Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lilskie schreef:Ik denk dat Princesa zwaar ondervoed is als ik dit zo lees... Princesa mag per dag 3 maal daags 1 kilo hooi. Als ik haar meer ga geven ontploft ze. Ondanks dat we dagelijks aan het werk zijn. Naast het hooi krijgt ze 250 gram biks per dag... En in de avond Care4life en wortels.
En ondanks dat ze sober gevoerd wordt, is ze gewoon alweer vet! Kortom, ze kijkt het eten van haar stalgenoten denk ik hun stallen uit.. Of wordt dik van de lucht...
barbaras schreef:oh mag ik trouwens vragen wie er hier onbeperkt hooi voert in slowfeeders en hoeveel hooi er dan door gaat? Ik heb van die grote pakken hooi en er gaan twee hele plakken in mijn slowfeeders en die zijn als ik ze nu vul morgen gewoon op rond deze tijd....dus ik doe ze niet meer vol, vindt dat echt iets te heftig.
dan zou ik dus iets meer dan een week met een baal van +/- 500 kg doen met twee arabs en een shet !!!
set_elkol schreef:ik wil zooo graag veulenfoto's maar de fokster heeft dozen vol foto's en heeft geen idee waar Set 'ligt'
barbaras schreef:oh mag ik trouwens vragen wie er hier onbeperkt hooi voert in slowfeeders en hoeveel hooi er dan door gaat? Ik heb van die grote pakken hooi en er gaan twee hele plakken in mijn slowfeeders en die zijn als ik ze nu vul morgen gewoon op rond deze tijd....dus ik doe ze niet meer vol, vindt dat echt iets te heftig.
dan zou ik dus iets meer dan een week met een baal van +/- 500 kg doen met twee arabs en een shet !!!
set_elkol schreef:injectiespuit zonder naald met water gebruiken? maar inderdaad wel leuke opgave, vooral met een veulen