[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:15

Eerst even ego hoor maar heb wat foto's beloofd :D ;)
Ik heb het gehad over een voerspeelemmer, oftewel een action emmer waarvan de handvaten er snel af waren(vind ik niet erg kunnen ze er ook niet in vast komen) verder zit de emmer nu ondertussen na 3 jaar onder de scheuren maar bodem is nog steeds heel en tot het echt niet meer kan dan gaat ie maar weg maar voor nu vinden ze m geweldig om uit te eten en
Afbeelding
Afbeelding
En volgens mij is Quest toch best wel happy(helaas niet helemaal een scherpe foto)
Afbeelding
Ze staan nu met een enkel draadje naast elkaar kunnen ze nog makkelijker contact maken Mas blijft voorzichtig (en ja mogen wat kilootjes bij maar we groeien zo hard *\o/*
Afbeelding
Afbeelding
Reem mag ik natuurlijk ook niet vergeten al blijft zij hetzelfde van de mannen denken back off(ik wacht vaak wel met foto maken want steeds de gestroomlijnde gezichten is natuurlijk niet leuk :+ )
Afbeelding
En wat andere plaatjes <3 <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en als laatste <3 <3 hier kan je zijn glans beetje zien( I love it na al die jaren schimpies te hebben gehad op stal met als top 5 schimmels :+ )
Afbeelding

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:46

En ook even bijleespost ;)

Katja ow wat krijgt Ilya een super kleurtje en blijf vooral spammen want idd op bokt is dit eigenlijk het enige topic wat ik dagelijks volg ookal reageer ik niet dagelijks, vaak kijk ik wel naar de fototopics maar reageer niet of ik heb ze op fb al gezien, maar vooral doorspammen met zijn allen <3 <3

Amy wat een supercadeautje van Nas ga zo door lekker genieten meis ;) mooi topic heb je ook gemaakt van haar :D

Lisa jammer zeg van die buren hopelijk trekken ze beetje bij, en vandaag gaan je dames er toch heen(foto's maken hoor)

Baukje wat heerlijk om te zien en te lezen dat Silver weer helemaal Silver word en geweldig he dat begroeten van die rareabies, hier word ook heel wat gehummeld door ze en van Reem zo nu en dan echt gilbrullen :+ en altijd geweldig hoe ze op hun eigen manier in het land naar je toekomen :D

Yildiz geweldige filmpjes op je fb en ik kan je niet meer als groot gelijk geven dat je Tina Turner lekker voor jezelf gaat houden, en leuk van Tie om de vorderingen voor de reining te zien(is toch ook wel mijn favo onderdeel van western) <3
en tsja aquatraining harstikke goed toch was blij dat het hier pas tegen de avond ging regenen :+ hier vinden ze de plassen enkel leuk om in te rollen erdoorheen lopen uhhhh liever niet dan word je nat _-:(

Kelly veel plezier met de fotoshoot en succes met zadelmaker ;)

Ben hier elke dag aan het genieten van die maffe beesten 2 van die kingsize knuffels, waarvan Mas het kontkriebelen helemaal het einde vind als je niet helemaal oplet dan heb je ineens een kont voor je neus en tegen je aan met andere woorden kriebel mij hier ow ow jaaaaa :+ Quest kan vaak niet kiezen waar die gekriebeld wil dus loopt vaak heen en weer, maar ook Reem heeft datzelfde vooral na het werken dat ze gekontkriebelt wil worden.
Nu ken ik meer rareabies die dit heerlijk vinden gaat soms een beetje lomp dat je een kont in je handen gedrukt krijgt, vinden jullie rareabies dit ook het einde?

En omdat een vriendin van me op haar welverdiende vakantie was mocht ik de paardjes daar ook in het zonnetje zetten :D
Afbeelding
A.F Mayumanah, Kwiaty, en Sirel
Afbeelding
Golden Rose & Zorro
Afbeelding
En Kastanjehof's Ninette

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:11

Wat n mooie kudde Bren! Je mannetje ziet er top uit, vind m ook niet te mager hoor, hij is toch nog gup?

