https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6541_o.jpg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zou bijna denken om Shief nog eens lief aan te kijken met de vraag of ze een veulentje voor me wil fixen

en dat merkt Mo gewoon..
Shanna_ schreef:Oké! Ja Shief heeft opzich niet heel erg veel dat ze traant maar heeft over het jaar heen wel vaker prutjes etc. dan menig ander paard. Ik zal het eens opzoeken! Klinkt inderdaad als goed spul! Kan nooit kwaad om dat in huis te hebbenThanks
Ze doet het allemaal wel een paar keer, net genoeg om te merken dat ze het stiekem héél goed begrijpt.....maar dan is het voor haar ook klaar. Ze staat me ook echt aan te kijken met zo'n blik van ''are you kídding me???''
Dacht na het mislukte targetten dat het misschien gewoon niet genoeg flair had voor haar en aangezien ze het laatste paard op de wereld is dat ergens misbruik van zal maken maar spaanse pas geprobeerd, maar dat onderging hetzelfde ritueel. 
Umoyax is er wel bloedfanatiek in, vind het altijd juist zo'n leuke en fijne manier om een paard te leren leren maar dit is helemaal niks zo
"je denkt toch niet serieus dat ik dat ga doen he? serieus? Pffff"
Het heeft bij mij 1,5 jaar geduurd, maar ik durf sinds een week weer in mijn eentje op Day te stappen
Hij ging voorheen altijd steigeren en achterover klappen. Ik heb na een klap of 15 dus een behoorlijke knauw gekregen. Veel hoofdpijn is niet fijn
Sindsdien liet ik me altijd een voetje geven... Geen voetje, was niet rijden
Vorige week dacht ik: ik trek de stoute schoenen aan en ik DOE het GEWOON... En tadaa... Geen onvertogen woord (of stap) van meneer. Hij keek me een beetje aan van: was dat nou zo moeilijk
haha. Dus heb ook alweer heerlijk alleen buiten gereden en getraind. Serene stilte
Het komt dus vanzelf goed! Met wat tijd 
Nou, ik kan op mijn kop gaan staan... Hij tilt nu nog steeds zijn been dat minibeetje op
Hij snapt ook dat hij hem omhoog moet houden, maar hij vind het gewoon niet nodig om het hoger te doen. Na 3 keer vragen zonder te belonen, om het te verbeteren, loopt hij gewoon strontarrogant weg en gaat in de hoek van de bak staan... Mij aankijkend.. Zo ook met klassieke buiging. Hij weet dondersgoed hoe hij dat moet doen, maar na 2 of 3 keer oefenen vind hij al die inspanning het worteltje niet meer waard en gaat hij zelf maar wat verzinnen. Rondje om me heen, flemen, pasje... Hij wil het worteltje wel, maar niet als hij er zoveel moeite voor moet doen. Of hij gaat me kussen. Dan verlies ik mijn hart er weer in en knuffel ik hem. Is zijn geheime wapen als hij geen zin meer heeft, hahaha.

We doen het ook eigenlijk elke dag wel, de Jambette vond de osteo een goede oefening
Die kan ze loeihoog
Verder kan ze buiging en een rondje draaien

Naast mij (of eigenlijk met mij erop vooral vanaf voren gezien), is ze helemaal niet zo groot 
Echt een leuke kruising denk ik
Hoe groot zijn Set en Sam eigenlijk? Letizia schreef:Djuun wel hoor, die vind VD helemaal het einde en wordt er soms wat hyper van![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en ik vind alles prima want ik ben een uk
er is een prachtige Rocky hengst in Duitsland die is 1,60 dus er is veel verschil net als bij Arabs.

binnenkort zien we iedereen in het echt en dan weten we veel beter hoe groot iedereen is!