Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:hihi belediging ken ik ook wel ja. Als mijn Pony beledigd is draait ze weg van me, oren plat en schuin achterom kijken en snel weer weg kijken. Dan hoef ik het ook écht niet in mijn hoofd te halen om haar vast te willen pakken, dan kan het zijn dat ze echt niet mee gaat werken. Als ik zou rijden op zo'n moment gaat ze elke andere kant op die ik niet op wil
Barcelano schreef:Heerlijk die Av s.
Bij Barc was het...hoe geirriteerder ik was...hoe minder hij deed.
Ook als ik sjago was....moest ik het niet in me hoofd halen om het op hem af te reageren
Mirka idem....Dus lukt iets niet of snappen ze iets niet...adem halen tot 10 tellen en opnieuw
Barcelano schreef:Of als je een paar dagen of langer bent weggeweest.
Niet blij hinniken of zo....Nee eerst kijken zo van oh vrouwtje wel blij even en dan als je bij ze komt omdraaien en kijken van...denk maar niet dat je me zomaar in de steek kon laten
missfcdb schreef:Barcelano schreef:Of als je een paar dagen of langer bent weggeweest.
Niet blij hinniken of zo....Nee eerst kijken zo van oh vrouwtje wel blij even en dan als je bij ze komt omdraaien en kijken van...denk maar niet dat je me zomaar in de steek kon laten
Jaja die is de beste uit de reeks haha
Met anderen woorden wij av's mogen wel van een vakantie op de wei genieten.
Maar baasje jij mag echt niet weg![]()
![]()