Sieltjuh schreef:Trouwens geen idee meer of ik nog zal reageren, maar vertrek vanavond naar een B&B en morgenochtend vliegen we naar ArubaWe willen kijken of we daar ook nog een keer kunnen gaan paardrijden
Lijkt me iig wel geweldig gaaf
Voor de rest: zon, zee, strand, cocktails en vooral heel mag en niets moet
Hey wat leuk
Wij wensen jou alvast een hele leuke vakantie toe
Geniet van het prachtige weer en van de heerlijke cocktails
We willen kijken of we daar ook nog een keer kunnen gaan paardrijden
Lijkt me iig wel geweldig gaaf 
Mijn koffer is gepakt en mijn handbagage ook zo goed als, dus ben er helemaal klaar voor. Djuun wordt lekker verzorgd door mn moeder (die doet Djuun sowieso al paar keer in de week altijd), dus dat voelt ook vertrouwd. Hebben vandaag Djuun nog ff ingefluisterd dat ze brááf moet zijn bij mn moeder
).
soms gaat hij echt uit z'n plaat in de bak, mega draf met staart tussen z'n oren! en soms kan ik rennen, klappen met de zweep of ritselen met een zakje tot ik een ons weeg, dan staat hij me schaapachtig aan te kijken 'wtf doe je'

Arme Kyra...
Zij krijgt 's ochtends een handje lucerne, wat olie en een homeopatisch poeder voor de hengtigheid. 's Avonds een handje lucerne en vitaminekorrel waar alles in zit. Verder veel hooi en 's zomers overdag op het land. Na het rijden ook wel eens een klein beetje slobber, handje eiwitarme muesli of een stuk fruit. Verder is het goed kijken, soms geef ik wat extra zoals in de winter, dan weer wat minder. Kiya is nu niet echt vet maar heeft vooral een hele dikke buik. Nu ik weer flink aan de slag ben gaat het hopelijk ook lukken dat wat minder te krijgen.
) en staat hem heel gaaf
Heb wel eens gemest met hem nog in zn stal (was er 's avonds en woei heel hard dus durfde hem niet alleen buiten te zetten) en toen maakte hij er niks van dat ik vlas bijgooide... Dat soort dingen heeft ie nu ineens, mal paard
Biscuit deed ik wel altijd zelf voorbrengen maar ja, zo'n pony is toch wat makkelijker bij te houden (althans, moest vol sprinten en dan kon ie nog niet voluit, die ging hárd!
) maar daar was de voorbrenger toch wat minder belangrijk in de beoordeling heb ik het idee..