[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jeannette

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:23

pfff zadelmaker dus.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 21:51

Jeannette schreef:
pfff zadelmaker dus.

:D Fijn dat hij braaf was..
Het is wel zadelmaker tijd...die mensen lopen binnen :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 21:52

De opendagen van de Kossack komen er aan:)
Kreeg net een mail binnen :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 00:49

:wave:

Vergeef me voor niet geen bijleeslijst, maar ik ben wel bijgelezen, dus op de hoogte.
Ik had Belarus ook al tijdje geleden idd te koop zien staan. Vind het een leuk paard, lijkt wat op Djuun :P

Hier alles goed, heeeel goed zelfs! :D Heerlijk genieten, natuurlijk alweer verbrand, maar dat mag de pret niet drukken. En jongens, het is hier zo mooi <3 En dan hebben we de helft nog niet gezien...

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 07:15

Kossack is bij mij om de hoek.

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 08:51

Ersiel, jullie vermaken je wel dus :D

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 10:06

Even een leuk filmpje van Day die de lente in zijn bol had, haha.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:20

mijn pony is vandaag ook geprikt door de osteopaat. stond er heel braaf bij. Moet zeggen dat ze eigenlijk met ALLES heel braaf is. Hoeveel zeer ze haar ook doen. Mijn perfecte baby!! :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:27

Fijn zo braaf beestje....Mirka was al beledigt na de inenting van de Da :+
Die gaat dan met dr lipje bewegens als ze iets spannends vind :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:33

geeft ze ook helemaal niks om. Ze had een keer een jeukende wond aan haar staart en muts. Terwijl ik die stond uit te wassen kreeg ze een prikje tegen de jeuk. Ze bewoog geen voet :) Maar na haar behandeling moest ze wel heel snel weg van iedereen, weer even op zichzelf staan. Dat doet ze dan wel.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:36

:) even tijd tot bezinking..
Nee Mirka is een echte tante Truus..Het liefst moet alles op haar maniertje...dus af en toe hebben we een menings verschil.
En is Madame beledigt.
Montoyo vind alles prima...

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:36

Day lijkt op de een of andere manier te weten dat het hem goed doet. Hij staat braaf terwijl ze met die naalden in die spieren stond te prikken en hij liet steeds verder zijn hoofd zakken. Tussendoor fijn kauwen enzo. Echt een plezier om een behandeling met hem te ondergaan hoor. Geen geruk, geen gepluk en gevecht. Gewoon heerlijk in alle rust.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:51

dat heeft pony ook. vier erg pijnlijke fysio behandeling waarbij een gemiddeld paard weg draait en trekt en zij staat als een huis te accepteren, haar voortanden tegen me aan te duwen terwijl ze haar ogen sluit en kreunt als het echt veel zeer doet.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:21

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:03

Wat fijn dat ze zo braaf zijn met geprik! Ze weten het soms ook gewoon hoor... Kon Umoyax zn been toen ook steeds heel makkelijk insmeren terwijl we dat nog niet geoefend hadden en ik hem pas een maand had..

Gisteravond even rustig gepoest en daarbij weer eens vastgezet. Zelfs even het poortje uit geweest, nou, dat was wel spannend hoor! Hij hield zich goed maar zag aan alles dat hij liefst gauw weer in het zicht van zn vriendjes wilde.. Antha brak intussen zowat de tent af, die heeft Umoyax echt geadopteerd, malle merrie. Maar goed, daarna poetsen was toch best veel gevraagd. Meneer stond me een partij te draaikonten en klieren! Terwijl ie heel goed kan stilstaan... Dus zette hem steeds op zn plaats terug, werd ie boos :+ Niet dat hij dan uitvalt, maar je merkt het gewoon aan hem, mal beest :P

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 20:15

Haha het kunnen ook wel dwarspissers zijn inderdaad. Day was het vanmiddag tijdens de wandeling niet eens met het tempo waarop ik sjokte. Ging hij heel beledigd naast me lopen en steeds een klein tikkeltje harder lopen.
Zonder dat ik het in de gaten heb verhoog ik het tempo naar een normaal stapvoets tempo. Uiteindelijk zakte ik weer in en zette hem even terug op zijn plek, dus schuin achter mij, was ie niet een partijtje beledigd, hahaha. Apennootje. <3