Bedankt voor de leuke complimentjes! :o Ben ook trots op, ja, eigenlijk op allemaal maar t meeste nog op Tie die t toch allemaal maar weer doet na d'r zwangerschapsverlof. Zon harde werker!
En kontkriebelen, klinkt bekend hihi! Tie is er ook dol op en als jij het niet doet verzint ze wel iets anders. Laatste lag de staldeur er bijna uit omdat mevrouw heerrrrrlijk stond te schurken! :=

jaleesa89

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:30

Wat een leuke kudde Brenda, ze beginnen al mooi teddybeer te worden.

Haha ja dat kontkriebelen, dat vonden die arabische buurmannen van Rio ook zo lekker. Heb t ook wel n keer geprobeerd bij Rio maar die keek me echt aan van "voel je je wel lekker?"

En solliciteren gaat gestaag door, heb ook een adres in Duitsland gevonden, misschien ken je hem wel Yildiz? Is bij Daniel Kleijn Reininghorses. Alleen mijn Deutsch is niet zo denderend :+

Oow oow update on the Great White Stallion, hij koerst nog, vriendlief dacht dat ie deed dekken maar dus niet. Met een beetje geluk kan ik vandaag nog een update posten :D :D :D

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:45

Ja Mas is een jaarling van juni 2013 en tsja dan zien ze er vaak erg uhhh charmant uit :+ en hij heeft megastelten(waar hij erg goed mee uit de voeten kan <3 ) hij is nu rond de 1.50 niet gemeten maar is ongeveer even groot als Quest en dat blijft ons kleintje en lijkt meer en meer op Sirel :D
En Mas heeft ook een heerlijk snoettie :P (voel me op t moment net een penny maar geloof dat dat wel bekent bij jullie voorkomt :P )

Vind doie kontkriebel acties van de rareabies echt zo lachen en ben het eigenlijk ook alleen maar bij rareabies tegengekomen en niet bij andere rassen(misschien jullie wel?)
Ik kan daar ook zo van genieten dat ze zo graag willen werken, ik doe Reem ook meer een plezier om te werken als haar te laten niksen, tuurlijk heeft zij ook wel eens een baaldag, maar hoef dan ook niet door te gaan totdat t goed gaat dan gewoon plannen wijzigen en volgende keer gewoon weer lekker verder rijden en dan loopt ze weer de sterren van de hemel, wij hebben ook weleens totaal geen zin ;)
Maar dat is oa ook een reden waarom ik voor AV's ben gevallen of ik nu meelift vanwege mijn pijn of dat ik echt rij tis ze allemaal goed en doen hun best.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 13:03

Gaaf Bren, Kwiaty vind ik erg knap. En Mas doet het goed, ik vind hem niet te schraal hoor! :) Bedankt voor je lieve reacties.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 13:44

@shanna shief en zooooow knap he en super dat je er zon klik mee hebt. Weet hoe het voelt
@kat veulen spam is nooit genoeg wand hij is zoooooo knap ennuh je 2 dames mogen ook hoor
@lisa wat jammer gedoe met je buren, is nooit leuk
@amy heerlijk zon verjaardagscadeau nasje is ook zon topper
@kelly ik ben niet zo van je JC vind de kwaliteit niet top en is idd ook erg zwaar, leuk die fotos van jullie samen, jullie hebben er weel lol in zo te zien
@bren handig zon goedkope emmer, vermaakt ze toch mooi. Die kleur van quest vind ik toch echt super

Vanmorgen zoooooo heerlijk gereden, fijn zondag training gedaan. Lang en laag en ontspannen en actief van achter. Ze ging gewoon proesten in galop om de pas echt heerlijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:13

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:25

Oooooh heerlijk Joyce! Het was vandaag ook zulk heerlijk weer, heel wat anders dan gisteren!
Dus er hier ook van genoten, reken maar van Jes. Nour had er ook zin an, deed alsof ie de hele week had binnen gestaan lol!
Moest aan t begin ff stukkie achterop vond ie nie leuk nie. Hier z'n halfslachtige poging n wilde hengst na te doen, duhuh! :')

Afbeelding

Even verhoudingen weer rechtgezet en daarna echt top ritje gehad! (Zie pics FB).
Mijn dag kan niet meer stuk, echt opladen zon rit! {:}

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:28

Whaha yildiz ziet er wel woest uit

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:40

Haha wat een woeste willy :P
Leuke foto's Amy, fijn dat je oma eindelijk langs is geweest.
Vanavond belt schoonpapa de afstamming door *\o/*

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:53

Spannend Jaleesa!!

