O o altijd soap bij Amy, haha

Fijn dat Mootje lekker ging!
Dayem met zijn slobber, heerlijk!
Heerlijk weertje was het vandaag hè? Heerlijk stukje gewandeld met Jas

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Nicky schreef:Idd zitten en vasthouden, stilzetten en dan weer opnieuw proberen. Net zo lang totdat ik m'n doel voor die dag heb bereikt (stel ik altijd voordat ik begin: "Ik wil vandaag 1 rondje normaal draven"). Als ie zo debiel doet, geeft degene die de longe vast heeft wel een zwieper ermee zodat ie schrikt en z'n hoofd weer omhoog gooit. Uiteindelijk na 4x proberen liep ie netjes een rondje en zijn we gelijk gestopt
Sieltjuh schreef:__Nicky schreef:Idd zitten en vasthouden, stilzetten en dan weer opnieuw proberen. Net zo lang totdat ik m'n doel voor die dag heb bereikt (stel ik altijd voordat ik begin: "Ik wil vandaag 1 rondje normaal draven"). Als ie zo debiel doet, geeft degene die de longe vast heeft wel een zwieper ermee zodat ie schrikt en z'n hoofd weer omhoog gooit. Uiteindelijk na 4x proberen liep ie netjes een rondje en zijn we gelijk gestopt
En doe je ook samen met je been een stemhulp te geven? Merkte toen bij Djuun dat dat enorm hielp, die hadden we al behoorlijk op de stemhulp door grondwerk/longeren voordat we er op gingen
Maar goed om te stoppen zodra je tevreden bent
Amy, wat een appeltjes bij jullieKan je geen klei op wondje doen, zodat je het afdekt voor de viezigheid? Dan kan ze wel lekker los
En paard in de bosjesSorry, maar zie een heel raar beeld voor me
Letizia schreef:Haha Djuun was vandaag ook scherp op stem hulp van ons, altijd fijn als er iemand anders op zit
joysjuh1987 schreef:@jessica ideaal he op stem. Kan asal ook volledig longeren op stem en merkte toen ze moeite had met aangalloperen in het begin dat wanneer ik de zelfde stemhulpen gebruikte als tijdens het longeren dat ze alles veel beter snapt