Roux, moeilijk, maar veel paarden vinden de buigproef niets. Ik vraag me zelfs wel eens af of de proef ook altijd heel veel meerwaarde heeft
Pony van mn tante kwam er geloof ik ook niet doorheen, toen aanbieding gekregen om dr voor een appel en ei (bij wijze) te kopen en ze heeft risico genomen. Pony heeft ze nu drie jaar en heeft op een hoefzweer na geloof ik nog nooit kreupel gelopen. Dus zo'n keuring zegt natuurlijk niet altijd alles, maar ze moeten natuurlijk wel gekeurd worden als je ze bijvoorbeeld wilt verzekeren.Als je kans krijgt voor second opinion, zal ik dat zeker doen
Vanavond weer les gehad met Djuun. Vandaag alle vier dr benen aan de grond gehouden, of naja, niet letterlijk, maar geen gezeik door bokken
Linker galop was ff doorpakken, maar fijn afgesloten, rechter galop heeft nog veel werk bij ons beide nodig, maar gewoon lekker trainen
Ze had hard dr best gedaan, zowel bij paard als baasje zweet tussen de billetjes 
En dan kom ik gelijk op een probleempje... Ik heb me dus gisteren op buitenrit nogal kapot gereden, wat vandaag in de les ook niet echt fijn was. Probleem is dat het niet mn billen zijn, maar net onder mn billen op mn bovenbenen. Een gemiddelde boxer is vrees ik net iets te kort, valt ws met randje precies óp de schuurplek. Nu heb ik al wel langer ruiterondergoed gevonden, maar die vind ik best prijzig. Als het werkt geen probleem, maar als het nou niet werkt

Nu las ik ook dat sommige mensen Endurance-rijbroeken dragen en dat die speciaal ontwikkeld zijn tegen doorrijden. Nu lijkt me dat misschien ook wel wat, daar heb ik ook misschien meer aan dan ondergoed. Sowieso lijkt me die broeken best comfi als ik een buitenrit doe
Iemand er ervaring mee?
. Heb zelf weinig ervaring met die broeken, eigenlijk ook weinig last van doorrijplekken (klopt het af). Heb haast eerder last van m'n korte broek op de fiets naar mn werk fietsen haha 

was geloof ik degene waar aurid op reed? Het was sowieso niet Azim want daar weet ik het van en herken ik