Nee, in dat geval ben ik een echte recreatieruiter

Nog 2 daagjes van Djuunepoen genieten en dan 13 dagen missen (alhoewel ik mn kat denk nog meer mis hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat!
Umoyax gaat ook naar Bunschoten en als ie daar goed loopt naar St OedenrodeT is een beetje georganiseer hier met 3 jaarling hengsten op stal
Micado gaat sowieso dit jaar nog niet maar Tamara en ik willen natuurlijk onze paarden niet direct tegen elkaar laten lopen, zou beetje flauw zijn
Mja, Vijoy gaat dit jaar ook nog op show dus het was een beetje uitzoekerij...
![]()
Umoyax heeft wel het meelopen aan touwtje doorGisteren weer geoefend (hebben niet de beste locatie voor het opvoeden van een jong paard; alleen bak en paddock dus overdag oefenen is niet handig met het hele spul erbij, dus kwam er steeds niet van...) en ineens *snap* ging de knop om dus snel gestopt toen het goed ging. Vandaag weer gedaan en zelfs zonder touwtje deed ie t prima
Nu dus gauw door naar meedraven aan het halster want op de amateurs moet ik m wel zelf voorbrengen en wil dan niet omver gelopen worden
Jolindaa schreef:Wauw wat spannend allemaal! Ik doe verder niets met shows met mijn ruin. Niet interessant voor de dekdienst, hahahaha!
Zijn afstamming is ook niet zo indrukwekkend dat ik vind dat hij gezien moet worden, dus wij blijven thuis, maar als iemand nog hulp nodig hebt, rijd ik graag naar de plaats van bestemming om te helpen hoor
Ooit eens mee geweest naar een keuring met de eigenaren van Bess Gloria, dat was zo gaaaaaf. Zou het graag nog eens meemaken,
Woogy schreef:plus wat mensen onderschatten is het nut van keuren van ruinen. Ze maken bloedlijnen waardevoller. Mocht een ruin eerste premie en eerste geplaatst worden, wordt zijn moederlijn beter.
Mensen die gewoon een ruin hebben gekocht hebben er dan wel niets aan maar als verbetering is het wel goed.
Jolindaa schreef:Ik denk dat ik het wel heel leuk vind, met mijn ruin, maaaaaaar met zijn afstamming is hij nu niet echt bijzonder volgens mij. Zijn moeder is ook onlangs overleden, maar dan zal het wel toegevoegde waarde hebben voor de fokmerries uit deze moeder, mits hij goed presteert natuurlijk? Of zie ik dat verkeerd?