Wat een leuke foto's, Bren. Ik vind dat je schitterende paarden hebt :)

Ha, Nour is me een grapjas :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:16

Shanna_ schreef:
Merpp... -O- wilde zo lekker een 1,5 / 2 uurs rondje doen met Shief naar de polder, maar regen gaat denk roet in het eten gooien.
Echt hoor, soms waait alles voorbij hierzo langs de kust, maar soms zijn er echt een reeks van dagen dat het in de rest van het land droog is en alleen maar regent langs de kust :')

Pfff, mooi weer ruiter :P Paarden smelten niet van de regen, bewijs, Djuun stond vanochtend nog in dr stalletje :P En we waren maar een beetje nat gisteren :')

Heen- en terugweg :')
Afbeelding

:')

Amy, *\o/* wat een leuk verjaardagscadeau!

Kat, Ilya is echt een toverbal!

Verjaardagsperiode valt hier trouwens wel mee hoor :) Ik ben iig thuis de enige die in het najaar jarig is :P

Piefie in het rood, speciaal voor mij toch Shan :P

Jaleesa, succes met je solli's!

Bren, wat een heerlijke foto's <3 Wat een knappe paarden heb je toch <3

Lekker bezig Joyce :D

Yildiz, haha, das wel een echte cowboy-foto :') (mis alleen je hoed :') ).

Gisteren dus in de zeiknatte regen een buitenritje gedaan. Moest wel 's ochtends, want moest 's middags nog weg.
Was eigenlijk alleen op pad, maar kwam halverwege iemand tegen die met paard op de manege staat en die precies hetzelfde rondje als ik ging maken. Dus maar samen opgereden. Ging echt keurig :j

Vandaag gelukkig beter weer, dus op goed geluk naar het bos (lees: als het hier regent, veranderd alles in een blubberzooi...), maar het bos lag eigenlijk verbazingwekkend goed :D Heerlijk door het bos gecrosst met Djuun en flink lopen aanmoedigen waardoor ik nogal wat bekijks trok van de wandelaars en fietsers hahah (ruiterpad loopt parallel aan fiets- en voetpad). Maar Djuun had het heerlijk naar dr zin hoor :):)
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:41

Wauw leuke Asal foto's :D

Yanour stout! Zou ik ook doen als ik achterbleef

knappe Djuunie <3 goed dat je lekker door de regen rijdt :P Heerlijk dat bos trouwens

Ik ga morgen met Willem 4 nachtjes naar Kopenhagen dus moet de paardjes missen, ik twijfel nog om morgenvroeg nog even langs te gaan. Mijn vader voert ze :D gelukkig. Ilya kleurt o hard dat ik denk dat hij zaterdag alweer compleet anders is, nog meer donker op n benen en zn schouders en hoofd worden ook nu langzaam valk.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:45

Djuun lijkt me echt een heerlijk dier, buitenritjes zijn hier ook heel goed mogelijk woon op 500 meter afstand van de sallandse heuvelrug :) Alleen neem ik nu telkens de hond mee te wandelen, ik ga niet in mijn eentje no fokkie way.

Ik verveel me een beetje dus een grove schets van hoe ik t eruit wil hebben zien als we grond hebben gekocht. Ik weet niet precies hoe ik foto's moet plaatsen dus een linkje :)
http://www.mijnalbum.nl/Album=PZZWU8NI

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:51

leuk he over zulke dingen brainstormen Jaleesa :D

heb je trouwens facebook, misschien vind je het ook leuk om lid te worden van de facebookpagina waar zo ongeveer dit hele topic op zit?

https://www.facebook.com/groups/knappearabischemerries/

het heet wel merries nog in de link maar is voor iedereen :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:56

