Missfcdb (weet je naam niet ).. Hoefschoenen geprobeerd, geen succes. Vlogen continu om zijn oren. Weg dure investering

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolindaa schreef:Ja, ik ga even samen met mijn instructie kijken, want hij heeft het aan 1 been... Maar het andere ijzer ben ik kwijt dus ik weet niet of die net zo erg versleten wasAnders zou het betekenen dat hij meer gewicht plaatst op dat ene voorbeen.
zoutenootjes schreef:Katja, wat een gave foto van Set. Ze kijkt een beetje dromerig.
Bren, ik ga kijken in Raalte, en misschien neem ik vos wel mee als amateur. Even kijken of het met de papieren lukt. Ik neem de camera ook mee, amateurfoto's maken! Zo te lezen wordt Raalte toch aardig opgezocht door bokkers.
Bren79 schreef:Kom even invallen weer op mobiel reageert niet zo makkelijk.
Jolinda je kan aan je smid vragen om nagels met wideapunt erin te slaan hierdoor gaat het slijten iets langzamer.
Verder lees ik veel mooie verhalen en ook vragen waarvan veel tips voorbij komen en velen lekker aan het rijden.
Ben ook benieuwd naar Mo nu vond hem toen bij AF geweldig en nu hij haast pappa is wat een lekker dier!!