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:05

hihi belediging ken ik ook wel ja. Als mijn Pony beledigd is draait ze weg van me, oren plat en schuin achterom kijken en snel weer weg kijken. Dan hoef ik het ook écht niet in mijn hoofd te halen om haar vast te willen pakken, dan kan het zijn dat ze echt niet mee gaat werken. Als ik zou rijden op zo'n moment gaat ze elke andere kant op die ik niet op wil :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:13

Woogy schreef:
hihi belediging ken ik ook wel ja. Als mijn Pony beledigd is draait ze weg van me, oren plat en schuin achterom kijken en snel weer weg kijken. Dan hoef ik het ook écht niet in mijn hoofd te halen om haar vast te willen pakken, dan kan het zijn dat ze echt niet mee gaat werken. Als ik zou rijden op zo'n moment gaat ze elke andere kant op die ik niet op wil :)

hahaha geweldig!!
Ben ik blij dat ik niet de enige ben die een mafkees heeft whaha
Als ik vosje longeer en ze loopt niet hard genoeg, en ik vergeet wel eens me mond te houden }>
Zeg ik tegen der dikke loop eens door!!
Pardon oren draaien om, vosje in de noodstop en gaat op der KONT zitten!! DIKKE KONT!! WIE IK??!!??
Ik loop niet meer! :')
Oren in haar nek en kom niet in mijn buurt ik ben beledigd :') :j :')
Pas als ik gemeend sorry heb gezegt staat ze op loopt ze recht streeks door naar stal. Hoofd omhoog staart omhoog en echt pff wat denk jij nou. Mij zo te noemen whaha

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:26

hahaha!!!! ik moet ook gelijk sorry zeggen als er iets mis gaat, als ik met poetsen tegen d'r aan stoot oid. doe ik dat niet gaat ze me inderdaad vervelen, bewust op m'n tenen trappen etc

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:26

:D Heerlijk die Av s.
Bij Barc was het...hoe geirriteerder ik was...hoe minder hij deed.
Ook als ik sjago was....moest ik het niet in me hoofd halen om het op hem af te reageren
Mirka idem....Dus lukt iets niet of snappen ze iets niet...adem halen tot 10 tellen en opnieuw

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:32

Als Prins beledigd is, gaat ie heel ezelig lopen doen, ore plat, met z'n hoofd smijten en niet meewerken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:36

Barcelano schreef:
:D Heerlijk die Av s.
Bij Barc was het...hoe geirriteerder ik was...hoe minder hij deed.
Ook als ik sjago was....moest ik het niet in me hoofd halen om het op hem af te reageren
Mirka idem....Dus lukt iets niet of snappen ze iets niet...adem halen tot 10 tellen en opnieuw

Heel herkenbaar :D
Dan hoef ik niet op stal te komen dan nigeert madam mij :')
Wil ik haar aaien draait ze der kont naar me toe. Loop ik naar achter draait ze weg.
Loop ik de stal uit draait ze terug om. Kijk ik haar aan draait ze mee weg.
Ze voelen precies wanneer jij je niet goed in je vel zit. Ze reageren direct. Daarom hou ik van dit ras :D
Wanneer jij vrolijk bent zijn zei het ook. Ben je verdrietig voelen intens met je mee.
Ben je saggie, nigeren ze je. Niet met ik moet je niet maar meer baasje je moet het nu echt zelf zie op te lossen. Ik kan het niet. Een woord Prachtig!!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:40

Of als je een paar dagen of langer bent weggeweest.
Niet blij hinniken of zo....Nee eerst kijken zo van oh vrouwtje wel blij even en dan als je bij ze komt omdraaien en kijken van...denk maar niet dat je me zomaar in de steek kon laten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:43

Barcelano schreef:
Niet blij hinniken of zo....Nee eerst kijken zo van oh vrouwtje wel blij even en dan als je bij ze komt omdraaien en kijken van...denk maar niet dat je me zomaar in de steek kon laten :D

Jaja die is de beste uit de reeks haha
Met anderen woorden wij av's mogen wel van een vakantie op de wei genieten.
Maar baasje jij mag echt niet weg }> :') _/-\o_

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 22:46

missfcdb schreef:
Barcelano schreef:

Jaja die is de beste uit de reeks haha
Met anderen woorden wij av's mogen wel van een vakantie op de wei genieten.
Maar baasje jij mag echt niet weg }> :') _/-\o_

:D En dan denk je dat je goed opgevoede hengst braaf is bij anderen en daarna krijg je allemaal horor verhalen te horen en kan je als eigenaar alleen maar zeggen: ohh dat doet hij anders nooit :')