Roux, moeilijk, maar veel paarden vinden de buigproef niets. Ik vraag me zelfs wel eens af of de proef ook altijd heel veel meerwaarde heeft

Als je kans krijgt voor second opinion, zal ik dat zeker doen

Vanavond weer les gehad met Djuun. Vandaag alle vier dr benen aan de grond gehouden, of naja, niet letterlijk, maar geen gezeik door bokken

En dan kom ik gelijk op een probleempje... Ik heb me dus gisteren op buitenrit nogal kapot gereden, wat vandaag in de les ook niet echt fijn was. Probleem is dat het niet mn billen zijn, maar net onder mn billen op mn bovenbenen. Een gemiddelde boxer is vrees ik net iets te kort, valt ws met randje precies óp de schuurplek. Nu heb ik al wel langer ruiterondergoed gevonden, maar die vind ik best prijzig. Als het werkt geen probleem, maar als het nou niet werkt

Nu las ik ook dat sommige mensen Endurance-rijbroeken dragen en dat die speciaal ontwikkeld zijn tegen doorrijden. Nu lijkt me dat misschien ook wel wat, daar heb ik ook misschien meer aan dan ondergoed. Sowieso lijkt me die broeken best comfi als ik een buitenrit doe