Opstellen en meedraven moet ik nog aan beginnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jalenka_Kiya schreef:Woogy ik heb je merrie vorig jaar gezien op de amateurkeuring en ik vind het echt een verschil met nu! Wat is nu mooi bespierd en ze glimt je tegemoed! Hopelijk krijg je dit jaar de premie waar je net naast greep.
Jeannette schreef:Dank je wel!!!!![]()
Hij begint eindelijk wat vlees op zijn lijf te krijgen. Bij ons op stal dachten ze eerst dat het al wel een heel oud paard was zoals hij eruit zag. Ik hoop ergens in april er een keer rustig aan op te stappen.
Jeannette schreef:Dank je wel!!!!![]()
Hij begint eindelijk wat vlees op zijn lijf te krijgen. Bij ons op stal dachten ze eerst dat het al wel een heel oud paard was zoals hij eruit zag. Ik hoop ergens in april er een keer rustig aan op te stappen.
missfcdb schreef:Jeannette schreef:Dank je wel!!!!![]()
Ik ben blij dat je het zelf hebt omschreven!
hij stond bij ons in de buurt. (Rosmalen) Toen wij voor Cosimo een geschikte stalling zochte.
En op die stal kwamen schrok ik me een hoedje!
Ze zeiden er ook nog eens bij dat we arabieren net als zebra's in een dierentuin moesten houden.
Ik was in shock!
En vroeg ze waarom ze dan een arabier op stal hadden (Net of ik dom was)
Vondt het sneu hoe die erbij stond, hij snakte naar aandacht. Echt een knuffel vent die graag aan de gang wilde. Een hengst met een enorm goud hartje
Jeannette schreef:Zijn leven bestaat nu ook vooral uit poetsen, aandacht, beetje longeren, molen en weiland.
Vooral de herten bij ons vindt hij erg spannend. Het is ook geen gezicht hoe die door de wei rennen.
( ze staan trouwens niet bij elkaar hoor)