Haha, zulke tekeningen maakte ik vroegah :7 ook wel eens, voornamelijk als ik studie-ontwijkend gedrag vertoonde :)) Heerlijk om de perfecte plaats voor je dieren te ontwerpen 8-)
Blijft alleen ws bij dromen voor mij _O-

Heeeerlijk Kat, heeeeel veel plezier in Kopenhagen :D Zal je goed doen :j

Ik zit al maanden heel erg te twijfelen of ik een helmcam wil kopen. Ik heb er eentje gevonden voor een redelijke prijs, zonder dat je gelijk zo'n hele toren op je cap heb staan, maar ik weet stiekem niet of ik hem ook wel echt ga gebruiken en of het dan geen weggegooid geld is.
Zou het zo leuk vinden om filmpjes van onze buitenritten te kunnen maken, kunnen jullie meegaloperen door ons bos!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:22

Kopen we hem samen :D

Plaats later ff een bijleestpost, zit op het werk :) (pauze)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:23

Ja, dat kén ook :7 Naja, heb het linkje van de camera al maanden in mn favo's staan. Kan ook gewoon nog ff wat langer er over denken :P

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:46

Ja t is niet alleen dromen bij mij, kan t realiseren dat is t enge.
Heb nu ook de stallen + binne piste af. Wie komt er gezellig bij me staan heb genoeg plek zoals je ziet :+
http://www.mijnalbum.nl/Album=PZZWU8NI#XYGGIYAY

Kat ik heb facebook eruit gedonderd, werd helemaal gestoord van alle ads en alles en mijn smartphone is overleden na een duik in dweilwater... Heel veel plezier in Kopenhagen trouwens, lijkt me zo'n toffe stad.
edit: wat ga je daar eigenlijk doen?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:48

Ik ga uitrusten, beetje slenteren, uit eten, misschien dagje museum, gewoon even weg van huis en genieten met vriendje :D

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:02

Heerlijk is dat he, is af en toe echt nodig. Heel veel plezier daar :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:14

dankje :D

Ilya weer lateraal (gangen):

Afbeelding

en naast Blue lijkt hij groot:

Afbeelding

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:17

Haha woeste hengst Yildiz!
Lekker ritje!

Amy, zo gaaf! Wat is Nas braaf! En voglens mij doe je het lekker rustig aan met haar, top!

Brenda heerlijke paarden heb je staan! Vind 'm ook niet te mager hoor, hij is in de groei.. Zie vaak dat ze dan even zo'n periode hebben maar vind dat niet zo'n punt als ze zo groeien, hou je niet echt tegen, trekt wel weer bij :)

Joyce wat fijn dat je weer lekker hebt kunnen rijden met je topper! Las ook dat je al je eerste post had ontvangen in je nieuwe huis, leuk :D

Haha Siel, ik heb al het recht om een mooi weer ruiter te zijn _O- Al zo vaak zeiknat geregend tot op m'n ondergoed en soppend in m'n laarzen.. Nee bedankt :D Al het leer vind de regen ook niet zo gezellig (laarzen en zadel vooral :Y) )
Jaaa Shief in het rood speciaal voor jou! :D Heb nog iets leuks voor je, waarss morgen ff doen en *-:) ;)

Maar ben trots op je hoor dat jij wel door de regen bent gereden met je koffievos :9

Welke cam heb je op het oog Siel? Ik wil het heel graag :j vooral voor familie die het geweldig zouden vinden om zo mee te kunnen kijken!

Kaaaat, weet je hoe gaaf Kopenhagen is! Wil er echt graag heen! Vooral op interieur gebied valt daar heel veel inspiratie op te doen :D Bij het horen van Kopenhagen gaat m'n design-hartje echt weer sneller kloppen.. Heel veel plezier!
Edit: Knappe knollies! zie in Ilya echt veel arabisch :j heel gaaf

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:21

ben benieuwd hoe leuk Kopenhagen is :D En leuk dat je wel AV in Ilya ziet! :)) Ik zie wel Set er veel in terug maar ja die heeft niet enorm veel type dus twijfel wel eens. Ben echt heel benieuwd hoeveel AV je blijft zien als hij groot is :j