed ze tegemoet.
Hij zag iets liggen. 4 paard sterk haha
Toen vonden de dames het wel genoeg en rende naar stal haha
Tja en en toen was het hek beter beveiligd!
Noah loopt bij mij bijna altijd los mee, en als ik hem in de stal zet wacht hij heel braaf tot ik er eerst in ga, en dan komt hij rustig achter me aan. maar andere mensen zijn hun leven niet zeker
mijn moeder liet hem bij de ingang van het gebouw al los, en hoe vaak vriendinnen hem wel niet uit het achterste weiland hebben moeten vissen, omdat hij het stalgebouw uit was gevlogen of hij weer eens met een halstertouw aan het halster in de wei stond, omdat hij zich losgetrokken had...
zelfs een appeltje pakt hij niet aan van me, ik heb hem diep gekrenkt door dat vieze goedje in zn mond te spuiten
! Hij kijkt even en draait dan weer weg. Dit doet hij zelfs bij mijn moeder, die toch ook elke dag met hem in de weer is.
Wel issie voor anderen meer een draak dan voor mij.... Soms kom ik op stal en gaat ie enorm staan slijmen, blijkt dat ie een ander heeft gebeten oid
we hebben pony gisteren naar de hengst gebracht. Helemaal leuk natuurlijk maar voel me mega ellendig met haar zover weg